1. rész

332 14 0
                                    

- Ma reggel fáradtan keltem és kimentem a konyhába, hogy csináljak magamnak egy életmentő kávét. Miután meg ittam a kávét azután gyorsan letusolok és felveszek egy fekete farmert és egy rózsaszín crop topot,majd megszorítom a hajam és felkötöm egy szoros copfba. Majd megállapítotam,hogy ma is remekül nézek ki ezért úgy döntöttem,hogy most már ideje elindulni munkába. A mai reggel sem telt máskép mint a többi,gyorsan be pattantam az autómba és elindultam a kedvenc kávézomba. Majd mikor oda értem kikértem magamnak egy latté-t és egy csokis muffint,gyorsan elfogyasztottam és már indultam is be a céghez. Mikor megérkeztem lepakoltam majd elindulás a mitingemre,miután vége lett a mitingemnek gyorsan rendeltem magamnak ebédet. Mikor már végeztem az ebéddel utána rögtön szólt nekem Mel a titkárnőm,hogy van itt valaki aki beszélni szerene velem. Mondtam Melnek,hogy nyugodtan engedje be az irodába.
- Üdvözlöm Ms. Collins!
- Üdvözlöm. Miért szeretet volna beszélni velem? Csak akkor mondja ha nagyon fontos!
- Igen fontos!  Mr. Greson holnap ide jönn megnézni,hogy milyen ez a hely mivel ugye együtt fogunk dolgozni a maga cégével.
- Ó értem rendben! Holnap 11 kor megfelel?
- Igen természetesen!
- Rendben akkor további szép napot kívánok önnek!
- További jó munkát Ms. Collins!
- Mel kérlek bejönnél az irodába! Mi a neve az úrnak aki bejött ide az előbb az irodámba?
- Azt mondta,hogy a neve Tom!
- Értem rendben köszönöm folytasa csak tovább a munkáját és mondja meg a többi alkalmazotnak,hogy igyekezenek a munkával mert ha nem lesz kész a munka este 9-ig akkor itt fognak északázni!
- Rendben Ms. Collins. Viszlát!
- Viszlát!
- Eltelt 3 óra azóta,hogy Mel távozott az irodámbol és már este 10 óra van.
Beláttam,hogy már késő van és ideje haza menni ezért el is indultam kifelé mikor megerkeztem beültem az autóba és elindultam de nem haza hanem egy közeli bárba New York utcái sötétek voltak egyedül a lámpák fénye vilagítota meg az utat.
Oda is értem a bárba és ki kértem magamnak egy ginn tonikot és csak bámultam magam elé ne kérdezzétek,hogy mit néztem ennyire igazából én sem tudom de amíg merengtem magam elé közben a cuki pultos srác kihozta az italom a srác nem lehetet több 18-nál cuki volt de sajnos én idősebb vagyok nála mert én már lassan betöltőm a 22-t. Megittam két kis pohár ginn tonikot és egy pohár whiskyt,utána haza is indultam mikor haza értem kiszaltam a kocsiból bementem a házba vettem egy gyors zuhanyt és elmentem aludni.

Ha tetszett dobj egy ⭐️-ot!!
Hamarosan jön  a kövi rész nem ígérem,hogy holnap de lehetséges!

Rózsa a markombanWhere stories live. Discover now