Reggel arra keltem, hogy két kéz ölel természetesen tegnap mikor megkérdezte mit szeretnék csinálni akkor inkább azt mondtam, hogy aludjunk mert fáradt voltam és nem akartam vele veszekedni. A karjait óvatosan lefejtetem magamról nehogy fel ébredtem majd kikeltem az ágyból.
Bementem a fürdőbe majd elintésztem a reggeli dolgomat fogat mostam stb. Outfitnek egy fehér kezeslábast választottam ami a mellemnél egy kicsit ki van vágva arany színű magas sarkúval párosítottam meg egy arany fülbevalóval, karkötővel, nyaklánccal.
- Jó reggelt kicsilány.
- Jó reggelt Ryan.
- Nagyon győnyőrű vagy ma is.
- Köszönöm szépen.
- Pillanat és elkészülök én is te addig menny csak le nyugodtan.
- Oké.
Elindultam lefelé mikor megláttam a legjobb barátnőmet Vanessát a lépcső előtt állva mosolyog rám. Gyorsan lefutottam hozzá és megöleltem ő is New York-ban lakik de az elmúlt napokban nem tudtam vele találkozni mert mind a ketten el voltunk foglalva. Tudom, hogy nem ajánlatos magasarkúban futni főleg nem lépcsőn.
- Szia Viv - köszönt.
- Szia Vess - köszöntem én is.
Gyerek korunk óta így becézük egymást és még mindig imádjuk egymás becenevét.
- Hogy vagy - kérdezi a barátnőm?
- Jól fogjuk rá.
- Mi van közted és a 190 cm-es görög istenel? Meg dugott?
- Hát nekem elégé bejön de nem még nem dugott meg - mondom el az igazat.
- De ott van az a ,, még " szó!
- Hát előbb utóbb úgyis meg fog.
- Szerintem még ma meg fog - nevetni el magát.
Eközben érzek a derekamon egy kezet.
- Miről beszélgettek lányok - kérdezi Ryan.
- Rólad - mondta a barátnőm.
- Életedbe egyszer nem bírod befogni a szádat?
- Hát örülök, hogy ilyen jó témátok van a mai napra!
- Hát igazából arról beszéltünk Viv-el, hogy milyen jól nézel ki!
- Ide figyelj most elkaplak te kis szemét - mondom a barátnőmnek.
- Gyere csak - mondja a barátnőm futás közben.
- Lányok elég!
- Dehogy elég még előtte megfujtom a barátnőmet - mondom határozottan. Ezt megfognád nekem!
- Hé te most hozzám vágtad a cípődet mivan ha bajom eset volna?
- Te vetted úgyhogy még tudod fogni!
Még mindig kergettem a barátnőmet de most már mezítláb most végre le tudom győzni mivel ő sport cipőbe van én meg eddig magas sarkúban és mivel abba nem tudtam futni ezért le vettem.
- Lányok elég - szól ránk Ryan.
- Óh elnézést Mr. Greson, hogy kicsit futjároztunk - mondtam nevetve.
- Ide figyelj te nekem ne feleselj!
- Mert mi lesz ha feleselek?
- Hát az lesz, hogy megbüntetlek!
- Azt nem hiszem mert szerintem megint csattatni fog az arcodon még egy pofon - jelentem ki mérgesen!
- Hát jó én most megyek hagylak titeket szerelmeskedni vagy veszekedni - mondta nevetve Vess és már indult volna kifelé mikor megjelent egy elég dögös pasi az ajtóban.
YOU ARE READING
Rózsa a markomban
RomanceA lány már két éve elköltözött a családjától és saját vállalkozást indít,divattervező lett.Váratlan történések lépnek a lány életébe,egy cég le akkar vele szerződni,hogy támogassák a kollekcióját.Késöbb pedig találkozik annak a cégnek a főnökével ak...