13. "Ez nem randi"

236 24 9
                                    

Avery vigyorogva tette maga mellé a telefont, de aludni nem bírt. Ez a nő teljesen elfeledtette vele az anyjával töltött borzalmas időt és azonnal jókedvre derítette. Az meg hogy holnap együtt "vacsoráznak" már előre felvillanyozta.

Újra találkoznak.

Bízott benne eddig is, de nem sok esélyt látott rá, azt leszámítva, hogy esetleg meglesi a kórháznál, de ott meg ha véletlenül lebukna, totál szánalmasnak tűnne. Most viszont, Georgina magától bele ment a találkába, sőt, ő hozta szóba, hogy még tartozik vele neki. Ezt a számlát pedig nagyon boldogan elégíti ki.

Reggel 9-kor, az étterem nyitásakor telefonált, hogy asztalt foglaljon másnapra. Szerencsére a családja kapcsolatai révén megoldották, hogy helyet kapjanak, így nyugodtan hunyta le a szemét.

Minimális alvás után a szokásos napi rutinja következett. Hétfőn mindig úszással indítja a napot. Ezután az első étkezés, elosztás. A portyát most a külvárosban kezdte, s éjfél után rá is akadt egy Árnyékra, akit könnyű szerrel ölt meg a kedvenc késével. Az utolsó étkezésnél tudta meg, hogy szerdán Lena és Rayner is haza érkezik, így a "nem randi"-jukat tökéletesen időzítették.

Azt mondta a többieknek, hogy holnap ugyanott szeretne portyázni, ahol ma járt. Persze el akarták a fiúk kísérni, de ő erre is felkészült: a halott Árnyék tárcájában talált címeket kigyűjtötte nekik. Nézzék át  ők ketten, fedezzék egymást. A Ház őrzését pedig a Mester látta el, amíg Rayner távol van.

Amikor lefeküdni készült rezgett a telefonja.

@georgina.harland: van dresscode?

Avery elmosolyodott. Tetszett neki, hogy izgult a nő. Legszívesebben megírta volna neki, hogy bármit is vesz majd fel, biztosan gyönyörű lesz, de helyette a szokásos csipkelődést vetette be:

@a.w.: a combcsizmát most hanyagold, ha kérhetem... 😅

@georgina.harland: mert beindulnál tőle megint???

@a.w.: mi az, hogy megint?!

@georgina.harland: most bizonyítottad, hogy mély nyomot hagyott benned!

De még milyen mélyet! Bármennyire is közönséges volt, az elméje gyönyörű képet festett elé a meztelen nőről, aki csak azt a csizmát viseli. Mi mindent csinálna vele... te jó ég! Már a gondolattól is keményen lüktetett a farka.

@a.w.: azért most légy visszafogottabb, ha kérhetem! Nem kuplerájba viszlek.

@georgina.harland: ki használja még a kupleráj szót?! 😅 baszki, hány éves is vagy, nagypapi???

@a.w.: sosem tudod meg! 😝

@georgina.harland: jól van kisasszony, őrizze csak meg a korát! Nem akarom zavarba hozni! 😅🙈

Szemtelen bestia! Holnap majd megleckézteti! Vele ne pimaszkodjon!

@a.w.: 😩😩😩

@a.w.: 20:15kor megy le a Nap. 20:30ra a kórház előtt leszek. Ne késs el!

@georgina.harland: rendben 🫡

Másnap korán kipattant a szeme. Izgatott volt a "nem randi" miatt... Kedd révén először ugrókötelezett, majd a boxzsákot kezdte püfölni. Gyors zuhany után öltözködni kezdett. Lezserebb szett mellett döntött. Nem akarta, hogy a nő megint kimacerálja a ruhái miatt.

Távozás előtt szólt Josephnek, hogy ma ne várják meg az étkezésekkel, majd a garázsba ment. Levette a ponyvát a motorjáról és eltett egy plusz bukósisakot is. Néhány fegyvert a csomagtartóba pakolt.

Odakint kb. 6 fok volt. Összébb húzta magán a dzsekijét a látszat kedvéért, majd felpattant a motorra és nagy gázt adva elindult.

Ahogy egyre közeledett a kórház felé, a gyomra egyre kisebbre zsugorodott. Görcsösen szorongatta a kormányt, míg meg nem pillantotta Őt.

Georgina.

Ott állt a padkán és kíváncsian nézelődött. Persze, nem mondta neki, hogy motorral jön, így egy gyors pillantáson kívül nem is fordított felé több figyelmet.

Kicsit távolabb parkolt tőle, de úgy, hogy tökéletesen lássák egymást. A motort leállította, de nem szállt le róla. Még vár egy kicsit. Addig is gyönyörködik benne.

Fekete, hegyes orrú csizma, egy boyfriend farmer, fehér felső, fekete öv és egy színes, kimonó szerű selyemkabát volt rajta. A szél borzolta a hosszú haját, ami most nem volt összekötve. A szemei füstös, feketére voltak sminkelve, rúzst nem viselt.

Ahogy így nézegette magának, észrevette, hogy a nő egyre többször, egyre gyanakvóbban pillantgat felé. Ezt kihasználva a következő alkalomkor feltolta a bukósisakján az üveget és odakiáltott:

- Meglepetés!

Georgina szívből jövően felkacagott. Lenyűgözően szép volt.

***

- Ezt nem hiszem el! - szólalt meg végül, mire abba tudta hagyni a nevetést és a vámpír felé sétált. Abban a pillanatban, ahogy feltolta a sötétített plexit és megpillantotta a ragyogó, kék szemeit, felismerte és a szívverése a kétszeresére gyorsult. - Ki sem néztem belőled, hogy motorozol! - kezdte a kötekedést.

- Sok mindent nem tudsz rólam! - vigyorgott, miközben levette magáról a sisakot és beletűrt a félhosszú, fekete hajába, hogy ne lógjon a szemébe. - A kérdés csak az, - szállt le ruganyosan - hogy akarsz e többet tudni rólam? - nézett rá csábítóan, miközben megtámaszkodott a háta mögött.

Mindent, sőt, mindent IS tudni akart róla, de ezt nyilván nem mondhatta, így némi hebegés után azt válaszolta:

- Csak, amit feltétlen muszáj! - grimaszolt - Például... - húzta a szót - még a korodat sem voltál hajlandó elárulni!

- Miért olyan fontos az? Én sem kérdeztem a tiedet. Természetfelettiek vagyunk. - legyintett.

Georgina érezte, hogy ideje bevallania az igazat.

- 27 vagyok.

- Én meg 29! - vigyorgott Avery - Indulhatunk? - nyújtott felé egy másik sisakot. Georgina elvette, de közben hozzátette:

- Nem érted. - mosolygott lágyan - Én tényleg 27 vagyok. - A férfi értetlen arcát látva pedig hozzátette: - 1995-ben születtem.

- Oh! - pislogott párat a vámpír, majd féloldalas mosolyra húzta a száját - Ez esetben vigyázni fogok rád, gardedám nélküli ifjú hölgy! - hajolt meg a kezét felé nyújtva.

- Te jó ég! Te tényleg egy másik korból való vagy! - kuncogott a szemét megforgatva, majd kikapta a kezéből a bukót. A haját gyorsan összecsavarta, majd bedugta a kabátja alá, hogy felvegye a sisakot. Közben Avery is visszaült a motorra és megpaskolta az ülést a háta mögött.

- Ültél már motoron? - kérdezte.

- Persze, a farkasok imádnak két kereken száguldozni, bár a terep miatt ők inkább crosst választanak.

- Akkor ez lesz az első Triumphos utad?

Georgina boldogan bólintott, miközben lenyűgözve nézte a korom fekete Boneville T100ast. Mesés járgány volt. Az apja rendszeres olvassa a motoros újságokat; de neki egy régi Harleyja van. A motortól jobban, csak annak lovasa izgatta.

Lenyelte a hatalmas gombócot a torkában, majd felült Avery mögé és karjaival a puha bőrkabátjába kapaszkodott. A vámpír felé fordult.

- Mondanám, hogy van kapaszkodó, de csimpaszkodj csak belém, te kis majom! - mondta vigyorogva, majd lecsapta a plexit az orra előtt és elrobogott.

Eternal struggle ❤️‍🔥🔞 (3. Rész)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora