"Efendim?"
"Lee Minho sen misin?"
"Evet benim, buyrun?"
"Jisung sende değil mi? Sen aldın oğlumu."
"Pardon, ne saçmalıyorsunuz hanımefendi"
"OĞLUM SENDE DİYORUM. NEREDESİNİZ HEMEN ALACAĞIM OĞLUMU."
Genç adam yaşadığı şokla yatakta mışıl mışıl uyuyan miniğine baktı. Nasıl yani bu kadın onun annesi miydi?
"Siz, Jisung'un annesi misiniz?"
"Evet öyleyim, şimdi konum at bana, alacağım oğlumu"
"Öyle bir şey olmayacak, kafana göre terk edip daha sonra alamazsın onu. Piç kurusu."
Son sözleri bu oldu deltanın, daha sonra kadını engelledi ve telefonu komidinin üstüne bıraktı.
"Orospu çocuğu."
Tam bebeğine uzanmış yanaklarında elini gezdirirken telefonu çalmaya başladı. Uzandı ve numaraya baktı, arayan Hyunjin'di.
"Efendim Hyunjin?"
"Kanka uyuyor musunuz amına koyayım? Yarım saattir lix ile zile basıyoruz"
"Haa duymamışım." Aramayı sonlandırıp aşağı indi delta, tabii seslerden uyanıp onu takip eden vitadan haberi yoktu.
"LİXLİEEEE"
"JİSUNG-İEE"
Vita ve omeganın ani bağırmaları büyük olanları korkutmuştu.
Bir süre sonra dört kişi salonda oturmuş konuşuyorlardı.
"Jis bak yeni oje aldım nasıl olmuş!!"
"Oha, numarası kaç bunun? bende istiyorum!"
"24, en yakın zamanda al birlikte süreriz!"
Onların tatlı konuşmasının aksine delta ve alfa çok ciddi bir konu konuşuyorlardı.
"Onu bunu boş ver, sabah birinin seni aradığını söylemiştin. Önemli bir şey mi var?"
"Hyunjin bu aramızda kalsın. Sabah beni bir kadın aradı ve Jisung'un annesi olduğunu, onu benden alacağını falan söyledi. Çok takmadım ama sesi gerçekten iddialı geliyordu. Araştırabilir miyiz?"
"Birazdan bakarız, bana bırak."
[][][][][]
Zaman su gibi akıp giderken çiftlerimiz akşam yemeği yemiş, koltukta oturuyorlardı. Jisung Minho'nun omzunda, Felix ise Hyunjin'in omzunda yatıyordu. Omega ve vitanın nefes alış verişleri düzenli hâle gelince Felixi misafir odasına, Jisungu ise deltanın odasına yatırmışlardı.
"Han Minji, Busanda dünyaya gelmiş, 20 yaşında Jisung'un babası Han Jake ile evlenmiş, 21 yaşında bir çocuk doğurmuş ama kim olduğu bilinmiyor. Ya kayıplara karışmış ya da ölmüştür muhtemelen. 23 yaşında ise Jisungu dünyaya getirmiş. 28 yaşında bir otelde başka bir erkekle basılmış ve bunun için kocası, Han Jake ile ağır kavga edip ayrılmışlar. O günden sonrada Jisung'u kimseye sormamış ve babasından da almamış. Şuan 42 yaşında Seulde bir villada yaşıyor."
"Anasının amı"
"Kendimi orospu çocuğu bir insanın hikayesini okuyor gibi hissettim."
"Orospu çocuğu zaten. En yakın zamanda bir buluşalım öğrenelim derdi neymiş."
"Bence de. Ha bu arada, seni aradığı numara sahte. Gerçek numarası şurada yazıyor." Bunu söyleyip eliyle bilgisiyarda bir noktayı işaret etmişti alfa.
"Tamamdır Hyunjin, teşekkürler yardımın için."
"Ne demek, her zaman buraday-"
Alfanın sözünü bölen sonuna kadar açılan kapının sesi olmuştu. Kapıda vita görülünce Minho genişte gülümsemiş ve küçüğünün yanına adımlamıştı. Onu kollarıyla sarmaladıktan sonra Hyunjine dönmüş ve konuşmuştu.
"Tekrar teşekkürler, Felixin yanına git sende. Yanında olmadığını fark etmesi uzun sürmeyecektir."
"Rica ederim, iyi geceler."
Bu son konuşmaları olmuştu. Daha sonra Minho eşini de alıp odasına geçmiş ve vitasını yatırıp yanına uzanmıştı.
"Minho"
"Efendim güzelim?"
"Hyunjin ile odada ne yapıyordunuz? Çok meşgul görünüyordunuz da"
"Önemli bir şey yok bebeğim. Zamanı gelince öğreneceksin. Şimdi gel kollarıma uyuyalım." Deltanın söylediklerinden sonra Jisung genişçe gülümsemiş ve büyük olanın kollarına girmişti.
Daha sonra ise derin bir uykuya dalmışlardı.
[][][][][]
Minho efendi, annem babam yok evde.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kurtar beni/Minsung(Omegaverse)
Художественная прозаNereden bilebilirdi hayatını kurtaracak kişiyi boş bir sokakta bulacağını