71-80

74 2 0
                                    

„Adriane, my bychom chtěli, aby ty jsi byl ředitelem," odpověděl Salazar.

„Odmítám," řekl ihned.

„Proč ne?" ptal se Godrik.

„Je mnoho lidí, kteří budou lepší volba. Například McGonagallová nebo Severus," vysvětlil. „Já jsem moc mladý. Pořád dělám spoustu chyb a myslím, že znám někoho, kdo by na to byl ideální." Jeho tvář zdobil úšklebek.

„Kdo je to Adriane?" zajímala se Helga.

„Můj otec," řekl pevným hlasem. Obličej zakladatelů se podivně zkřivil. Severus se pousmál, chápal, oč mu jde.

„Poslyšte, vím, že se v posledních letech ukázal jako špatný člověk, ale jemu by to prospělo. Musím mu uznat, že má skvělé vůdčí schopnosti a snaží se změnit. Už by nebyl v očích všech jako ten tyran, ale jako schopný vůdce," snažil se přesvědčit zakladatele.

„Já s ním souhlasím," přidala se Rowena.

„Ale," bránil se Godrik.

„Nevím, jestli to vyjde, ale něco na tom bude," přisvědčil Salazar. „Teď však tady není a škola nutně potřebuje ředitele."

„Pane profesore, přijmul byste post ředitele?" zeptala se Helga.

„Kolik mám času na rozmyšlenou?" zeptal se nervózně.

„Málo, ale nebojte, bude to jen do doby, kdy Brumbál bude naživu, pak nastoupí můj otec," řekl Adrian.

„Přesněji dvě minuty," upřesnil Salazar.

„Promiňte, déle už to nevydržím, až moc rychle mi ubývá síla."

„Divíš se, Adriane? Právě jsi oživil člověka," připomněla Helga. Adrian se nervózně zasmál.

„Na tom něco bude."

„Já to teda beru," řekl Severus. V tom momentě se většina magie hradu obmotá okolo něho, aby se s ním mohla spojit.

„To bylo zvláštní," konstatoval Severus.

„To se vám nikdo divit nemůže. Půlka magie hradu se smísila s tou vaší," oznámil mu Adrian.

„Jak to, že jen půlka?" zajímal se.

„Ta druhá je svázaná se mnou, jakožto syn Bradavic," vysvětlil.

Ve stejnou chvíli do ředitelna vtrhla profesorka McGonagallová. Zhrozila se nad danou situací.

„Co se to tady děje? Kde je Albus?" optala se směrem na Severuse. Ten vstal ze země a pohlédl do očí všem zakladatelům ale i Adrianovi.

„Měli bychom ji říct pravdu," řekl na zakladatele.

„Myslíš, že je to dobrej nápad?" ptal se Godrik.

„Je spolehlivá," přiznala Helga.

„Ale co když nebude souhlasit?"

„Tak ji vymažeme paměť," navrhnul, podle ostatních, až s moc velkou radostí, Salazar. Adrian se tomu zasmál.

„Co se to tady děje?" zeptala se znovu. „Kde je ředitel?"

„Ředitel stojí přímo před vámi," odpověděl Severus.

„Ale Albus?" rukou si zakryla ústa.

„Vzdal se ředitelování po tom, co se přiznal ke zradě," vysvětlil Godrik.

„Cože? Jaké zradě? Jestli s tímhle má něco společného Temný pán, tak-"

„Vynechejte z toho mého otce," řekl Adrian pevným hlasem. „To on není ten zlý."

Mocná krev na druhouKde žijí příběhy. Začni objevovat