"YOK İŞTE HYUNJİN HER YERE BAKTIM GİDEBİLECEĞİ, OLABİLECEĞİ HER YERE BAKTIM. KAHRETSİN YOK""Minho tamam sakin ol, bulacağız bir çaresini. Dönme dolap gibi döneceğine sakince düşünmeye çalış."
"NASIL SAKİN OLABİLİRİM? JİSUNG YOK DİYORUM, YOK."
Sabah uyandığında her yere bakmış, evin altını üstüne getirmiş yinede minik vitayı hiçbir yerde bulamamıştı Minho.
Evet Jisung kayıptı. Daha dün yanında uyuyan vita şuan ortalarda yoktu. Bu deli ediyordu Minhoyu. Yaklaşık iki saattir aradığı vita yoktu. Jisung'un evden kaçmayacağına herkes adı kadar emindi ama yinede ortalarda olmaması oldukça şüphelere sebep olacak bir durumdu.
"Tamam şimdi mantıklı düşünelim. Eskiden yaşadığı eve baktın mı Minho?"
"Baktım işte Chan. Dedim ya her yere baktım aklınıza gelip gelemeyecek her yerde aradım. Ama yok hâlâ ortalarda yok."
"Peki, park'a falan gitmiş olamaz mı? Belki biraz hava almak istemiştir." Felix'in bu dediği deltanın da aklına gelmişti. Vita dün iyi olmamasına rağmen belki parka gitmiştir diye oraya da bakmıştı Minho ama yine bir şey bulamayınca eve dönmüştü.
[][][][][]
~Jisung~
Sabah uyandığımda bambaşka bir yerdeydim. Başımda yaklaşık 5 alfa duruyordu ve bu benim açımdan oldukça korkunçtu. Minho neredeydi bilmiyordum, yinede beni bulacağına adım kadar emindim.
Her duruma karş telefonumda bir takip uygulaması vardı, bu gerizekalı alfalar sıkılmayayım diye telefonumu da getirmişlerdi ama bilmiyorlardı ki telefon elime ilk geçtiğinde Minhonun yerimi bulmasını sağlayacağım.
Açıkçası korkmuyorum. Daha önce başıma gelenlerin yanında bu benim için hiç bir şey. Ve dediğim gibi Minhonun beni bulacağına inanıyorum, ona güveniyorum.
"Seni buraya neden getirdik biliyor musun velet?"
"Merak etmiyorum seni küstah."
Bir masanın etrafına oturmuş, uzun süredir bu gerizekalıları çekiyordum ve artık gerçekten sinirlerimi bozmaya başlamışlardı. Tanrı aşkına neredeydim ben?
"Bak çocuk, adım Soobin, bunlarda arkadaşlarım; Yeonjun, Kai, Taehyun ve Beomgyu. Seni buraya getirme nedenimiz o çok güvendiğin Minhonun bulaştığı işler. Senin sandığının aksine o sadece bir iş adamı değil."
"Sana hiç bir şey sormadım uzun boylu varlık. Ayrıca bir şey merak ediyorsam bunu Minho geldiğinde ona da sorabilirim."
"Bak velet sinirimizi bozmaya başlıyorsun, farkındaysan üstün ırkız ve seni etki sltına almamıž 2 dakikamızı alır."
"Ya öyle mi? Bahse girerim ki benim sizi etki altına almam sadece 30 saniye sürecek."
"Hah, ne saçmalıyorsun sen?"
"Şimdi sizinle uğraşamam. İzninizle telefonumu alıp oyun oynayacağım er ya da geç Minho beni bulacak."
Bu kadar rahat olmam onları baya afallatmıştı. Sandıklarının aksine korkunç değillerdi. Telefonu elime aldım, numaraları sıfırladıklarını biliyordum. Minhonun numarasını bilmediğim için ona ulaşamazdım ama yinede azıcık sakin olup düşündüyse takip uygulaması aklına gelecekti. Ne de olsa telefon açık kaldığı sürece yerimi bulabilirdi.
[][][][][]
1 saat sonra ~Minho~
1 saat daha geçmişti. Gittikçe sinirleniyordum. Artık Jisung'un kaçırıldığını düşünmeye başlamıştım. Ama bu nasıl mümkün olabilir? Kim, nasıl onu yanımdan hiç fark ettirmeden alabilir?
"BULDUM! MİNHO, JİSUNG BİR KEZ TELEFONUNA TAKİP UYGULAMASI YÜKLEDİĞİNİ SÖYLEMİŞTİ. ONU BÖYLE BULABİLİRİZ."
"Tabii ya! Seung sen bir dahisin. Umarım Jisung telefonu açabilmiştir."
Kim ne derse desin ben onu bulacağım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kurtar beni/Minsung(Omegaverse)
Genel KurguNereden bilebilirdi hayatını kurtaracak kişiyi boş bir sokakta bulacağını