-Biegnij po Obłoczną Gwiazdę!-syknęła do Błyskawicznej Łapy- Nie ważne gdzie jest poprostu biegnij!
Błyskawiczna Łapa pokiwał głową i pobiegł.
Niebieska Łapa rzuciła się na Lwiego Pazura.
-Lwi Pazur mnie zaraz zepchie, tam jest drzewo, więc jeśli bym na nie wskoczyła i Lwi Pazur by mnie nie zauważył..-pomyślała szybko kotka
Lwi Pazur zaczął ją odpychać w tym momencie Niebieska Łapa odbiła się od pleców rudego kocura i wskoczyła na drzewo.
-Gdzie ta idiotka się podziała-warknął Lwi Pazur
Nigdzie jednak nie było śladu Pazura. Uciekł.
Niebieska Łapa skoczyła z drzewa głośno warcząć.
Wycelowała idealnie w głowę Lwiego Pazura i zadrapała mu pysk pazurami.
-Zdrajca-syknęła mu w ucho
Zaczęła gryźć go w szyje jednak w tym samym czasie kocur opadł na plecy i przygniótł ją swoim ciężarem.
Niebieska Łapa walczyła o oddech, Lwi Pazur wstanął i szybko zadrapał jej szyję pazurami.
Szaro-biała pręgowana kotka wstała i uniknęła kolejnego ciosu rudego kocura, jednak gdy zobaczyła że biegnie tutaj Błyskawiczna Łapa i Obłoczna Gwiazda zapomniała o walce z Lwim Pazurem.
Mimo że Lwi Pazur był ranny, zdołał popchnąć Niebieską Łapę wprost na drzewo. Kotka upadła pod drzewem. Bardzo bolały ją wszystkie rany ale zauważyła jednak że Lwi Pazur też upadł.
Zaczęła tracić świadomość co się dzieje.
Zamknęła oczy.
Otworzyła je na chwile i ujrzała Błyskawiczną Łapę i Obłoczną Gwiazdę który jednak nie stał na nią tylko warczał coś Lwiemu Pazurowi
-Będziesz teraz więźniem-warknął przywódca- dopóki Niebieska Łapa się nie obudzi i nie powie mi co dokładnie się działo będziesz więźniem
Kotka zamknęła ponownie oczy i straciła przytomność.