{4}

132 13 17
                                    

Okul başlayacağı için bölümler geç gelebilir ve ya gelmeye de bilir onun için elimden geldiğince bölümleri uzatacağım.

İyi okumalarrr

[][][][][]

İki genç yemekten kalkmış salonda oturuyorlardı.

Kapının açılmasıyla ikiside o tarafa döndü. İçeriye, 6 kişi birden girmişti.

"Lan bu kim" demişti uzun boylu siyah saçlı olan.

"Sizin burada ne işiniz var?" Diyerek soruyu es geçmişti Minho.

"Seni ziyarete geldikte harbi bu kim Minho"

"Tanıştırayım, ismi Jisung kimliği ise vita"

"Oha vita mıı" diyerek Jisung'a yaklaşmıştı küçük sarı saçlı beden.

Jisung geri çekilince kendini tanıtma ihtiyacı duymuştu.

"İsmim Lee Felix, omegayım tanışabilir miyiz?"

"Memnun oldum"

Jisung ve Felix sohbet ederken Minho ve Hyunjin'in onları izlediğinden haberleri yoktu tabikide.

Felix'in sıcak kanlı davranışları sayesinde çabuk anlaşmıştı vita ve omega.

Diğer tarafta ise Hyunjin, Chan ve Changbin ise Minhoyu sorguya çekmiş gibi ardı ardına sorularını sıralıyorlardı.

Jeongin ve Seungmin ise vita ve omegaya katılma kararı almışlardı.

[][][][][]

Saatler geçtikçe Jisung daha çok alışıyordu bu 7 kişiye. Nedenini bilmediği bir şekilde onu 7 oğlana bağlayan bir şeyler vardı. Güveniyordu onlara.

Hava karardıkça herkes yavaş yavaş dağılıyordu. Aynı zamanda Jisung, Chan ve Seungmin'in, Changbin ve Jeongin'in sevgili olduklarını da öğrenmişti. Zaten kapıdan girdiklerin'den beri yakıştırıyordu onları.

Felix ve Hyunjin ise flörtleşiyordu ama ikiside birbirlerini sevdiklerini kabul etmiyorlardı.

Chanmin ikilisi kalkınca Jeongbin ve Hyunlix ikilileride kalkmıştı. Belli ki grubun sözü geçen ikilisi onlardı.

Salon tamamen boş kaldığında saatin çoktan 23.46 olduğunu fark etmişti Minho.

"Gel sana odanı göstereyim yarında seni okuluna bırakırım. Çıkışta da seni ben alacağım tamam mı?"

Başını sallamıştı Jisung ve sakin bir sesle "tamam" demişti sadece.

[][][][][]

Sabah alarm'ın çalmasıyla uyanmıştı Jisung. Saat 07.00'dı. Minhoyu uyandırması mı gerekiyordu şimdi?

Kapı çalınca bakışlarını oraya çevirdi ve "gel" dedi vita.

Minho gelmişti. Ne çabuk uyanmıştı, gerçi işe gidecekti o da.

"Okulun saat kaçta başlıyor? Ve ismi ne?"

"Saat 08.30'da ders başlıyor, ismi ise Seul Üniversitesi."

"Tamamdır, bavulun dolabın kenarında 07.40'a kadar hazır olmaya çalış."

Bir şey demeye kalmadan çıkmıştı odadan Minho.

"Odun"

[🤗]

Devam ettirmeye usendim ya

Yarin okul var zaten.

Her an ficde bir piclik yapabilirim hazirlikli olun

BAY BAYY

Kurtar beni/Minsung(Omegaverse)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin