Arra keltem fel, hogy valami keményen de mégis kényelmes valami fekszem. Felültem és láttam, hogy Ryan mellkasán fekszem próbáltam úgy leszállni róla, hogy ne ébreszem fel. Sikerült is de amikor el akartam indulni átöltőzni de megfogta a csúklómat és vissza rántott magára.
- Kényelmes a mellkasom kicsi lány?
- Nem egyáltalán nem túl kemény!
- Ne akard te azt megtudni, hogy mi a kemény - mondja vigyorogva.
- Te csak erre tudsz gondolni?
- Hát ha a közelemben vagy akkor igen mert elképesztően szexi vagy.
- Köszönöm de akkor se kellene állandóan ezen járnia az agyad akkor - mondtam már én is nevetve.
- Na de most engedj mert mennem kell átöltözni, hogy oda érjünk a bátyám szülinapjára.
- Igenis főnökasszony de még csak 16:30 van.
- De attól még elkel készülnöm időbe.
- Rendben.
Amikor végre leszáltam Ryanről el akartam indulni fel az emeletre de megcsapta a fenekem.
- Ááá ez fájt!
- Csak szeretetből volt!
Mikor mostmár végre elrudtam indulni elkezdtem felsétálni a lépcsőn és közben direkt elkezdtem rázni a fenekem, hogy egy kicsit huzzam az agyát. Ez be is vált mert utánam ordított...
- Ne csináld ezt!
Megáltam a lépcső közepén és megfordultam felé.
- Mégis mit - kérdeztem mint aki nem tud semmiről.
- Hát azt, hogy rázod a feneked!
- Miért nem ràzhatom?
- Nem mert nem fogom tudni visszafogni magam!
Elindultam tovább felfelé az emeletre és csak azért is ráztam a fenekem mert miért is ne hergeljem.
- Mit mondtam neked kicsi lány? Most legszívesebben utánad futnék és bevinnélek a hálóba, hogy egy kis büntetést kapj.
- Álmodoz csak - kiabáltam le még sem állva az emelet felé.
Miután bementem a fürdőbe elkeztem készülődni mire végeztem 5 óra lett.
Outfit:
Egy kis cuki outfire eset a választásom. A hajamat begöndörítettem. Majd lesétáltam az emeletről és mikor Ryan meglátott nem bírta szó szerint levenni rólam a tekintetét.
- Nagyon szerencsésnek mondhatóm magam mivel ilyen angyalt csak az égiek küldhettek nekem ke a földre - mondta mosolyogva.
- Köszönöm! Ezt vegyem bóknak?
YOU ARE READING
Rózsa a markomban
RomanceA lány már két éve elköltözött a családjától és saját vállalkozást indít,divattervező lett.Váratlan történések lépnek a lány életébe,egy cég le akkar vele szerződni,hogy támogassák a kollekcióját.Késöbb pedig találkozik annak a cégnek a főnökével ak...