- Ana: Figyu szerintem csinálj tesztet de gyorsan mielőtt Ryan vissza ér a boltból.
- Oké.
- Vess: Tessék itt a teszt.
- Köszi.
- Majd szólj ha kész vagy.
- Oksi. De ha Ryan netán vissza jönne nehogy szóljatok neki, hogy éppen tesztet csinálok. Meg ha pozitív is lesz ami nem lesz akkor nem mondhatjuk el neki, hogy terhes vagyok ami nem vagyok.
- Ana és Vess: Oki.
Végeztem a tesztel meg csináltam és vártunk 15 percet mire jól látható nem lesz. De ami a szemük elé tárult nem hittük el.
- Ana és Vess: csajszi te terhes vagy!😁😊Mind a ketten megöleltek és megpuszilták az arcom ja és ha ez nem lenne elég még mellé sikonyáltak.
- Igen lányok észre vettem! 😔😒
- Mi a baj - kérdezte Ana.
- Az képzeld, hogy mit mondok Ryannek?
- Nem tudom de kénytelen leszel elmondani az igazat - mondta Vanessa Ana meg helyeslően bólogatott.
- Jó. De nem most 4 nap és szülinapja van úgyhogy majd akkor.
- Ana: Oksi csajszi.
- Lányok megjöttem - kiabált Ryan.
- Itt vagyunk - mondta Ana mikor kértünk a folyosóra.
A tesztet eldugtam egy kis dobozba a szobámba csak, hogy Ryan ne lássa meg. Ryan elég sok dologgal jött haza vagy kb 4 szatyor élelmiszerrel.
- Szia bébi.
- Szia.
- Miért van ilyen rossz kedved?
- Csak egy kicsit fáj a fejem a tegnapi piátol - próbáltam feltűnés mentesen mondani hát szerintetek összejött nem.
- Biztos?
- Igen miért?
- Ja semmi csak biztosra akarok menni.
4. nap: Ryan szülinapja.
Ryan szülinapját már meg terveztem egy villában vagyunk itt a párt mellett csak sajnos nem lehet lemenni a partra mert le van zárva a tegnapi vihar miatt. De ettől függetlenül nagyon jó lesz mert már minden fel van díszítve. Az asztalokon névjegy kártya, hogy ki hova ül le a nagy asztalhoz Ryan tesója Lexi ül le meg az én családom meg a csajok. Lexi azért ül le közénk, hogy ne legyen egyedül mivel az Ryan apja elutazott és azt mondta, hogy csak 2 hónap múlva jönn vissza.
Lexi egyébként 19 éves és nagyon jó fej csaj. A haja szőke hullámosan hullik le a csípőjéig, kék szeme valami győnyőrű és az a fogsor nagyon csillog. A szeme meg a fogsora olyan mint Ryannek. Ebből látszik a hasonlóság. Lexi és köztem 3 év van mivel ő úgye 19, én meg 22 éves vagyok. Ryan 25 éves, így Lexi és Ryan között 6 év van.
YOU ARE READING
Rózsa a markomban
RomanceA lány már két éve elköltözött a családjától és saját vállalkozást indít,divattervező lett.Váratlan történések lépnek a lány életébe,egy cég le akkar vele szerződni,hogy támogassák a kollekcióját.Késöbb pedig találkozik annak a cégnek a főnökével ak...