1. Döbbenet

343 29 12
                                    

Avery és Rayner lihegve fújták ki magukat az edzés végeztével. Nem volt rossz bunyó, de a haverja totál máshol járt.

- Dekoncentrált vagy. - közölte vele a nyilvánvalót.

- Mintha nem tudnám... - grimaszolt rá a viking - Máskülönben vesztettél volna!

- Na-na-na! Azért ne ess túlzásokba! - fenyegette játékosan, s mindketten mosolyogtak, mikor Audrey kicsapva az ajtót, rájuk nyitott.

- Beszélnünk kell! - mutatott Raynerre zihálva.

- Miért? Mi van?! - ráncolta a homlokát.

- Szakítottak! - mondta nyomatékosan.

- Ööö, az fasza... - adta a kemény férfit - Gratuláljak vagy mi? - kérdezte zavartan.

- Mekkora egy pöcs vagy te! - fújtatott Audrey - Már bánom, hogy szóltam. - fordult sarkon.

- Miért? Mire számítottál? - kiáltott utána.

- Mondjuk arra, hogy észhez térsz végre! De igaza van Lenának veled kapcsolatban... reménytelen vagy!

- Ezt mondta? - kérdezte izgatottan, s a hangja egy kicsit megremegett.

- Nem, ettől sokkal durvábban fogalmazott, de ez téged úgysem érdekel. - grimaszolt felé undokul, majd köddé vált.

- Édes faszom! - sóhajtott fel hangosan, reményvesztetten.

- Dráma, dráma, dráma... - vigyorgott Avery. Élvezte nézni ennek a baromnak a szenvedését. Pedig a Napnál is világosabb volt, hogy oda van Darleneért.

- Ne kérdezz semmit! - szegezte rá a mutatóujját fenyegetően.

- Dehogy! - imitált lakatcsukást a szájára, miközben próbálta magában tartani a nevetést. Megjátszhatja előtte, hogy közömbös a lány iránt, de kibaszott rossz színész...

- Tusolás után mehetünk? - terelte a témát.

- Igen. A kertben találkozunk 20 perc múlva. - mondta, majd eltűntek.

A portyát szokás szerint a belvárosban kezdték. Lassan járták végig a sötét sikátorokat, eddig eredménytelenül...

Avery a gondolataiba merült. A jövőjén, a kijelölt útján merengett... Az utóbbi években már sokadjára...
Miután Aiden "kiváltságos" lett, ő is reménykedni kezdett abban, hogy talán megérdemel majd maga mellé egy társat.

Nem volt ideálja. A Fény biztos, egy gyönyörű, szelíd és kedves lánnyal hozná össze, mint Audrey és Lena. Mert abban biztos volt, hogy Rayner és a vörös egy pár lesznek előbb vagy utóbb.

Vajon egyszer eljön az ő ideje is?
Mindent megadna érte, ha kaphatna egy esélyt...
Küzdene minden áron! Bármilyen akadályba is ütközne...

Már éjfél körül járt az idő, és épp megakarta kérdezni, hogy miért nem látogatja meg a Fényt ez az idióta és tesz pontot a dolgok végére, mikor Rayner megszaporázta a lépteti, míg végül már futott.

- Kapás van? - kérdezte tőle és tartotta vele a tempót.

- Valami van. - mondta zavartan, de nem lassított - Ki kell derítenem, mi ez az érzés...

5 perc múlva egy Fekete mamba nevű klub előtt álltak meg.

- Megszomjaztunk vagy mi? - intett nevetve a villódzó fények felé.

- Bemegyünk. - jelentette ki Rayner, és határozottan masírozott előre. A kidobó egy szempillantás után tovább engedte őket de amint a ruhatáron áthaladva bejutottak, földbe gyökerezett a lába. Követte a tekintetét, míg a színpadon meg nem pillantotta ő is a lányt.

Lena teljesen felszabadultan és pokoli hamisan énekelt. A falatnyi ruháján megannyi flitter csillogott, és minden pasi a nyálát csorgatva figyelte, hátha kaphatnak egy rövid bepillantást a szoknyája alá.

- Azta! - nyögte Avery, aki szintén megdöbbent - Mit csinál vöröske? És miért jöttünk most ide?

- Fogalmam sincs, haver és bárcsak tudnám! - sóhajtott, miközben tovább hallgatták Siától a Chandeliert.

Amikor vége lett a dalnak,hatalmas taps és füttyvihar tört ki. Lena széles mosollyal ugrott egy másik lány nyakába, aki azonnal a kezébe nyomott egy pohár margaritát, amit egy szuszra fel is hajtott.
Rayner mereven bámulta őket.

- Ismered a csajt? - kérdezte tőle, de az csak megrázta a fejét.

Háttal állt nekik. Elég magas volt és vékony testalkatú. Hosszú, fekete haja a feje búbjára volt kontyolva. Eddig nem vette őt észre, annyira meg volt döbbenve Lenán. Most viszont látta, hogy ő is ilyen semmit sem fedő, szexis ruhában van, mert szinte minden fickó őket stírölte... beleértve saját magukat is.

Nem tehetett róla... vonzotta a kerek hátsója a tekintetét! Egy rövid, fekete sort volt csak rajta és hosszú, combcsizma, amitől azonnal piszkos gondolatai támadtak.

De erről sem ő tehetett! Ilyet élőben még nőn nem látott... mindig csak a pornósok vesznek fel ilyeneket. Utcára túl közönséges...

A titokzatos lány érzékien kisimított egy vörös hajtincset a másik arcából, majd a füléhez hajolva belesuttogott. Ezután Lena lopva feléjük pillantott, majd teljesen elpirulva azonnal vissza is fordult.

- Észrevett.

- Én is láttam! - dörmögte Rayner.

- És mi a terv? Egész este csak itt állunk majd és nézzük őket? - kérdezte, mikor a másik lány nekik háttal fordította Lenát és félreseperve a haját bele csókolt a nyakába, az egyik kezét pedig a derekára csúsztatta, aztán lejjebb...míg végül megmarkolta a fenekét.

Rayner halkan morgott mellette. Ennyi. Mostmár tuti, hogy a csaj a párja, ha ilyen reakciót vált ki belőle...

Ezután pedig csókolózni kezdtek.

- Ez máris több, mint amit ettől az estétől reméltem! - intett vigyorogva az összegabalyodott lányok felé.

- Mi a faszt művelnek?! - morgott Rayner mély, birtokló hangon.

- Én úgy látom, jól érzik magukat... - vonta meg a vállát. Részéről rendben volt a dolog.

- Abba kell hagyniuk! - tombolt a másik.

- Nekem tetszik a látvány! - mondta, majd mosolyogva hátra dőlt, úgy bámulta tovább őket. Na, nem mintha a leszbikusokra bukna vagy ilyenek, de ezek ketten tényleg nagyon dögösek voltak...

- Nem bántottam még nőt és most sem áll szándékomban, úgyhogy most velem jössz, hogy leszedd őt Lenáról! - ragadta meg az inge gallérját és maga elé lökte.

- Várhatunk azért még egy pár percet? -  simította le a gyűrődéseket a mellkasán, majd Rayner gyilkos pillantása után, befejezte a szívatását és határozott léptekkel átvágtak a táncoló tömegen.

Avery a lehető legudvariasabban megkocogtatta a fekete hajú csaj vállát:

- Krhmm, elnézést!

Őrjítő lassúsággal váltak szét. Lena vigyorogva nézett Rayner szemébe, a másik pedig lustán megtörölte a szája szélét a hüvelykujjával, mielőtt megszólalt volna:

- Valami gond van, fiúk? - kérdezte könnyedén, de közben rájuk villantotta aranyszínű szemeit.

Miiii?! - döbbent meg teljesen Avery - Egy kibaszott farkas?! Ez most komoly?! - hüledezett hitetlenkedve, de közben nem tudta nem észre venni, hogy mennyire gyönyörű...

Hát, sziasztok!
Túl sokáig nem bírtam ki írás nélkül 😅 pedig egy kis szünetet szerettem volna tartani 🙈
Na, mind1. Költészet napja volt tegnap, szóval fogjuk arra... #íróvagyokvagymi
Furcsa még az új szereplők bőrébe bújni... itt ott kicsit még szorít 🤪 főleg a kényelmes Rayner és Lena után.
Azért remélem, hiteles leszek és tetszeni fog ez az új kaland is 🧛🐺❤️

Eternal struggle ❤️‍🔥🔞 (3. Rész)Where stories live. Discover now