"Ne demek bulamadık Hyunjin?"Ofisinin içinde bir oraya bir buraya giderek telefonla konuşuyordu delta.
Zar zor ulaştığı Jisung'un babası şuan ortalarda yoktu ve Hyunjin ona, hâlâ o aşağılık adamın kayıp olduğunu söylüyordu. Ne yapıp ne edip o adamı bulması ve hayatı ona dar etmesi gerekiyordu Minho'nun, yoksa belli ki içi rahat etmeyecekti.
"Minho sen yinede sakin ol, eve git ben araştırmaya devam edeceğim. Güven bana."
"Sana her zaman güveneceğimi biliyorsun ama lütfen hızlı ol Hyunjin, o adam geberip gitmeden bulalım onu."
"Bulacağım'dan emin olabilirsin, iyi geceler."
"İyi geceler, teşekkür ederim."
Son sözleri bu olmuştu deltanın, sonra ise telefonu kapatmış, ceketini giymiş ve ayrılmıştı ofisten. Ne kadar bir ofiste çalışsa da onun işi asla bir iş adamı olmak olmamıştı. Tek işi adaletin sağlanamadığı bu ülkede kendi kurallarıyla adaleti sağlamaktı, tabii bunların arasında insanların kafasını kesme gibi inanılmaz fantezileri de vardı.
[][][][][]
Eve geldiğinde defalarca zile basmasına rağmen kapı açılmamıştı, delta bu sefer anahtarını çıkardı ve kapıyı açtı.
Kapı açıldığı gibi yoğun bir fermon kokusu ise beklediği bir şey değildi.
Hızla yukarı çıktı Minho. Fermon kokusuna bakılırsa Jisung gerçekten zor durumda olmalıydı. Odaya girdiğinde aşağıdakinden daha yoğun bir vanilya kokusu vardı içeride. Etrafta gözlerini gezdirirken yatağın üstünde cenin pozisyonun almış küçüğünü gördü. Gerçekten zor durumda görünüyordu.
Hiç beklemeden vitasının yanına adımladı delta.
"Bebeğim iyi misin?"
Karşı taraftan hiç ses gelmedi minik vitanın tek yapabildiği gözlerini aralamaktı. Fazlasıyla kendini sıkıyordu ve sürekli ağlamaklı sesler çıkarıyordu.
"Ben sana ılık bir duş ayarlayayım, sende o sırada rahatlamaya çalış. Kendini sıkma, gevşe."
Tam kalkacağı sırada minik bir el damarlı kolunu tuttu ve gitmesini engelledi.
"Gitme Minho, seni yanımda istiyorum."
"Sana duş hazırlayacağım Jisung burada beni bekle."
Delta yine tam kalkacak'ken minik beden büyüğünün kucağına çıkmış ve kendini sertçe büyüğüne bastırmıştı.
İki tarafta odaya sesli bir inleme bırakmıştı. Delta daha ilk şoku atlatamamış'ken Jisung kendini daha fazla bastırmış ve deli gibi sürtünmeye başlamıştı.Minho zorlukla kendini toparlamış ve tekrar ayağa kalkmaya çalışmıştı. En mantıklısı Jisung'u küvete koyup mayışmasını sağlamaktı.
Tam ayağa kalkarken vita tekrar en sert şekilde kendini deltasına bastırmıştı. Delta daha az önce büyük bir zorlukla kalktığı koltuğa tekrar düşmüştü. Kendini zor tutuyordu artık, bu vitaya karşı direnmek gerçekten birilerini öldürmekten daha zordu.
"Banyo yapmak istemiyorum, bu bana iyi gelmeyecek biliyorum."
"Hayır... Tanrım... Jisung rahat durur musun.."
Kendini daha sert bastırdı Jisung. Bu artık bardağı taşıran son damlaydı. Artık deltası ona istediğini verecekti. Minho, Jisung'u yatağa yatırdı ve konuşmaya başladı.
"Bana ne istediğini söyle"
Nefes nefeselerdi. Gerçekten yorulmuş görünüyorlardı. Oysaki daha hiç bir şey yaşanmamıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kurtar beni/Minsung(Omegaverse)
General FictionNereden bilebilirdi hayatını kurtaracak kişiyi boş bir sokakta bulacağını