bu kitabı yazmaya 2018 yılında daha 13 yaşımdayken başlamıştım. o zamanlar bambaşka bir çift üzerine yazıyordum; hayatım da kişiliğim de şimdikinden çok farklıydı. geçen haftalarda sınavlarla, okulla, hayatın yoruculuğuyla boğuştuğum bir gün eski hesabımın taslaklarında gezinirken gördüm kurguyu.
sonunu kurmadan bodoslama konuya atlamışım. ilk yazmaya başladığımda texting kısımları yoktu, hem kendimin hem okuyucunun işini kolaylaştırmak için textingleri ekledim.
kitabı yazmaya başladığımda ana karakterlerim benden çok büyüklerdi, şimdi ben onlardan büyüğüm. ilk bölümünü ortaokula giderken yazdığım kitabın finalini medeni hukuka giriş dersinde kafamı amfinin sırasına yaslamış uyuklarken kurdum. 13 yaşında bu kitaba başlarken 19 yaşımı asla bu şekilde hayal etmezdim.
bölüm sonlarına yazar notu eklemediğim için siz bu kitabın yazarı hakkında pek bir şey bilmiyorsunuz. ben oldum olası yazar notlarını sevmem zaten, akışı bozmak istemedim. bu, kitaba kendimden bir şeyler katmadığım anlamına gelmiyor. yazdığım bütün karakterler benden bir şeyler taşıyordu.
küçüklüğümden beri yazmaya çok ilgiliydim ama başladığım hiçbir işi devam ettiremiyordum. hayatımın en kolay ve boş zamanlarında bile bitiremediğim bu kitabı 6 yıl sonra bu kadar yoğun ve bunalmışken bitirebilmem benim için de şaşırtıcı oldu.
kitabın bütün yazma sürecinde yanımda olduğu ve onunla her istediğimde konuşabildiğim için bir tanecik arkadaşım ege'ye çok teşekkür ederim. kendisine de söylediğim gibi ben bu kitabı o okusun ve beğensin diye tamamladım. ilk başladığımda sizlerden bu kadar büyük bir ilgi beklemediğim için gerisi benim için pek de önemli değildi.
bu kitabı yazmak bana beklentilerimin bile üstünde iyi geldi, nasıl ki var olmak için onun yazılmaya ihtiyacı vardıysa hayatımın akışıyla başa çıkabilmem için de benim onu yazmaya ihtiyacım vardı. umarım okumak da size iyi gelmiştir.
3 bini aşkın okuma, yüzlerce oy ve yorum için her birinize tek tek çok teşekkür ediyorum. yazma yolculuğumda kendime olan güvenime ne kadar büyük katkınız oldu tahmin edemezsiniz. kimilerine göre burası eğlenip vakit geçirmek için öylesine girdikleri bir yer, çoğu zaman benim için de öyleydi ama şimdi hikayemin ve dolayısıyla ruhumun önemli bir parçasının insanlara açıldığı bir portal da aynı zamanda.
olur da yazmaya devam edersem o zamana kadar kendinize iyi bakın 🩷✨
ŞİMDİ OKUDUĞUN
tanrı çoktan unuttu bizi
Fiksi Penggemar"kan gökle yer değiştirir, bildiklerini unutursun. bazen görmek için gözü kapatmak gerekir." ya da insanların temizler, lekeliler ve lekesizler olarak üçe ayrıldığı bir dünyada temizseniz her şey yolunda fakat eğer değilseniz işler o zaman zorlaşır...