-Ti itt aludtatok? - kérdezte Dan, az egyik munkatársunk, mire kipattantak a szemeim s felálltam Michael öléből.
-Igen, öreg. Mivel bezártál minket - válaszolt Michael.
Felsóhajtottam.
-Na jó, azthiszem akkor most hazamegyek aludni még talán egy órát - vágtam közbe, s az öltöző felé vettem az irányt.
Felkaptam a cuccaim és elindultam. Csak hogy Michael utánam jött.
-Gyere át, légyszives. Csak egy kicsit. Beszélni szeretnék veled - kérte, s közben mélyen a szemeimbe nézett.
Bólintottam ezzel jelezve, hogy beleegyezem kérésébe.
Elindultunk a házuk felé. Az út csöndben telt, majd mikor hozzájuk értünk egyenesen a konyhába invitált. Leültem a bárszékre, ő pedig velem szembe. Épp szeretett volna szólni de akkor letrappolt az emeletről egy szőke hajú lány. Azthiszem vele kaptam rajta.
-Hol voltál Michael?
-Ariana-val - vágta rá egyszerűen.
Kezdtem kényelmetlenül érezni magam, de tudni akartam miért vonja kérdőre Michael-t.
-Ohh igen? És tudja hogy barátnőd van? Aki várt téged haza? - kiabálta a lány.
Kérdőn néztem Michael-re, ő viszont egyenesen a szemembe nézett. Megbánó arckifejezést vetített felém.
Elnevettem magam.
Ostoba vagyok, tényleg.
-Nem tudtam, de köszönöm hogy felvilágosítottál! - feleltem könnyeimmel küszködte s otthagytam őket.
Barátnője van, de ezt az este elfelejtette velem közölni.
Szeret?
Ohh persze, Ariana!
Egy idióta vagyok.
Hazaértem ahol Cat már várt.
-Istenem, jól vagy? Halálra aggódtam magam miattad! - szólt Cat s a nyakamba ugrott.
-Persze, csak.. Mindegy. Ma nem megyek suliba.
-Nem, Ariana. Ez nem egy amolyan suli. Egyetemista vagy, ilyeneket nem tehetsz meg. Főleg nem a Julliardon!
-De ma megtehetem. Nem megyek sehová - fakadtam ki.
-Miért? Mi történt?
-Nem akarok róla beszélni!
-Jó, és mégis mi a fenét mondjak majd?
-Amit akarsz. Szia! - mondtam s rácsaptam az ajtómat.
Letusoltam és lefeküdtem. Borzalmasan éreztem magam. Végre azt gondoltam, minden rendben lesz. Erre kaptam egy pofont. Hazudott. És ha másban is hazudott? Ő már nem az az ember akit megismertem.
-Mit gondolsz mályva? - kérdeztem a kiscicám aki egyből mellém feküdt - Az apukád, egy hazudós dög.
Válaszul csak egy nyávogást kaptam. Mit sem törődve ezzel, megpróbáltam aludni.
//
Később arra keltem hogy valaki lázasan csönget. Ránéztem az órámra. Délután három. Eddig aludtam volna? Felvettem ölembe mályvacukrot és lesiettem. Kinyitottam az ajtót, és Michael-el találtam magam szemben. Rá akartam vágni az ajtót de nem hagyta.
-Tűnj el!
-Dehogy megyek! - mondta s bejött.
Elvette tőlem a cicámat is.
-Ő az enyém!
-Nekem vetted - vágta rá.
-Mi a fenét akarsz te itt mégis?
-Miért nem voltál suliban? - kérdezte s leült a nappaliban lévő kanapéra.
-Semmi közöd hozzá. Húzz haza a fenébe!
-Nem értem, miért haragszol rám.
-Nem? Szórakozol?
-Szakítottam vele.
-Este nem mondtad ezt. Egy hazug barom vagy!
-De azért szeretsz! - kacsintott rám, miközben simogatta mályvacukrot.
-Igazad van. Te megváltoztál. Rád sem ismerek. Nem akarok tőled semmit. Menj el.
-Ne hazudj ennyit.
-Fogd be, és menj el! - kiáltottam rá.
-Hagyd már abba a hisztit Ariana! Nem mondtam el, mert nem akartam elrontani a pillanatot. Úgyis szakítottam volna vele, fogd már fel!
-Ja, a pillanatot. Akarod mondani, azt hogy megdughass!
-Igen, biztos én erőltettem rád. Várj, megerőszakoltalak! - kiáltotta el magát, s felém közeledett.
-Menj el, kérlek - mondtam remegő hangon.
Elvörösödött a feje. Úgy láttam nagyon felhúztam.
-Ohh csak nem arra a köcsög Cameron-ra vágysz? Aha, szeretsz meg örökké! Te vagy a hazudós! Egy hazudós ribanc vagy! - üvöltötte, mire megszeppentem.
Régen is veszekedtünk, meg kiabált, de ez más volt. Ez sokkal rosszabb volt. Már szinte féltem tőle. Pedig ilyet sosem éreztem még a közelében. Szívem hevesen dobogott. A torkomban akkora gombóc nőtt, hogy nyelni se tudtam.
-Mivan? Szólalj már meg! Őt akarod, mi? Tegnap te akartad hogy lefeküdjünk! Te kezdted az egészet! Csak erre kellettem, mi? Ha? Válaszolj! - ordította amitől szinte zengett a ház.
Fel alá kezdett járkálni mérgében, mint egy eszelős, míg végül ököllel belevert egyet a falba.
Odarohantam hozzá, hogy megnézhessem a kezét de ellökött magától és otthagyott.
Ez meg mi a fene volt?
YOU ARE READING
𝑨𝒍𝒍 𝑰 𝑾𝒂𝒏𝒕 ☆彡 𝑪𝒍𝒊𝒇𝒇𝒐𝒓𝒅
RomanceAmiben egy lány megmenti egy elveszett fiú életét egy félreküldött üzenettel. :)) | befejezett |