Nagyon gyorsan megy az idő. 24 hetes terhes vagyok elégé megnehezití a napomat azaz hányinger meg a görcsök is. Jól megvagyunk Ryanel és mivel ma estig nem jön haza mert valami megbeszélése lesz ezért a csajokkal töltöm a napom egyik felét, míg a másik felét a napomnak anyával vagyis a mostoha anyámmal töltöm Sarahval, de természetesen úgy tekintek rá mintha az anyám lenne nagyon sok mindenben segített. Segített átvászelni a rossz traumákat, napokat. Mert már Saraht 14 éves korom óta a család tagja és mind imádjuk őt főkép a hugicámat Amirát aki Sarah lánya és apámé.
- Szia életem értelme - köszönt Ana amint belépek a kávézó ajtaján.
- Szia életem megkeserítője - mondom neki vicceskedve.
- Hol van Vess - kérdezi Ana.
- Hát nekem tegnap este azt írta, hogy beteg. Szóval nem jön!
- Hát az nem jó - mondja.
- Miért hívtál ide - kérdezem Anatól.
- Mert mondanom kell valamit!
- Oké. Remélem nem azt, hogy terhes vagy!
- Nem dehogy - mondja nevetve.
- Akkor rendben megnyugodtam.
Ana elmondta, hogy szakított a barátjával vagyis mostmár a volt barátjával és, hogy Ryan egyik haverja jön be neki. Majd még egy kicsit beszélgettünk és elmentünk egy kicsit shoppingolni és igaz, hogy azt mondtam a barátnőmnek, hogy nem veszek semmit mert semmire nincs szükségem hát ez nem nagyon jött össze. Mivel végül a Libriben kötöttem ki.
Könyvek amiket vettem:
- Jó kis shopping túra volt nem - kérdezi tőlem Ana.
- Ja igen egy kivételel, hogy úgy volt, hogy nem veszek semmit - mondom Ananak nevetve.
- Hát ja de jó buli volt - jelenti ki.
- Ja tök jó buli - mondom nevetve mert nagyon boldog voltam, hogy vettem könyveket.
Ana könyvei amiket vett:
Én azért nem ezeket a könyveket vettem mert ezek nekem már meg vannak. Így amikor oda költöztem Ryanhez ott kaptam tőle egy rohadtul nagy szobát ami most könyvtár szoba kén funkcionál. És imádok olvasni úgyhogy egy könyvtár szoba jól jött.
- Most hova megyünk - kérdezi tőlem Ana.
- Hát szerintem haza mert már fáj a lábam a sok sétától.
- Oksi csajszi meg értelek, hogy 24 hetes terhes vagy és már elfáradtál - mondja vigyorogva.
Mivel engem úgye Sarah hozott el ezért fel hívtam, hogy jöjjön el értem. 10 percb3 sem telt de már ő ott ált a fekete Mercédeszel a pláza parkólójában.
- Szia bogaram - köszön majd oda jön és megölel.
- Szia Sarah - hiányoztál.
- De hát reggel már láttalak nem egy évre mentem el - mondja nevetve.
- Tudom de nem hiányozhatsz?
- De...de...bogárkám.
Elindultunk haza vagyis apának a házához ami igazából nem csak apáé hanem Sarahé és Amiráé. Mikor megérkeztünk a házhoz Sarah leparkolt az autóval, kiszálltunk az autóból és tudtam, hogy egyből nekem fog rontani Ragacs aki egy labrador mert Amira egy kutyát kapott szülinapjára. Még pici a Ragacs, de már most ugrál fel a lábamra.
Felvetem Ragacsot az ölembe majd megsimogadtam. Csak azzal nem számoltam, hogy össze vissza fogja nyalogatni az arcomat.
Ragacs elég szól ki apa a házból. Letettem Ragacsot a földre és elindultunk Sarahval befelé a házba.
- Szia kicsim - köszön apa.
- Szia apu - köszöntem vissza neki mézes mázas hangon.
- Nővérkém - fut ki a nappaliból a húgom.
- Szia te kis hercegnő - mondtam neki aranyos hangon.
- Milyen nagy már a pocid - ámult el a húgom a hasam méretétől.
Apa és Sarah egyből nevetésben törtek ki mire én is elkezdtem nevetni majd nagy nehezen legugoltam és a húgomnak mondtam...
- Igen tündér királylány azért ilyen nagy a pocim mert már a 24.hétben vagyok.
- Ááá...értem...aszthiszem.
- Gyertek mennyünk a nappaliba - mondta apa.
Mi elindultunk a nappali felé és mikor oda értünk egyből le is huppantam a kanapéra mert már fáradt voltam a sok sétálástól. A nap további részét filmezésel és evvésel töltöttem apáéknál, de mikor észre vettem, hogy 10:30 van elindultam haza. Vagyis igazából Sarah vitt haza.
Mikor haza értem Ryan már otthon várt egy bögre kávéval és egy meleg fürdővel. Majd miután megfürődtem az után elmentem felvettem a pizsamám.
Pizsamám:
Mikor kész lettem az esti rutinommal azután már csak bekentem a hasam egy kis krémmel és elmendtünk aludni.
Tudom, hogy mostanában nem volt rész ezt nagyon nagyon sajnálom csak nem volt időm se energiám csinálni részeket de mostmár lesznek részek. Már csak pár rész van hátra és a meglepetéshez egyre közelebb kerültök és remélem tetszeni fog a meglepi. Puszi nektek olvasóim és csak, hogy tudjátok imádlak titeket.🥰✨️
YOU ARE READING
Rózsa a markomban
RomanceA lány már két éve elköltözött a családjától és saját vállalkozást indít,divattervező lett.Váratlan történések lépnek a lány életébe,egy cég le akkar vele szerződni,hogy támogassák a kollekcióját.Késöbb pedig találkozik annak a cégnek a főnökével ak...