Reggel arra ébredtem, hogy Ryan nincs mellettem és kicsit megilyedtem elindultam a fürdőbe letusoltam a hajamat be fonttam két copfba és tetem fel egy ki alapozót, szájfény, szempilla spirált, pirósítot és ennyiből állt a sminkem.
Outfit:
Kicsit kényelmesebb szetet választottam repűleshez. Elindultam le az emeletről mert éreztem, hogy jó illatok szállingóznak körbe az egész házban. Mikor leértem Ryan a konyhában volt és telefonált ordítva nagyon idegesnek tünt így távolról nem nagyon értettem, hogy milyen nyelven beszél de szerintem görögül.
Azért nem értettem mivel én Spanyolul, Olaszul, Franciául, Albánul meg ugye angolul beszélek. Gyerekkoromban Franciaországban éltünk 10 éven keresztül utána 4 éven keresztül Spanyolban majd 2 éven át Olaszországban, utána Albániában 2 éven át ekkor már 18 voltam mostmár ugye Amerikában élek szóval ja.- Voúlosé to Rodrigo (fogd be Rodrigo) - ordibálja a telefonba. Majd meg látja, hogy nézem és elkezd beszélni a telefonnak valamit.
- Tha milísoume argótera Rodrigo - ezt a mondatot elmondta majd kinyomta a telefont.
- Jó reggelt - köszönök majd megölelem.
- Jó reggelt bébi. Mióta állsz ott és hallgatózol?
- Hát elég rég óta de ne aggódj nem értem ezt a nyelvet úgyhogy no para.
- Ez görögül volt!
- Tudom vagyis nem tudom csak gondoltam, hogy görögül van.
- Reggelizünk aztán indulunk haza!
- Oké.
Reggeli:
- Kérdezzétek valamit?- Ühüm - hümögök mivel épp bekaptam egy falat tojást.
- Hozzám költöznél?
Én félre nyeltem ettől a mondattól és neki álltam köhécselni.
- Khhm, hogy tessék?
- Jó hallotad. Tudom, hogy még egy kicsit korai ezt kérdeznem de azt szeretném ha nálam laknál.
- Igen persze hozzád költözök mert az a ház amiben én laktam eddig nem volt a legjobb meg amúgy is akartam venni egy új házat a zsíros fizumbol.
- Akkor majd holnap hazamész és összeoakolsz ma este pedig velem fogsz aludni. De nehogy azt hidd, hogy csak aludni fogunk - mondta vicceskedve majd kacsintott egyet.
Miután megetük a reggelit azután elíndultunk a reptérre és felszáltunk Ryan magán repülőjére aztán fél is szállunk a magasba. Körülbelül 4 örát utaztunk mire leszáltunk már este volt. Ryan elvitt haza mert hoztam magamnak pár darab ruhát holnapra pizsit, szoknyát, pólót, nacit... stb. Miután oda értünk Ryanhez fel kapott az ölébe és elindultunk be a házba majd hosszas csókolozásba kezdtünk és ezt a csókolozást a hálóig folytatjuk majd Ryan levedte rólam a ruhámat és ő is levedte a ruháját és óvatosan belém hatolt erre egy halk nyögés hagyta el a számat utána sorra jöttek a sóhalyok és a nyögések egymás után. Miután végeztünk utána már csak elaludtunk. Vacsorázni nem vacsoráztunk mert már a repülőn etünk.
Reggel:
- Jó reggelt bébi.
- Jó reggelt.
- Jó kis északa volt.
- Az bizony.
- Mindjárt jövök csak telefonálok egyet oké?
- Oké.
Elkészülödtem mert ma megyek és át hozom a cucaim Ryanhez.
Outfit:
Ma egy kis cuki outfitet vettem fel. Majd kimendtem a konyhába ahol Ryan telefonált arra értem ki, hogy kb 4 pohár a földön hever szana széjel törve.- Ryan - szólaltak meg rekedt de fájdalmas hangon.
- Mivan mit akarsz?
- Mi történt?
- Mi közöd van ahoz - mondta ordibálva.
- Ryan te velem ne beszélj így - kiabáltam rá mire ő oda jött hozzám és megragadta a torkomat majd a falnak szorította azt és a fejem jó, hogy nem loccsant szét olyan erővel vágta bele a falba.
- Miért ki vagy te, hogy fel emeled rám a hangod ha?
- Ryan kérlek még fogsz fojtani - mondtam már sírva az egészet.
Ryan rá szóritot a torkomra.
- Ryan...Ryan...kérlek...áááh - mondtam sírva.
Mire rá eszmélt, hogy mit csinált el engedte a torkomat és eltávolodott tőlem mire én gyorsan rogytam le a földre és úgy próbáltam venni a levegőt lehet, hogy úgy nézetem ki mint egy tüdő bájos de nem érdekelt mert az volt a lényeg, hogy kapjak levegőt. Nagy nehezen kaptam levegőt majd könnyes szemekkel és lila foltos nyakkal álltam fel a földről mire elindultam az ajtó felé halottam, hogy utánam rohan és ezt mondta...
- Sajnálom Vivien nem direkt volt csak elgurult az agyam.
- Hagyj békén Ryan akinek elgurul az agya az elmegy az edző terembe és levezeti. De te, te inkább másokon töltöd ki és amúgy is részeg vagy úgyhogy hagyjál elmenni mert ha nem hívom a rendőröket.
- Jó elengedlek de tud azt, hogy sajnálom és mindent megleszek, hogy megbocsájts nekem.
Miután haza értem egész 12:00-ig sírtam és 12:10 kor sikerült álomba ringatni magam.
Sziasztok remélem tetszik ez a rész is nektek! Ha igen adj egy ⭐️-ot. Köszi, hogy elolvastad.❤️☺️
YOU ARE READING
Rózsa a markomban
RomanceA lány már két éve elköltözött a családjától és saját vállalkozást indít,divattervező lett.Váratlan történések lépnek a lány életébe,egy cég le akkar vele szerződni,hogy támogassák a kollekcióját.Késöbb pedig találkozik annak a cégnek a főnökével ak...