6 bölüm arayla yeni bir smut daha
Çok heyecanlı
Zorla yazıyorum azarsaniz bu hesabı sikebilirsiniz; hyunjinbenimulann
[][][][][]Minho Jisung'u kucağına almış odaya götürüyordu. Çok zor durumdaydı ve belliki bu gece yorulacak tek kişi o olmayacaktı.
Minik vitasını yatağa bıraktı ve dudağına küçük bir buse kondurdu. Ardından hiç vakit kaybetmeden banyodaki çekmeceye yöneldi. Geri döndüğünde elinde kayganlaştırıcı, prezervatif ve bir kelepçe vardı.
Tabii kelepçeyi görünce vitanın gözleri sonuna kadar açılmıştı, kelepçeyle ne yapacaklardı ki?
"Minho, kelepçe?"
"Yaptığının minik bir cezası olacak güzelim."
Delta yatağa oturduğunda vita hiç beklemeden kucağındaki yerini almıştı.
Sadece ona aitti bu kucak.
Hiç beklemeden sertçe sürtünmeye başlamıştı. Kumaşın altındaki aleti en derinlerine kadar hissediyordu.
"Çok sabırsızsın bebeğim"
Minho dolgun kalçalar da elini gezdiriyor ve sertçe sıkıyordu. Eşinin bu güzelliğine dayanmak çok zordu onun için. Ayrıca rut dönemindeydi, ister istemez daha ikinci sevişmelerinden vitanın canını çok yakacaktı.
"Ahm"
Yüksek sesli inlemeyle tamemen düşüncelerinden ayrıldı ve bebeğine baktı. Gerçekten muazzam görünüyordu.
"Ah siktir, neyi bekliyorsun?" Bunu demesiyle vitanın kalçalarına bir şaplak atmıştı.
"Küfür ağzına hiç yakışmıyor."
"Evet Minho çok haklısın, ağzıma yakışacak başka şeyler var."
"Cidden çok yaramazsın küçüğüm."
Daha fazla vakit kaybetmeden ilk önce Jisung'u daha sonra ise kendini soymuştu delta. Hiç beklemeden kayganlaştırıcıyı iki parmağına sürdü ve ikisini birden vitanın içine gönderdi.
"Ah-m! Min-minho!"
Jisung'un derince inlemesinden etkilenmiş olacak ki parmaklarını hareket ettirmeye başlamıştı bile. Delta bunları yaparken vita durmadan inliyor, kendini parmaklara itiyordu. Yeterince genişlediğinde ise Minho parmakları çıkarmış ve onun yerine kendisini itmişti.
"Siktir, hâlâ darsın."
"Ah! Düzgün g-genişletseydin o zaman"
Vitanın ani çıkışıyla gülmüştü delta. Bir yandan da hareketlerine devam ediyor, sürekli dar delikte hareket etmeye çalışıyordu.
"M-Minho geleceğim"
"Gelebilirsin bebeğim." Bunu söyledikten sonra ise minik aleti kavramış ve giriş çıkışlarıyla eş zamanlı olarak çekmeye başlamıştı.
Artık Jisung tamamen boşalıp rahatladığında güzelini daha fazla zorlamamak için içinden çıkmış ve kendini çekmeye başlamıştı.
Boşalamama'nın verdiği rahatsızlıkla yerinde kıpırdanmıştı Minho. Tabii bu kıpırdanmalar minik bir el elini tutup onu durdurunca durmuştu.
Jisung eğilip büyüğünü ağzına alana kadar her şey çok rahatsızdı delta için.
"A-AH!"
Minho'nun inlemesiyle daha da hırslanmış daha hızlı emmeye başlamıştı vita. Delta ise daha fazla dayanamamış ve boşalmıştı zaten.
"Sanırım doğum kontrol hapı alman gerekecek Jisung-ah"
"Hap istemiyorum."
"Emin misin? Bu cidden zor olabilir Jisung" o bunu söylerken minik vita tekrar ait olduğu kucağa yerleşmişti.
"Eminim Minho, doğrusu uzun zamandır bunun hayalini kuruyordum zaten."
"Sen bilirsin güzelim, ben bu süreçte hep yanında olacağım"
Bunu demesiyle vitası gülümsemiş ve kendini deltasına bastırmıştı. İki tarafında aniden inlemesiyle bir tur daha yapabileceklerine karar vermişlerdi.
"Beni cidden zorluyorsun bebeğim, sence de ceza almanın zamanı gelmedi mi?"
"Bence geç bile kaldın" yandan gülümsemesiyle söyledikleri Minhoyu daha da hırslandırmıştı.
"Öyle olsun bakalım."
Komidinin üstünde duran kelepçeye uzanırken minik el yine onu durdurmuş ve kelepçeyi kendi almıştı.
"Yaramazlık ha"
Ani bir hareketle vitasını altına almış ve elindeki kelepçeyi de bileklerine geçirmişti.
"Hızlısın"
"Haklısın, hızlıyım."
Ateşini körüklemek ister gibi bebeğinin dudaklarına kapanmış ve kanayana kadar ısırıp emmişti.
Bir yap bozun parçaları gibi birbirini tamamlıyordu dudakları. Minho'nun üst dudağı dolgun, Jisung'un ise al dudağı dolgundu. Birbirleri için yaratılmışlardı.
Deltanın iki parmağı tekrar delikten içeri girdiğinde bu gecenin burada bitmeyeceğini ikisi de anlamıştı.
[][][][][]
Sonunda bitti
Bu kadar smut yeter bu kitaba💗
Dediğim gibi azarsanız best okurumu sikebilirsiniz (hyunjinbenimulann)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kurtar beni/Minsung(Omegaverse)
General FictionNereden bilebilirdi hayatını kurtaracak kişiyi boş bir sokakta bulacağını