Sen güzel değilsin ki, hayalin güzel.
Bir nisan ayında, bir nisan pazarı, bir damlayla başlayan yağmurun altında, Tanımıştım seni en azından ben öyle sanıyordum.
Yüzümde bir çift gömü, birinde sen birinde senden kalanlar.
Bir damlayla süzülüp gittin hayatımdan, girdiğin gibi yavaş yavaş.
Bir damlayla sensiz kaldım, anılarından hatıralarından yoksunlaştım.
Ama kimin umurunda benim bile değil, neden mi çünkü yağmur yağıyor.
Kanadım değil kalbim kırık, kırık az kalır darmaduman, paramparça ve sensiz.
Boynum değil ruhum bükük, aradığı sen bulamadığı yine sen.
Nerdesin hayali en güzel yarım, nerdesin hayali dahi acı parçam.
Yoksun, yine ve daima.
Vakit gelmiş demektir artık yokluğun zorunluluk değil tercih olacaktır. Benim tercihim.
Git demeye kalmadan geldiğinde çarpan yüreğim, gel demeye kalmadan gittiğinde durdu.
Çarpıyor lakin beni yaşatmaya gücü yetmiyor. Bu etten duvarı ayakta tutuyor sadece.
Bu şehir kasım da seni bekledi, şehir bahane hayali güzel sevdiğim ben bekledim gerçeğini bilemeden, sadece bekledim.
Artık vakit geldi bak saat on otuz. Sensiz geçen günün hayalinle bittiği saat. Gelmen, düzelmen hayaliyle beklediğim günün on otuzu.
Seni yüzümde süzülen damla intihar edince sileceğim ve umarım bu yaşanmaz çünkü halin çok acıdır.
Az kaldı, yaş intahar etmeye karar verdi o pınarlarımdan çıkmayı bekliyordu fakat çıkartan sen olmamalıydın.
Süzülüp intahar eden yaş ben, ölen sen dönemeyecek olansa hatıralarımız. Yavaş yavaş o yaşta bitenleriz.
Yalvarırım sana yapma.Bir yalvarmadığım kalmıştı buda oldu bak.
Acıdan ziyade tarifi olmayan bir duygudur bu, heybemde ki kelimeler tarifine yetmez.
Dudağımın kenarında ölmeye gitmeye devam ediyorsun sevdiğim yapma. Dudaklarımda o yolun yolcusu göğe bakardı sayende kenarında da ufak bir çukur.
Yere bakıyor şimdi soğuk tenimde kuru topraktan farksız. Dur desem daha hızlı düşeceksin hâlâ derdim sensin hâlâ biraz daha tenimde kalman hâlâ.
Ah ben kalbim ve ruhum.
Ah sen; kalpsizliğin,vicdansızlığın ve gaddarlığın. Anlamayışın, anlayamayışın.
Sana seni seviyorum diyemem çünkü hayalini seviyorum bende olan hayalini.
Ondan sebep hayali güzel sevdiğim diyeceğim sana belki anlarsın lakin bu halinden şüphe ederim anlayamazsın,zira zor çok zor.
Herşey bitti. Süzülen yaşım intahar etti. Giden sen oldun ölen ben. Başkalarına gittin gerçi o başkası senin herşeyin.
Zor olan mı ne?
Senin zal eylemen...
YOU ARE READING
SENİZA
PoetryKurgunun içerisi kısa hikayeler, şiirlerdir ve kısa kısa paragraflardır. Yazılmış veya yazılmakta olan kurgu çeşitlerinden hem içerik hem de yazım olarak farklıdır. Değişiklik iyidir her zaman kalıplara sığamazsınız:) * * All fictions have started...