- Reggel fejfájással keltem gyorsan kisiettem a konyhába bevétel egy fájdalom csilapított és csináltam magamnak egy adag zabkását.
- Miután meg ettem a reggelimet hallotam,hogy megállás nélkül csörög a telefonom gyorsan fel is vettem a telefont és látom,hogy a képernyőn Mr. Greson neve villan fel. Felveszem a telefont és beleszolok.
- Jó reggelt Mr. Greson.
- Jóregelt Ms. Collins mondta ideges hangon. Nem látta,hogy mennyi az idő?
- Megnéztem,hogy mennyi az idő és az óra 11:20-at mutatott. Óh basszus bocsánat kb 20 perc és ott vagyok az irodában! Lettetem a telefont.
- Oh,hogy az a róható életbe pont amikor nem kéne elkések,gyorsan vettem egy meleg zuhanyt és felvettem egy Louis Viton outfitet és pefújtam magam egy rózsa illatú parfümmel. El is indultam az irodába mikor megerkeztem futottam befelé azon csodálkoztam,hogy nem tört ki a lábam a magassarkúban.
- Üdvözlöm Mr. Greson - köszöntem neki mivel háttal állt nekem nem láttam az arcát de amikor végre megfordult akár csak egy görög isten sötét barna haja jól be volt állitva,kék szeme csak úgy ragyogott a nap fényétöl és az a felső test tökéletesen ki volt dolgozva!
- Üdvözlöm Ms. Collins - kezdte el volna mondani a monologját de én félbeszakitottam.
- Hogyha még nem mutaták körbe az épület minden zegzugát akkor bemutatom ünnek.
- Rendben akkor mehetnénk is körbenézni utána meg intézzük a papirmunkát rendben?
- Rendben! Erre tessék menni. Majd miután minden helységet megmutatam ennek a görög isten kinézetü embernek azután aláirtuk mind a ketten a szerződést.
- Akkor végeztünk is,holnap próbáljon meg nem elkésni mondta de véletlen kicsuszot a számon egy mondat.
- Magának nem mindegy,hogy mikor kések és mikor nem?
- Egy huncut vigyort tudtam leolvasni az arcáról és élvezhető közeledni felém én meg automolatikusan hátrány kezdtem mikor már az arcunkat 2 cm választotta el akkor köteles hajolt hozzám és elkezdte puszilgatni a nyakam majd megszólalt.
- Magának rózsa illata van?
- Igen mert rózsa illatú a parfümöm, talán baj?
- Nem dehogy mámorító az illata,majd tovább fojtata a nyakam puszilgatását és mikor a fülem alatti területre ért egy halk sóhaj jött ki a számon mire elmosolyodott majd abba hagyta és elindult az ajtó felé de mielőtt ki lehet volna az irodából az előtt vissza fordult és azt mondta,hogy a gyönyört ki kell érdemelni kicsilány!
- Ez volt az utolsó szava és távozott. Még,hogy kicsilány na ne fáraszon már ez is a hülyeségeivel majd leültem az asztalomhoz és folytatam a munkát.Ha tetszett dobj egy ⭐️-ot!!
Tiktok:csenge_girl01 a profilom!
YOU ARE READING
Rózsa a markomban
RomanceA lány már két éve elköltözött a családjától és saját vállalkozást indít,divattervező lett.Váratlan történések lépnek a lány életébe,egy cég le akkar vele szerződni,hogy támogassák a kollekcióját.Késöbb pedig találkozik annak a cégnek a főnökével ak...