12. Titok

166 25 6
                                    

Már pirkadt, mikor Georgina végzett a műszakjával. Nagyot ásítva szállt be a kocsiba, majd miután becsapta az ajtót, elővette a mobilját.

Egész idő alatt azon az egy értesítésen járt az esze... Megnyitotta az alkalmazást. 354 kedvelést kapott a képre, de Averyé nem volt köztük, pedig már harmadjára pörgette végig a névsort.

Különös.

Esküdni mert volna, hogy jól látta: "a.w. kedveli a fényképedet". Erre most eltűnt ...

Biztos, hogy visszavonta! De akkor is lebukott, hisz' látta! Nem képzelődött!

Gyorsan üzenetet küldött neki:

@georgina.harland: lebuktál! 😎

Majd elindult hazafelé, de közben látta, hogy felvillan a képernyő. A következő pirosnál olvasta el:

@a.w.: parancsolsz?

@georgina.harland: láttam, amit láttam!

@a.w.: még mindig nem tudom, miről beszélsz, de ha nem mondasz semmi konkrétat, akkor elköszönök. Én ugyanis aludnék már...

@georgina.harland: 12 órás műszakból vezetek hazafelé. Szerinted én nem vagyok álmos??

@a.w.: akkor azonnal tedd el a telefont és az útra koncentrálj!

@georgina.harland: nyugi már, jó sofőr vagyok 😎

Erre viszont már semmi válasz...

Jajj, ez a pasi!!! Azért nem ír, hogy ne vegye el a figyelmét menet közben... De amúgy tök cuki, hogy ilyen figyelmes... - mosolyodott el.

Rekordidő alatt hazaért. Az apja már biztos odakint van a birtokon, mert csendes volt a ház. Felsietett a szobájába, gyorsan letusolt, besötétített és ágyba bújt. A telefonja rezgett:

@a.w.: haza értél?

@georgina.harland: csak nem aggódtál értem, Tökmag?? 😛

@a.w.: nem akarnám, hogy miattam balesetezz. Az még nem aggódás...

@georgina.harland: cukikám, azt azért vágod, hogy én is természetfeletti vagyok, ugye?!

@a.w.: mintha el lehetne felejteni... 🐺😅

@georgina.harland: #proudtobeashewolf 🐺🌕 ne kötekedj!!!

@a.w.: ne vicsorogj, nem áll jól! 😝

@georgina.harland: de a mosolyom az tetszett, mi??? Láttam este a ❤️-edet! Kár tagadnod... 😝

@a.w.: te szedsz valamit??? Képzelődsz! 😃

@georgina.harland: tagadd csak. Kicsi a pöcsöd, hogy vállald!

@a.w.: ha tudnád, mennyire "kicsi"... 🤣

@georgina.harland: ugh 🤢 nem izgat

@a.w.: sejtem...

Uuuh, de pimasz! Ha most szemtől szembe állnának, akkor simán rámarkolna a tökére! Ő nem az a szende, szívbajos szűzlány! Egy kettőre zavarba tudná hozni, akkor nem lenne ekkora szája...

@georgina.harland: szemtől szemben is ilyen nagy farkad legyen majd!

@a.w.: szóval látni akarsz??? 😃

Georgina szíve a torkában dobogott. Persze, hogy találkozni akart vele. De ezt valahogy teljesen lazán kell bedobnia...

@georgina.harland: persze, minden vágyam 🤣🤣🤣 de amúgy még tartozol nekem egy bunyóval és kajálással, ha jól rémlik... Vagy azt is csak képzeltem volna ???

Eternal struggle ❤️‍🔥🔞 (3. Rész)حيث تعيش القصص. اكتشف الآن