Úgy is lett, ahogy gondoltam. Michael egyáltalán nem írt a héten. Jai-val végleg szakítottam, ami talán annyira nem fáj. Jobban fáj az, hogy nem beszélek Mikey-val. Annyira tetszik nekem, de elrontottam. Elmeséltem Britt-nek is, ő biztat, hogy nem futamodik meg, de úgy látszik mégis. Szombat reggel kicsit komoran keltem, s úgy csoszogtam le a konyhába is.
- Ohh kicsikém mi a baj? - kérdezte anya, s adott egy puszit a homlokomra.
- Semmi anya - fújtam ki frusztráltan a levegőt.
- Na jó, akkor mondok valamit amitől jobb kedved lesz! A hétvégén a nénikéteknél leszünk, Marrickville-ben!
Ennek hallatán majdnem félre nyeltem. Ott lakik Mikey is..
- Most hétvégén? - kérdezte Britt.
- Igen. Reggeli után öltözzetek fel, és pakoljatok be!
- Jó - mondtuk egyszerre Brittel.
Reggeli után úgy tettem, ahogy anya utasított. Felvettem a fekete pulcsim, a sötét szakadt farmerem mellé pedig a Vans cipőmet. A hajam felgumiztam, megfogtam a táskám és a nappaliba siettem.
- Itt a cicafüled kicsim! - nevetett apa, s odaadta a hajpántom amin cicafül díszelgett. Felvettem, mert szeretem. Britt is készen állt, kocsiba ültünk s elindultunk. Apa One Direction-t tett be szokásához híven.
- Apa én tudom hogy a te lemezkiadódnál vannak a srácok, de kívülről tudjuk a dalokat, neked köszönhetően. Tegyél be valami mást! - kérte szemét forgatva, Britt.
- Jól van, jól van.
Britt ezzel nem ért el semmit, mivel ősrégi nyálas romantikus zenéket tett be apa. Szinte már imádkoztunk, hogy odaérjünk.
Mikor odaértünk Kim nénikémhez fellélegeztünk. Lepakoltunk, de sehol sem találtam az unokatesónkat.
- Hol van? - kérdezte Britt.
- A szomszédban a barátaival, menjetek át nyugodtan!
Brittel vidáman indultunk a szomszédhoz, aki a garázsba invitált minket. Mikor megláttam rég nem látott unokatesóm, a nyakába ugrottam.
- CALUUUUUM! - sipítoztam s szorosan öleltük egymást.
- Hát szia cicalány! - mondta s adott egy puszit a fejemre. Britt is megölelte.
- Próbáltok, vagy mi? - kérdezte Britt.
- Aha már csak Luke hiányzik meg Michael, de mindjárt jönnek.
Ugye, nem?!
- Ő itt Ashton! - mutatta be nekünk a szőkésbarna hullámos hajú srácot. Úgy láttam Britt-nek bejött. Calum hátulról ölelgetett, s akkor belépett egy szőke hajú magas srác és Michael. Nyomban megfordultam és Calum mellkasába fúrtam a fejem.
- Mi van megijedtél tőlük? - kuncogott Cal.
Hirtelen kibontakoztam az ölelésből és bemutatott Luke-nak is, akinek kb a mellkasáig értem.
- Ohh várj! Nem te vagy az az Ariana akivel Michael találkozott a héten?! - kérdezte ördögi vigyorral. - Mellesleg cuki a cicafüled.
Oké, ez egy seggfej.
- Mi? - kérdezte Calum csodálkozva.
- Próbáljunk. - zárta rövidre Michael.
YOU ARE READING
𝑨𝒍𝒍 𝑰 𝑾𝒂𝒏𝒕 ☆彡 𝑪𝒍𝒊𝒇𝒇𝒐𝒓𝒅
RomanceAmiben egy lány megmenti egy elveszett fiú életét egy félreküldött üzenettel. :)) | befejezett |