15.Bölüm

27 3 0
                                    

(Batu Yalçın Kaya anlatımı)
(2 gün önce)

Bu kız delirmişti annemi bana doldurmuştu ve annem bana hiç böyle bakamazdı. Annem bana trip atıyordu demesi bile zordu, ilk defa annemden trip alıyordum.

Annemin yanına yürümeye başladım. Bana böyle bakmasına alışık değildim gönlünü almam lazımdı. Annem arkasına dönüp bana baktı beni fark etmiyormuş gibi yapacak ken ben konuştum.

"Sultanım, Sevda sultanım siz niye oğlunuza trip atıyorsunuz? Ya da oğlunuz size kendini affettirmeye çalışıyor niye kabul etmiyorsunuz?"dedim.

"Sen ilk önce başka birinin gönlünü al."dedi.

"Sultanım Allah aşkına sizin gönlünüz dışında kimin kini alacağım?"dedim.

"Kalbini kırdığın kızın mesela?" Dedi trip atarak annem.

"Sultanım ben hiç bir kadının, kızın kalbini kırmam en çok sen bilmen gerekiyor bunu" dedim . Elvin ne dediyse annemi bana düşman etmişti bildiğin galiba o son yazdıklarımdan sonra gerçekten darılmış anneme beni doldurmuştu.

"Kızıma söz verdim. Kendi hatasını anlasın dedi ben de o yüzden bir şey diyemem."dedi annem ve gitti.

Mecburi babamın yanına gidecektim annem telefonunu vermezdi bana bende onun mesajlarını babamdan istiyecektim.

Cebimdeki telefonu çıkardım açtıktan sonra aramalar kısmında olan babamı bulup aradım.

"Sana beni arama dedim." Diye açtı babam. "Dua etki telefonu açma zorundalığım var öbürkü türlü sesini dahil duymak istemiyorum." Diyerek sözünü bitirdi.

Babamın böyle konuşmasına alışıktım. Ben bildim bileli annem ve bana böyle davranırdı mümkün olduğunca iletişime geçmemeye çalışırdım. Bu iş farklıydı annem bana trip atıyordu ve Elvin'in engelini kaldırmamıştı.

"Annemin mesajlarını istiyorum. Sana atacağın numarada olan konuşmaları ve evet elimde olsa bende senle konuşmazdım." Dedim.

"Sen o işi kaybetmeseydin zaten ben sana böyle davranmazdım. Gidip salak gibi telefon numaranı sadece bizde olanı git sevgiline var olacağı buydu işte. Kendi cezanı çek." Dedi.

"İşi kaybetmem Elvin'in suçu falan değili aksine senin suçundu. Elvin'i kullanma şu an zaten banada buna inandırdın. Kendi bataklığının içinde bat beni işine karıştırma sadece annem mutlu olsun diye senle iletişime geçiyorum." Dedim.

"Gerçekten annen hala anlamadı mı? Onu sevmediğimi? İkiniz neden hayatımdasının sebebini sende biliyorsun öbürkü türlü sürünün." Dedi.

"Asıl sen anlamamışsın annemin seni sevmediğini, kafanda kuruyorsun git sen şimdiki annemin! Metresi olacak kadına git." Dedi.

"Kelimelerine dikkat et! O metres dediğin kadın ben sevdiğim kadın! Bende senin babamım böyle söyleyemezsin!"dedi sinirle.

"Sana attığım numaradaki mesajları at! Konuşmayı daha fazla devam ettirmeyelim." Dedim. Dememle birlikte babam telefonu yüzüne kapattı.

Şimdi düşünmem gereken daha önemli şeyler vardı. Annemin gönlünü almak için ilk önce Elvin'in gönlünü almam gerekiyordu.

********

BU KADAR KISA OLMASININ SEBEBİ YARI TEXTİNGGGG OLMASII🥰

Hadi öbürkü bölüme geçelim 💅🏻🫡

Beklenmedik Numara|Yarı Texting Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin