Ma úgy döntöttem, hogy élmények és még veszem azt a házat amit kő néztem magamnak és amíg elő készítik, hogy be tudjak költözni addig elköltözök apához mert vissza jött New Yorkba. Úgy döntöttem fel is hívom és megmondom neki, hogy mit csinált velem Ryan. Meg megkérem, hogy tanítson meg löni.
Bementem a fürdőbe és elkészülődtem munkába.
Outfit:
Abban reménykedek, hogy nem jönn be az irodába Ryan mert azt már nem bírnám ki. Elindultam az iroda felé a kocsimmal ma nem volt kedvem motorozni úgyhogy a 8 autóm közül kiválasztotam a fekete BMW-t.Beértem a irodába:
- Jó reggelt Mel.
- Jó reggelt főnök. Milyen napja van?
- Hát ha fogalmazhatok úgyhogy szar.
Nem szoktam csúnyán beszélni az irodába de nincs nagyon jó kedvem.
- Minden rendben van főnök - kérdezi Mel.
- Hát nem éppen.
- Látom nagyon karikás a szeme. Úr isten mi történt a nyakával?
- Ó basza meg. Semmi majd elmesélem csak le kell nyugodnom. Kérlek hoztál nekem epres muffint, karamellás lattet?
- Persze persze.
Bementem az irodába és magamra zártam az ajtót nem tudom, hogy mi történt velem de el kezdtek pottyogi a könnyeim és a végére már zokogásban törtem ki. Majd felhívtam aput nem érdekét már az sem ha sírva beszélek vele csak had halljam a hangját.
A legutóbbi szakítás is ilyen volt és az nagyon de nagyon meg viselt mert akkor 1 éven keresztül nem tudtam kiszállni a gondolataimbol. És pont ez a szakítás miatt vagyis inkább Nick Ward miatt lett pánik rohamom és ez miatt nem tudok semmit csinálni. És valahányszor ez történik előjön a pánik rohamom és az nagyon szar dolog mert egyszer ez miatt voltam kórházban. Ilyenkor általában nyugtatott adnak be nekem amitől volt olyan is, hogy két napra kidöltem.
Felhívtam apát.
- Szia kicsim.
- Apa...áááüüh...apa nem vagyok jól - zokogtam a telefonba.
- Kicsim nyugodj meg beszív, kifúj, beszív, kifúj nyugi nyugi kicsim.
- Apa hallgas meg kérlek.
- Rendben érted megyek és otthon megbeszéljük jó?
- Jó. De apa én a régi házamba nem akarok vissza menni mert már venni szeretnék egy újat mert a régi címem tudja Ryan! Addig nem költözhetnék hozzád?
- De persze hozzám költözhetsz! Ennek az egész síráshoz közé van Ryannek?
- Igen apu de majd elmondom.
YOU ARE READING
Rózsa a markomban
RomanceA lány már két éve elköltözött a családjától és saját vállalkozást indít,divattervező lett.Váratlan történések lépnek a lány életébe,egy cég le akkar vele szerződni,hogy támogassák a kollekcióját.Késöbb pedig találkozik annak a cégnek a főnökével ak...