2. Mézesmadzag

329 27 13
                                    

- Felejtsd el, amit mondtam Avery! Egy farkast bármikor szívesen lenyomok! - dörmögte a nagydarab melák.

- Megpróbálhatod! - vigyorgott a képébe Georgina, és állta a fenyegető tekintetét.

- Senki nem nyom le senkit! - szólalt meg spiccesen Lena - Georgie és én együtt vagyunk!

Ezen nevetnie kellett. Jajj, ez a csajszi!

- Mivan?! - ugrott egy oktávval feljebb Rayner hangszíne - Eddig még Langdon menyasszonya voltál, most meg egy vérfarkassal hirtelen leszbikus lettél?!

- Biszexről nem hallottál még? - kérdezte tőle kuncogva. Egyre jobb ez a buli! Micsoda komédia!

- Kussolj már el! - förmedt rá Rayner.

- Nyugi, haver! - csitította a Tökmag - Csak szívatnak... - mondta sunyin méregetve. Neki legalább helyén van az esze, nem úgy mint a másiknak...

- Ami azt illeti, nagyon jól érezzük magunkat. - vigyorgott Lena - Nektek is azt kellene! Na, lépjünk! - karolt belé, hogy arrébb húzza, de a férfi megállította őket.

- Mi ütött beléd? - sziszegte a barátnője arcába - Be vagy rúgva és bűzlesz valami mástól is... - Hupsz, arról pont ő tehet! Kiszagolták...

- Mondtam már! Bulizok! Hagyj már! - rángatta a karját a szorításából, de az csak nem akarta elengedni.

- Most haza viszlek! - mennydörögte.

- Nem! Eressz el! Maradok! - makacskodott tovább a lány, mire dühösen hátra lépett tőle.

- Jó. - emelte fel a kezeit - Azt csinálsz, amit akarsz. De én itt leszek és végig fogom nézni! - Lena tekintete szikrákat szórt - Velem tartasz, pajti? - kérdezte a másik fickót, aki folyamatosan őt méregette. Más körülmények között már beszólt volna neki érte, de most valahogy élvezte a mohó tekintetét a testén.

- Ja, persze. - bólintott zavartan.

- Akkor jó mulatást fiúk! - kacsintott rájuk, majd odébb riszálták magukat.

A tömeg közepén egymáshoz simulva vonaglottak, miközben a vámpírok őket bámulták.

- Hát, akkor hadd szóljon a műsor! - került a Lena háta mögé és a karjait hátra a nyakába vezette, majd elkezdett végig simítani a két oldalán. A Harcoson látszott, hogy próbál uralkodni magán, de közben szenvedett. A szemei sóvárogva követték Georgina kezét, amik bebarangolták a lány testét, külön elidőzve a mellein és a nyakán.

- Eleget szenvedett, mit mondasz? - súgta hátra a barátnője, mire Georgie felnevetett.

- Azt nem tudom, de hogy te kurvára megkeféled őt ma az hétszentség! - A szexuális energiát kettejük közt harapni lehetett... szinte ő is beindult tőle! Szinte...

- Átlátsz rajtam! - fordult vele szembe, majd puszit nyomott az arcára - Kérj ki légyszíves egy üveg scotchot! Kerül, amibe kerül! Addig én beszélek a DJ-vel.

- Mit tervezel? - mosolygott az orra alatt.

- Megszerzek magamnak egy csókot! - kacsintott, majd elindult a színpad felé.

Miután megvolt a pia és a lemezlovas is tudta a dolgát, már csak Averyt kellett kiiktatni.

- Bízd csak rám Tökmagot! - igazította meg a ruháját Georgie.

- Tuti? - idegeskedett Lena.

- Láttad, hogy méregetett engem? - vonta fel kérdőn a szemöldökét.

- De vérfarkas vagy...

- Oh, csajszi! - legyintett magabiztosan - Hidd el, bejövök neki! - indult el a csípőjét szexisen ringatva az "áldozata" felé. Ez lesz az est legjobb része! - gondolta, mikor a fickó felé haladva, az idegesen pillantgatott minden irányba, csak őt ne kelljen néznie. De egyszer hibázott. A tekintetük összetalálkozott és Georgina aztán nem eresztette.
Lassított felvételben látta magukat kívülről. A zene elhalkulni tűnt, a szívdobogásuk pedig felerősödni.

Egyébként nagyon jóképű volt. A nők sóvárogva csorgatták rá a nyálukat, persze egyik sem volt elég bátor ahhoz, hogy leszólítsa. Nem az emberek súlycsoportja... Méregdrága óra és luxusmárkák ruhadarabjai voltak rajta. A fekete selyem ing hanyag eleganciával feszült a kidolgozott felsőtestén.

- Szia! - lépett egészen közel hozzá. Várt egy kicsit, de az nem szólalt meg. Ezt bunkóságnak vagy arroganciának is vehette volna, de tudta, hogy nem erről van szó. Bejött neki. Ennyi az egész. - Táncolunk? - kérdezte mosolyogva, de ismét semmi reakció... A füléhez hajolt, hogy belesuttogjon: - Persze, megértem ha félsz tőlem... - kezdte.

- Nem félek! - mondta határozottan, miközben megragadta a csuklóját. BINGÓ! Bekapta a csalit...

- Ez biztos? - pislogott ártatlanul - Csakhát, tudod... harapok! - mosolygott szélesen, kivillantva a tökéletes fogait.

- Én is! - utánozta őt a vámpír, amin mindketten elnevették magukat.

- Szóval? - kérdezte végül, mikor sikerült kicsit lecsillapodniuk.

- Szóval miért is táncoljak veled? - nézett olyan mélyen a szemébe, hogy egész kicsinek érezte magát előtte. Pedig így magassarkúban, éppen egy magasak voltak. Most mégis a magára öltött jelmez, mintha lehullott volna és meztelenül látná őt. Átható, türkizkék szemei a lelkéig hatoltak.

- Csak... - dadogta zavartan, majd megrázta magát és ismét a műmosoly mögé rejtőzve folytatta - Gondoltam könnyebb úgy szemmel tartani ezeket, ha nem kell azzal foglalkoznunk, hogyan koptassuk le magunkról az embereket.

- Áh! - lepődött meg színpadiasan - Szóval, nem is akarsz tőlem semmit? - hunyorgott rá magabiztosan.

- Ugyan kérlek! - forgatta meg a szemeit undorodva, majd elindult vissza a tánctérre. Egy pár lépés után hátra pillantott a válla felett, s látta, hogy a vámpír mosolyogva a fejét csóválja, de követi...

*****

Averyt meglepte a farkaslány; de az még jobban, ahogyan a teste reagált rá. Zavarba jött tőle. Olyan erős, vonzó kisugárzása volt, hogy teljesen leblokkolt. Ilyen még soha nem történt vele. Most pedig úgy követte a tömeg közepére, mintha mézesmadzagot húznának előtte...

Ez valami farkasos feromon dolog? Mintha olvasott volna ilyesmiről... - gyötörte az agyát, de hiába; nem pörögtek a fogaskerekek. Amikor pedig a nő a karjait a nyakába akasztotta és a testéhez simulva ringatózni kezdett, még jobban lefagyott.
Tétován a dereka két oldalára tette a kezeit.

- Georgina vagyok! - pillantott fel rá mosolyogva.

- Gorgeous (*jelentése: ragyogó, bámulatos)! - bukott ki belőle önkéntelenül, amin a másik felnevetett. - Avery Ward. - tette hozzá zavartan, majd a tömeget kezdte el kémlelni, mert annyira feszült volt.
Nem értette. Nem értette, hogy a fenébe képes ennyire az ujja köré csavarni őt egy vérfarkas?!   Vonzó, az tény. Nem fogja letagadni. Ő a legformásabb nő, akit valaha látott. A vörös, mélyen dekoltált selyemblúz tökéletesen simult a kerek melleire. Vékony, hosszú nyaka volt és "harapnivaló" kulcscsontja. De akkor is... Ugyan már nagyon régóta békében élnek, de a fajok közötti ellenérzés továbbra is megmaradt.

- Lazíts! - csúsztatta le a nő a mellkasára a kezeit. A tenyere nyomán lángolt a bőre, s csak most vette észre, hogy milyen görcsösen szorongatja a derekát. Vett egy mély lélegzetet és próbálta elengedni magát.

- Mozogj kicsit, különben azt hiszik majd, hogy buzi vagy! - kuncogott Georgina. A gúnyolódása felbosszantotta. Mereven nézett le rá. - Vagy... - kapott a szája elé ijedten - Az vagy?! - kerekedett ki a szeme - A picsába! - káromkodott - Ne haragudj! Tudhattam volna... - hadarta - Semmi bajom a melegekkel, csak próbáld meg eljátszani, hogy érdekellek egy kicsit, mert hamar le fognak csapni a kezedről. - intett a fejével egy közeledő pasira.

Avery legszívesebben szembe röhögte volna, de ehelyett:

- Szóval buzi lennék? - kérdezte, és belemarkolt a hátsójába, hogy magához rántsa a testét. A meglepetéstől hallotta, hogy bent akadt a nőben a levegő. - Miért is lennék én buzi? - hangsúlyozta az utolsó szót, miközben orrával végig súrolta a nyakának ívét.

Hogy tetszik a páros közti kémia? Alakul a steamy, spicy hangulat?
Tetszenek a karakterek?

Eternal struggle ❤️‍🔥🔞 (3. Rész)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora