10. "Élet"

183 26 2
                                    

Georgina vacsora után a szobájában TVzett. Iszonyú dühös volt, amiért "szobafogságban" töltötte az utóbbi hetet.

Duncan azonnal rohant az apjához, hogy elújságolja, mennyire "szemérmetlenül kellette magát a vérszívók előtt". Bezzeg, az nem lett volna baj, ha csak ők látják... Faszfej! Egy ilyen legyen a következő Alfa? Egy ilyennek legyen a Lunája?!

Soha. Nem és nem akarta ezt az egész örökösödést. Valamit ki fog találni, hogy az apja is belássa, hogy alkalmatlan rá a fickó. Csakhogy valóban ő volt a leghatalmasabb, a legerősebb, a legjóképűbb és a legjobb harcos is. Mindenben a legesleg... Bármelyik másik farkaslány cserélne vele és boldogan lenne a társa, de ő nem...

Valami többre vágyott. Sokkal többre. De maga sem tudta, mire...

Ekkor rezgett a telefonja.

A kezébe vette és látta, hogy egy üzenetküldési engedély az az Instán.

Unottan megnyitotta, mert arra számított, hogy valami kollab megkeresés vagy perverz nyomulás lesz. De amikor meglátta a felhasználónevet, kíváncsian kattintott rá.

@a.w.: megvan Lena

Megnyitotta a profilját, amin semmi nem volt, kivéve a monogram alatti emojikat:

🧛🏻⚔️

A szíve azonnal hevesebben vert. Ez most ő lenne? Avery Ward???

Mennyit kereste! De semmit nem talált róla a neten. Erre most csak szimplán ráír egy üres profilról?!

Mit írjon neki? - töprengett. Nem akar túl lelkesnek tűnni... még a végén azt fogja hinni, rá akar mozdulni... már az elképzelés is nevetséges! Nagysokára végül elszánta magát:

@georgina.harland: te vagy az, tökmag???

A válasz azonnal érkezett.

@a.w.:  erre nem válaszolok

Georgina csak mosolygott rajta.

@georgina.harland: szóval igen 😛

@a.w.: Avery vagyok

@georgina.harland: mondom én... tökmag!

Nevetett miközben elküldte.

@a.w.: haha

@a.w.: egyébként szívesen szóltam

@a.w.: na szia

Jajj, ne már! - fújtatott dühösen. Nem akarta még befejezni a beszélgetést...

@georgina.harland: köszönöm

@georgina.harland: örülök neki

Nem érkezett válasz.

Valamit ki kell találnia, hogy újra írjon neki...

@georgina.harland: szóval... szaglásztál utánam???

@a.w.: Tudtam a vezetéknevedet. Tele van veled a social media

@georgina.harland: és tetszik, amit látsz?

@a.w.: hah! Mintha nézegetném...

Eternal struggle ❤️‍🔥🔞 (3. Rész)Wo Geschichten leben. Entdecke jetzt