Şerefsizler Topluluğu🫵🥹
Ben:
Ekran görüntüsü*
Ekran görüntüsü*
Ekran görüntüsü*
Ekran görüntüsü*
Ekran görüntüsü*Ben:PUHAHAHAHA
Ben:İNTİKAM SOĞUK YENEN BİR YEMEKTİR 😝
Aşko şerro:LEPFLEŞCLDLCMELKCKELCSMCMSKCKDK
Aşko şerro:Çocuğun tipini görmek isterdim öflvlrlvldlvlf
Her şey bunun yüzünden oldu:Birde yalakalık yapmışsın kdlvellvldlvld
Aşko girl:Çocuk bok yoluna gitti yalnız
Ben:Umrumda değil annesini üstüme salmasaydı dkvkdlvldlvl
Aşko aşık:Kayınvalidemi*
Ben:Ayşe dalga geçme ya
Aşko aşık:Tamam tamam kdlcğelvlepcekco
******
(2 Gün sonra)Hala Batu bana yazmamıştı galiba son yaptığım şey gerçekten işe yaramış ve bir daha bana yazmayacaktı. Batu şahısında kurtulunca içime bir rahatlama düşmüştü. Birde sınav ve lise bitince 1 haftadır camış gibi yatıyordum. Sadece keman kursum kalmıştı aşırı rahatlamıştım.
"Elvin güzeller güzeli kızım yanıma gelir misin?"diye bir ses duydum uzaktan. Babamın sesiydi sesin oturma odasından geldiğini anlatınca elimdeki telefonu yatağımın üstüne bırakıp odamın kapısından çıktım.
Oturma odasının geldiğimde babam koltukta oturup beni bekliyordu. Daha fazla bekletmemek adına hızlı adımlarla yanındaki koltuğa geçtim.
"Güzel kızım ben senin babanım bana her şeyi anlatman gerektiğini daha öncede söylemiştim. Şimdi tek bir şey soracağım benden bir şey saklıyor musun?" Babam bana bunu sormuştu sorduysa gerçekleri öğrenmişti.
Babamı çok seviyordum. Bana hayal kırıklığı ile bakmasını hiç sevmiyordum. Kafalı kaldırmak yerine daha fazla eğdim.
"Güzel kızım bunda utanılacak bir şey yok ki tabikide sevgilin olabilir sadece benden saklamana üzüldüm. Şimdi o güzel gözlerinle bana bak bakayım."
Ne sevgilisi? Benim sevgilim yok ki. Kafamı babama kaldırdım şaşkınlıkla ve babam konuşmaya devam etti.
"Batu benle konuşmaya geldi ve nasıl kalbini kırdığını anlattı. Senden çok özür dilediğini ve benle tanışmak istediğini söyledi. Bende kabul ettim, çok efendi bir çocuk kendine bu kadar güzel bir sırdaş seçtiğin için çok mutluyum güzel kızım. Batu gerçekten seni seviyor aslında bu konuşmada kendisi de olmak istedi ama ben izin vermedim. Senle konuşmak istedim. Batu ne yaptı bilmiyorum ama senin affetmen için sana hediye almış ve sana vermemi istedi." Dedi babam. Şokun etkisindeydim.
"Şimdi kapının önündeki hediyeyi al ve seni çok seven sevgiline yaz güzel kızım. Seni sevdiği için böyle bir hediye almış. Git hediyeni aç ve teşekkür et ona. Hediyen kapının önündeki komidinin yanında ben zaten şimdi çıkacağım. Lokantada akşam bir kutlama var önemli görüşürüz güzel kızım ve erken uyu." Diyip anımdan öptü. Beni yalnız bırakmak istercesine evden hızlıca çıktı.
Şaşkınlıkla ayağa kalkıp dış kapının ordaki komidinin yanına yürümeye başladım. Büyük bir kutudu gerçekten büyük bir kutuydu. Kutuyu elime alıp odama gitmeye başladım ağır bir şeydi belli ve kutuyu yatağımın üstüne koydum.
Çalışma masamın üstündeki çekmeceği açıp içinden küçük maket bıçağımı aldım. Yatağımdın üstüne oturup maket bıçağı ile hediyeyi açmaya başladım. Birinci katta bir mektup var.
Beni nasıl tanıdın bilmiyorum ama ben senin oyununa devem edeceğim. Bunun bir yalan olmasını istemiyorum birbirimizi tanımak istiyorum, şu yaşıma kadar kimseye yalan söylemedim. İlk kez tanıdığım biri olsa bile ve ben bu hayatta tek bir kadına değer veriyorum oda beni benden daha çok seven annem ona yalan söylemek istemiyorum. Babana yalan söylemek istemiyorum bende bu yüzden bunun gerçek olmasını istiyorum. İnşallah beni anlamışsındır Elvin Arslan. Şimdi sen Batu Yalçın Kaya'nın sevdalısı olur musun?
~Sevgiler(Olucak bir gün:)
Batu Yalçın KayaMektubu okuduktan sonra ikinci katıda açtım gördüğüm şey daha doğrusu gördüğüm şeyler çok güzeldi.
Çiçeklerin arasına sarılmış saklanan bir eşya ve onun etrafına çikolatalar, kolyeler ve alma listemde olan bir kaç kitap.
Çiçeklerin arasına sarılmış olan eşyayı açmaya başladım gördüğüm şeyle yine şoka girerken beni en çok etkileyen şey bu olmuştu.
Elektirikli keman vardı fakat tanesinin 100 bini geçen bir kemandı.
*******
Allahım nasip et🤲🏻
HADİ ÖBÜRKÜ BÖLÜME GEÇELİM 🥰
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Beklenmedik Numara|Yarı Texting
Teen FictionCinayet aşkı: Lan şunu olmayan beynine sok Cinayet aşkı:BEN GÜLİ DEĞİLİM Cinayet aşkı:Değilim DE-Ğİ-LİM Ben:bak bak şuna 🫵🏻 Ben:👈🏻 şuraya bak Ben:👉🏻 buraya bak Ben: 👆🏻yukarı bak Ben:👇🏻aşağı bak Ben:🖕🏻bu parmak senin götüne girsin *...