Michael;
Próba után, leültünk a garázsban és söröztünk a srácokkal. Ari-val alig beszéltem ebben a pár napban. Mindig lerázott, hogy tanulnia kell vagy ezt kell csinálnia vagy azt.
- Min gondolkodsz Mikey? - kérdezte Calum.
Felsóhajtottam.
- Semmin - vágtam rá unottan.
- Ez a sóhaj nem jelentett jót. Megint amiatt az idióta kurva miatt? Átfestetted feketére a hajad, mit szoktak ilyenkor mondani a csajok.. ? Ja, új haj új élet. Tegyél így - nevetett Ashton.
- Nem Serena.. - kezdtem bele.
- Ugye nem Ari? - érdeklődött Calum.
Nem válaszoltam.
- Nem, ő nem hozzád való. Basszus ő az unokatesóm. Ő nem olyan mint a többi csaj, ő olyan jó kislány féle. Nem a te világod.
- Ugyan, szerintem olyan mint a nővére. Vágyik egy kis szabadságra - szólt Ashton.
- Én jobban ismerem őt, mint ti. Nem olyan. Hozzá Jai való.
- Az meg ki a retkes faszom? - kérdezte Luke.
- A volt pasija - válaszoltam.
- Mi? Szakítottak? - értetlenkedett Calum.
- Ja.
- Mindegy hozzá olyan való. Az apja nem hinném, hogy elviselne. Engem se bír. Gazdag fasz - mondta Calum.
- Mivel foglalkozik az apja? - kíváncsiskodott Ashton.
- Van egy lemezkiadója - vonta meg a vállát Calum.
Luke és Ashton kiakadtak.
- És mi a faszért nem mondtad? Elindulhatnánk végre! - kiabált Luke.
- Nem kérhetek tőlük szívességet. Anya miatt. Azért, pedig megtettem volna már - védekezett Calum.
Közben lejött hozzánk Calum mamája.
- Calum kisfiam elmegyek bevásárolni, mert pénteken jön Ariana és Brittany. Egy hétig itt lesznek, mert az anyja meg az apja elutaznak. A vendégszobát csináld meg. Ja és, azt hiszem még egy kislány jön de ő csak hétvégéig marad.
- Ki? - kérdezte Calum.
-Nem tudom. Furcsa neve van. Elfelejtettem, annyi mindent kell csinálnom. Ja és Michael szívem - nézett rám - pénteken eltudnál menni értük, ha nem nagy baj?
- Persze.
- Köszönöm. Sietek - mondta s kiment.
- Na jó, lestoppolom a harmadik csajt, akárki is az! - mondta Luke s kortyolt egyet a söréből.
- Nincs itt stoppolgatás, ha jó csaj akkor csak is velem lesz! - jelentette ki Calum.
- Na majd meglátjuk. De visszatérve a macska lányhoz.. Michael azzal kezd akivel akar Calum. - szólt Luke.
- Ha nem akar tőlem semmit úgyis hagyni fogom. Ha igen úgyse tehetsz ellene Calum.
- Jó, oké. De nekem ő olyan mintha a húgom lenne. Úgy viselkedj vele..
- Jól van. Na én lépek. Szevasztok - köszöntem el tőlük.
Ezután haza indultam. Behuppantam az ágyamba és írtam neki.
YOU ARE READING
𝑨𝒍𝒍 𝑰 𝑾𝒂𝒏𝒕 ☆彡 𝑪𝒍𝒊𝒇𝒇𝒐𝒓𝒅
RomanceAmiben egy lány megmenti egy elveszett fiú életét egy félreküldött üzenettel. :)) | befejezett |