15.rész

104 5 0
                                    

Reggelente elég fáradtan szoktam kellni, de ma máshogy alakult fel keltem 6:00 kor és elindultam rendbe tenni magam majd miután kész lettem fel vettem egy edzős outfitet és elindultam le a konyhába egy ki vízért.

Edzős outfit:

Miután megtöltöttem a kulcsom elindultam az edzőterembe

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Miután megtöltöttem a kulcsom elindultam az edzőterembe. Hála istenek, hogy Ryan vagyis mostmár a mi házunkban van edzőterem.

Ma egy elég kemény nap volt számomra mert ma ugyanis láb nap volt így az elején futottam egy kicsit majd mentem a lábgépre aztán mikor végeztem mindennel utána viszont csak lenyujtottam a lábaim.

Fel mentem az emeletre átöltőzni és egy kicsit erősebb sminket csináltam ma magamnak.

Outfit:

Ma jó kedvem van úgyhogy most egy kicsit fel dobtam a napom egy jó sminkkel meg egy bomba outfitel

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Ma jó kedvem van úgyhogy most egy kicsit fel dobtam a napom egy jó sminkkel meg egy bomba outfitel. A sminkem most egy kis szempilla spirál, szájfény, pirósító, korektor, tús, highlighter. Miután elkészültek a sminkel a hajamat be göndörítettem. Majd a hajam mikor kész lett le mentem a konyhába és neki álltam a reggeli készítésének.

Reggeli:

Felmentem a hálóba felébreszteni Ryant és Liamet

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Felmentem a hálóba felébreszteni Ryant és Liamet.

- Jó reggelt szerelmem - mondtam miközben elkezdtem csikizni Ryan oldalát.

- Jó reggelt kicsilány.

- Gyere kész a reggeli! Én is megyek mindjárt csak felébresztem Liamet.

- Biztos finom lehet a reggeli de én inkább téged kostolnálak meg.

- Azt felejtsd is el!

- Liam pici fiam kelj fel.

- Liam: aghagghah (baba hang).😊

Miután felkeltettem Liamet és Ryant azután lementünk reggelizni és mindenkinek nagyon ízlett a reggeli úgy látszik mert mind megedték még Liam is.

Később elmentünk egy találkozóra a csajokkal meg Liamel mert közben Vanessa barátnőm mikor nem tudott eljönni Anaval és velem a kávézoba mert azt hazudta, hogy beteg de nem beteg hanem terhes. Amikor közölte a hírt nagyon boldogok voltunk még Liam is tapsolt örömében.

A lányok megdicsérték Liam mosolyát mert állandóan mosolyog mindenen. És épp, hogy csak 5-6 foga van kibújva és így még inkább fokoz a cukiságán.

Miután a csajokkal ki pletykáltuk magunkat az útán elvittem Liamet a parkba sétálni. Mivel az én kis cuki motoros kisfiam még nem tud járni ezér csak végig mászott minden egyes lehetséges ponton ahol össze tudja magát koszolni. Liamet elégé le fárasztottam ezért elidultunk haza felé. Amúgy ez is volt a célom, hogy le fáraszam mert akkor nem kell majd annyiszor felkelnem az északa közepén mert sír.

Mikor haza értünk lefektetem Liamet aludni. Mi is átöltöztünk pizsibe vagyis csak én mert Ryanen egy boxer és egy melegítő nadrág volt ami le volt húzva a csípőéig így tökéletesen kilátszott a boxer szegéje. Mi még nem mentünk aludni mert még néztünk egy kis filmet. Mivel Ryan nem látta a kedvenc sorozatomat ami ugye bár a Vámpír naplók ami nem meglepő ezért élveztük nézni és már 12:00 volt amikor bele kezdtünk a 4. évadba.

Végül abba hagytuk és elmentünk lefeküdni. És én rá feküdtem Ryan mellkasára majd úgy aludtam el.


Remélem tetszet ez a rész is nektek. Mert már csak egy rész van vissza ebből a könyvből és vége. Sajnos vagy nem sajnos de így igaz. Imádtam írni ezt a könyvet és nagyon közel állnak a szívemhez ezek a karakterek. De ne szomorkodjon senki holnap ha minden igaz délután felé a meglepetés ami eddig titok volt most erre a titokra fény fog derülni és remélem ti is annyira várjátok mint én mert én nagyon nagyon várom.🥰

A másik könyvet is fogom folytatni ha minden igaz és minden jól megy akkor jövő kedden vagy szerdán lesz a másik könyvből rész. Puszi nektek🥰☺️

Rózsa a markombanWhere stories live. Discover now