- Хари, всичко наред ли е? - Кая попита притеснено.
- Да, просто се бях загледал - усмихнах се - Харесва ли ти пицата?
- Чинията ми нямаше да е празна, ако не ми харесваше - повдигна вежди.
- Леле, кога я изяде? - смаях се. Това момиче имаше огромен апетит.
- Преди повече от десет минути, а ти продължаваше да гризеш едно и също парче и да гледаш улицата отсреща - намигна.
- Това звучи излагащо - сведох глава - Трябва да ида до къщата ми, за да си взема някои неща. Ще те оставя в апартамента и ще се върна до половин час. Има ли проблем?
- Не, всичко е наред.
На паркинга пред къщата ми имаше спрели две коли, което беше доста необичайно. Когато влязох заварих родителите ми в хола. Майка ми стана от дивана, на който седеше и изтича да ме прегърне.
- Хари, скъпи, не знаеш как се притеснихме! - изписка.
- За кого? - попитах саркатистично.
- Как за кого! За сина ми. Къде беше? - изведнъж гласа й от мек премина към твърд и сериозен. Колко типично за майка ми!
- Има ли значение - тръгнах към стълбите, но тогава баща ми също се намеси.
- Има. Ние сме ти родители.
- Закъснели сте с няколко години - извъртях очи.
- Не ни дръж такъв тон и не смей да бъдеш неблагодарен, с баща ти мислим за твоето добро.
- За какво да съм благодарен? Че никога ви няма и просто понякога ви хрумва да се правите на родители? Мисля да пропусна - изкачих стълбите и тряснах вратата на стаята си. Чувах виковете им зад себе си, но не обърнах внимание.
Какво им става, мамка му?
Нямах много дрехи, затова успях набързо да събера всичко в един куфар.
Когато слязох долу, очаквах на майка ми и баща ми да им е омръзнало да се правят на загрижени и вече да са излезли от къщата, но те все още седяха там и явно ме чакаха.
- Харлод, къде си мислиш, че отиваш? Седни, за да поговорим нормално.
Въздишах шумно, но се съгласих.
- Е, говорете - извъртях очи и ги погледнах раздразнено.
- Искаме да сме в добри отношения с теб - баща ми започна, но го прекъснах.
YOU ARE READING
Fucking Mad
Fanfiction,,Моята прекрасна Кая. Помня когато беше на тринайсет и си купи онези черни джинси или когато си счупи ръката. Помня когато я изписаха от болницата, когато яде сладолед в парка, когато разхождаше кучето на съседите. Помня четиринайстия й рожден ден...