2:6

3.4K 256 17
                                    

Reggel Michael keltett egy csókkal.

-Jóreggelt, hercegnőm - mormolta a fülembe.

-Jóreggelt - mosolyogtam rá.

Magamhoz húztam és szorosan megöleltem.

-Van valami baj? Csak mert megfulladok - nyafogta.

-Csak, annyira... Hiányoztál és most olyan szeretet hiányom van.

-Ohh, ezen könnyen segíthetünk - nyalta meg az ajkait és a fenekemre csúsztatta kezét.

-Nem úgy - sóhajtottam egy nagyot csalódottságomban és felszerettem volna állni de visszarántott magához és megölelt.

Mindkét kezét a hátamra tette és már szinte úgy ölelt, mint aki megakar fojtani, de nem bántam. Szükségem volt erre. Érezni az illatát. Érezni őt.

-Szeretlek - suttogta - nagyon!

-Én is.

Egy ideig szorosan ölelkeztünk, majd hazament átöltözni. Addig pedig én is készülődtem.

Megvoltam mindennel és átmentem Michael-hez. A nappaliban vártam rá s akkor Luke mellém huppant a kanapéra.

-Miért? - kérdezte drámaian.

-Mit miért? - néztem rá.

-Miért nem akar Cat megbocsájtani? Annyira hiányzik nekem.

Azért Hemmings, mert ostoba vagy.

Sóhajtottam egyet.

-Nem tudom, ha teherbe ejtesz egy lányt és megparancsolod neki azt, hogy vetéljen el.. Én sem hiszem, hogy látni akarnám a képedet.

-De most gondold át. Azthiszed jó szülei lettünk volna?

-Idefigyelj, Lukey. Keress magadnak más csajt, oké? Cat ezt nem fogja neked elnézni, ahogyan más sem nézné el. Más emberi lény. Emberi lény, akiknek vannak kibaszott érzései, amiket te leszarsz.

-Ariana..

-Ne. Csak hagyd. Oké? Annyi szerencsétlen rohan az utcán. Egyet aki olyan mint te, csak találsz.

-Nem aka...

-Michael! - szakítottam félbe orditozással - Gyere már le!

-Jövök már baby! - mondta s letrappolt a lépcsőn - Mehetünk?

-Persze - mondtam s felpattantam a kanapéról - Szevassz, Hemmo - biccentettem egyet felé búcsúzóul majd elindultunk Michael-el kézen fogva suliba.

-Te Ariana! - szólt rám s hirtelen megtorpant.

-Hm?

-Mióta van rajtad ilyen rövid szoknya?

-Mi vagy te az apám? Alig ér fel a térdemnél..

-Ne már.. Ezzel csak kinzol és megbámul mindenféle jött-ment köcsög!

-Shh. Menjünk.

-Miért vagy ilyen rohadt szexi?

-Fogd be!

-De mos komolyan! - mondta vággyal teli hangon és a vállam mögé pillantott.

-Fejezd be. És bocsánatot kell kérned Joey-tól.

𝑨𝒍𝒍 𝑰 𝑾𝒂𝒏𝒕 ☆彡 𝑪𝒍𝒊𝒇𝒇𝒐𝒓𝒅Where stories live. Discover now