23

4.2K 274 5
                                    

Egy kerek hónapja vagyok együtt Michael-el. Hogy is fogalmazzak, a kapcsolatunk olyan mint egy hullámvasút. Egyszer fent, de akkor nagyon fent és ha lent, az borzalmas. Szerencsére csak egyetlen nagy vitánk volt eddig és akkor sem bírtuk egy óránál több ideig a másik nélkül. Igaz, néha felhúz a baromságaival és a beteges féltékenységével de tudom hogy szeret. Mostanában a legnagyobb problémája az, hogy nem jut egyről a kettőre a bandájukkal. Már egyáltalán nem lépnek fel, nem hívják őket, ráadásul kitudódott az Ashton Serenával volt dolog, persze nem tőlem, így nem is beszél vele már. Próbáltam rábírni hogy neharagudjon Ashton-ra hisz Britt-el jár akit szeret. Arról nem is beszélve, Ashton az egyik legjobb barátja. És én úgy láttam Ashtonon, hogy megbánta. Michael-nek minden megy, csak a megbocsájtás nem. Ezt megtanultam már. Nem velem szemben, hanem mással szemben. Nehezen bízik meg valakiben újra, amit megértek a múltját tekintve. Viszont nyugtatja a tudat hogy én mindig itt leszek neki és ez így is lesz. Megváltoztam ez alatt az egy hónap alatt. Nem is megváltoztam, hanem inkább önmagamra találtam, és ezt neki köszönhetem. Az én fekete hajú, erősen borostás, macifejű, rockersrácomnak. Akit borzalmasan szeretek.

Elmélkedésem félbeszakította az óra csengése. Hála a jó égnek! Azt hittem az életben nem csöngetnek ki. Csak haza akarok menni és aludni. A szekrényemhez indultam ahol Cat várt.

- Na mizu te ribanc? - kérdezte vigyorogva.

Igen, Cat már a rendes nevem is elfelejtette. Azt hiszi ez menő, vagy én nem is tudom de őszintén, nem is akarom.

- Ehw semmi. Michael még nem is tudja hogy Ashton is eljön velünk a hétvégére a nagyimékhoz.

- Nem szeretném látni ahogy kiborul! - emelte fel a kezeit vállszélességben Cat.

- Nem is kell. Na és veled?

- Megbeszéltük Luke-al hogy laza kapcsolatban leszünk vagy vagyunk.

- És?

- Nem tetszik, másokkal is lefekszik!

Értetlenül néztem rá. El is nevettem magam a buta viselkedésén.

- De te is lefekszel másokkal, nem?

- De, de az határozottan másabb!

- Mitől? - nevettem fel.

- Csak más és kész!

Valami azt súgta hogy jobb, ha ebbe nem megyek bele. A suli előtt Michael várt motorján ülve. Elbúcsúztam Cat-től és odarohantam hozzá. Adtam egy gyors csókot a szájára és felpattantam mögé.

- Gyorsan, gyorsan! Ha még öt percig Cat-el maradok kitépem a hajam!

Elnevette magát.

- A kívánságod számomra parancs, hercegnőm.

Szorosan átkaroltam a fejem pedig a hátára hajtottam. Megszoktam már vele a motorozást, sőt inkább megszerettem. Már nem féltem annyira mint régen. Hazaértünk hozzánk és felvittem a szobámba. Mivel anyáék reggel elutaztak, ezért megyünk majd hétvégére a nagyimékhoz. Lerúgtam a cipőmet és lefeküdtem ő pedig mellém. Kezét a hasamon pihentette és egyre lejjebb csúsztatta. Megragadtam a csuklóját.

- Most ne. Annyira álmos vagyok!

- Talán nem kívánsz? - nézett rám kacéran.

- Ashton is eljön hétvégére! - csúszott ki a számon.

Idióta!

- Mi? - kérdezte dühösen.

- Brittany-val jár. Apáék megengedték neki.

𝑨𝒍𝒍 𝑰 𝑾𝒂𝒏𝒕 ☆彡 𝑪𝒍𝒊𝒇𝒇𝒐𝒓𝒅Where stories live. Discover now