!Vége!

117 9 3
                                    

Ma kicsit korábban kelltem a megszokottnál mért ma hajnali négykor keltem fel mert hivatalosak voltunk egy eseményre. Elkészülödtem a hajamat begöndörítettem majd miután kész lettem a hajammal. Azután elkezdtem a sminkem. A sminkem az egy kis szempilla spirált, pirósító, korektor, egy füstös szem smink, és egy vörös rúzsból állt.

Outfitnek egy fekete pántos ruhát választottam és egy fekete magasarkút, meg kiegészítőket.

Outfit:

Csak azért vettem fel egy fekete hosszú ruhát mert nem szeretem volna fázni mert reggelente hideg van

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Csak azért vettem fel egy fekete hosszú ruhát mert nem szeretem volna fázni mert reggelente hideg van. Fel ébresztettem a kisfiamat Liamet és Ryant is.

Ryan egy fekete nadrág és egy fekete inget vett fel. Egy arany rolexel és természetesen egy Jean Paul Gaultier Le Beau parfümöt fújt magára.

A kisfiamat ugyan úgy öltöztetettem fel mint amiben Ryan van. Egy fekete inget és egy fekete nadrágot választottam ki Liamnek. Majd a nadrághoz illő gucci öv, és egy kisebb méretű óra ami igazából csak játék de senkinek sem kell tudnia. Majd egy picike adag parfümöt is fújtam rá a nyakára. A haját Liamnek úgy csináltam meg mint ahogy Ryannek is be van állítva.

Mikor mindennel készen lettünk elíndultunk arra az eseményre amire hivatalosak voltunk. Gyorsan bepattantam a fekete Porscheba és el is indultunk...

Mikor megérkeztünk a helyszínre ott egyből ki is szálltunk a kocsiból és mielőtt elindultunk volna befelé gyorsan felvettem Liamet az ölembe nehogy valaki fellökje. Azt vettük észre Ryannel, hogy elég sokan vannak már most hát tudni kell New Yorkban éjjel nappal nyitva van minden és sok az ember.

Mikor elíndultunk befelé látunk a táblákon győnyőrű képeket New Yorkról.

- Nézd Liam milyen győnyőrű azon a képen New York.

- Liam: gőnyőrü ( így mondta ki Liam a győnyőrű szót).

- Ááá ügyes vagy látszik, hogy az én fiam vagy mert te is ilyen könnyen el tudod érni, hogy anya boldog legyen.

- Nagyon aranyosak vagytok így, hogy úgyan olyan outfitben vagytok - mondom nevetve miközben egy öröm könny legördül az arcomon.

- Liam: Sír ana.

Ryan oda nyúl az arcomhoz és letörli a könny cseppeket az arcomról.

- Kisfiam anya nem sír csak boldog - mondta Ryan Liamnek.

- Liam: de sír ana ne sírj.

- Rendben Liam nem sírok.

Miután ezt a mondatot kimondtam Liam megfogta az újjam és oda húzott magához majd megölelt.

- Aww na látod Liam így kell egy nővel báni - mondta Ryan nevetve.

Mivel én Liam előtt gugoltam ezért Ryant csak a vádliánál értem el ezért jól oda vágtam neki egyet.

Rózsa a markombanWhere stories live. Discover now