Son 6 bolumde niye hic oy yok🤗
Bende diger yazarlar gibi bolumleri 4 ay aralikla mi atmaliyim🤗
Oy verin.🤗
[][][][][]
~Jisung~
Gittikçe sıkılmaya başlamıştım. Bu odada kapalı kala kala akıl sağlığımı yitirecektim artık. Hadi ama, birini böyle bir yere kapatmak ne kadar akıllıca?
Beni kapattıkları yerin içinde bir yataktan başka hiç bir şey bulunmuyor. Ayrıca şarjım yok ve zaman geçmiyor."Bay cüce, odadan çık ve içeriye gel. Seninle küçük bir anlaşma yapacağız"
Bu içerideki sümüklü böcek biraz daha bana cüce derse hiç çekinmeden boğazlayacağım onu.
"SENSİN CÜCE PİÇ." Ne kadar bağırıp atarlansamda kalkıp yanlarına gittim. Hadi bakalım başladı bizim mesai.
Şehir dışında bir yerdeydik bunun için 2 gündür burdaydım ama hâlâ kimse gelmemişti.
"Gel bakalım, otur şu sandalyeye de bizi dinle"
Ses çıkarmadan gösterdiği sandalyeye oturdum. Burada kaldığım 2 günde onların kötü bir amacı olmadığını anlamıştım, yinede işimi sağlama alıp olabildiğince onlardan uzak duruyordum.
[][][][][]
~Minho~
"Ne kadar kaldı yolun bitmesine"
"4 saatlik bir yolumuz kaldı, biraz daha dayan"
"Galiba arabayla yola çıkmak iyi bir fikir değildi."
"Sadece ona bir şey olmamasını diliyorum, gerisi önemli değil Hyunjin."
"Hadi ama kardeşim, biraz rahatla. Kimsenin Jisunga zarar verecek kadar yürek yediğini sanmıyorum."
[][][][][]
~Jisung~
"Bak çocuk, sinirlerimi fazlasıyla bozmaya başladın. Burada bizim kurallarımız geçer. Sana zarar vermeyeceğimiz senin bize ergenlik taslamana izin verdiğimiz anlamına gelmiyor. Anladın mı beni?"
"Ah, siz alfalar, kendinize fazla güveniyorsunuz."
Bunu söylememle Yeonjun biraz sinirlenmiş olacak ki ayağa kalktı ve sert adımlarla yanıma yaklaşmaya başladı. Yapacaklarımdan haberleri olmadığı için bu kadar sinirliydiler, oysaki daha yeni başlamıştık.
Tam kolumdan tutacağı sırada sert bir tekme atıp onu kendimden uzaklaştırdım.
Hiç kimse tekvando da siyah kuşağa sahip olduğumu bilmiyor değil mi?
"NE YAPTIĞINI SANIYORSUN SEN?"
"Çok gerginsiniz beyler, ama üstüme gelmenizi önermem, aksi taktirde sizin için iyi olmaya bilir."
Dışarıdan ne kadar basit ve korkak görünsemde 5 yaşımdan beri tekvando dersleri görüyorum. Bu korkaklığım sadece babamaydı, o hariç kimseden korkmamıştım şu ana kadar.
"Çok olmaya başladın sen." Tam tekrar üzerime gelecekken yoğun bir şekilde fermon salgılamaya başladım. Alfalar ne kadar güçlü bir üstün ırk olsalarda basit bir fermon kokusu onları yıkmaya yetiyordu. Belli ki işe yaramıştı. Kimseden ses çıkmıyordu, hepsi diz üstüne çökmüş durumdaydı.
"Beni fazla hafife aldığınızı söylemiş miydim?"
"JİSUNG! Kes şunu... BİR VELET YÜZÝNDEN DÜŞTÜĞÜMÜZ HALE BAK DELİRECEĞİM!"
"Ah alfalar, gerçekten basit canlılarsınız."
Yavaş adımlarla sandalyeye oturup bacak bacak üstüne attım. Birazdan Minho gelecekti, buna inancım sonsuzdu.
[][][][][]
DANG BÖLÜM SONU.
Açıkcası yaptıklarımdan pişman değilim🤷🏻
JİSUNG ÇOK HAVALI OLDU AMK
Evet memur bey bu fotoğraf.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kurtar beni/Minsung(Omegaverse)
Aktuelle LiteraturNereden bilebilirdi hayatını kurtaracak kişiyi boş bir sokakta bulacağını