...
Selam
Ben bölümleri daha önceden yazmıştım
Yeni atıyorum :)
Bu arada umarım yazım yanlışı yoktur...
Neyse yoru bekliyorum haaaa
Çok uzattım
İyi okumalar⭐⭐⭐
3. Bölüm
Yeonjun şuan kendi dünyasındaydı, gökyüzü krallığında. Uzun elbisesinin pelerinini arkaya itti ve adımlarını zindana doğru yönlendirdi. Bayağıdır konuşmuyordu abisi ile, abisini biraz özlemişti. Zindanlara vardığında gördüğü tanıdık bedenle hafifçe sırıttı. Parmaklıkların ardından onu izliyordu.
"Gelmişsin."
"Özledim. Neden bunu yaptın San? Bana gelip özü-"
"Birinden hoşlandığım için özür mü dileyeceğim?"
Lafını bölmüştü abisi. Yeonjun kafasını aşağı eğdi ve gülerek tekrar yukarı baktı. Bir insan nasıl bu kadar salak olabilirdi diye düşündü.
"Hayır San. Hoşlanmak gayet normal bir şey. Ancak 10 bin Gökyüzü askerinin ölmesine sebep olduğun için en azından özür dileyebilirdin."
Güldü bu söylediğine San. Özür dilemeyi hiç sevmezdi.
"Benden bu cümleyi asla koparamazsın kardeşim."
"Biliyorum San, asla özür dilemezsin sen."
San tekrar güldü. Çok fazla mutluydu bulunduğu duruma kıyasla.
"Beni ne kadar iyi tanıyorsun. Be-"
San'ın lafını yandan koşarak gelen asker bozmuştu. Yeonjun'un yanına vardığında elindeki kağıdı Tanrı'ya -Yeonjun- uzattı.
"Tanrı'm. Işık Tanrı'sı 13 bin asker toplamış, geliyorlar."
San hızla bulunduğu yerden kalktı ve parmaklıkları tuttu sıkıca. Dişlerini sıkarak söylendi Yeonjun'a.
"Eğer ona bişey yaparsan gözünün yaşına bakmam, öldürürüm seni Yeonjun!"
Yeonjun bir süre abisine baktı ardından askerine döndü.
"Toplayın askerleri. Savaş istiyorsa, savaş yapacağız."
"Yeonjun!!! Seni öldüreceğim piç kurusu!!!"
Yeonjun abisini dinlemeden çıktı o odadan. Onun söyledikleri bunca yaptığı şeye rağmen kırıyordu Yeonjun'u.
...
"Choi San nerede!!!"
Yeonjun karşısında bulunan, ona göre düşük olan Tanrı'ya baktı.
"Zindanda."
Aralarında metreler olmasına rağmen konuşuyorlardı.
"Buraya 13 bin askerle gelerek hata ettin Wooyoung."
"Seni öldürmenin kolay yolunu biliyorum Yeonjun. Bu zaten San'ın planıydı."
Wooyoung bunu gülerek söylemişti.
"Bu bir oyundu ve oyuna kandın."
Soobin...
...
Owww soooooo cuteeeee
🩵🩵🩵🩵🩵🩵🩵🩵🩵🩵🩵
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İsmimi Söyle | Yeonbin√
Hayran Kurgu// ANGST \\ Gökyüzü Tanrı'sı Choi Yeonjun, sıradan bir insan olan(?) Choi Soobin ile bağlanır. Soobin ne yaşarsa yaşasın bunu Yeonjun hisseder. Bu yüzden kendine bir söz vermiştir Yeonjun. Choi Soobin'i sonsuza kadar korumaya çalışacaktır... Peki ya...