21.Bölüm

16 3 4
                                    

(Elvin 10 yaşında.)

Annem istediği için keman çalmaya başlamıştım. Annem keman sesini çok seviyordu bende çok sevmiştim. Bu yüzden hem elektronik keman ve normal kemanım vardı. Babam keman çalışıyorum diye benle gurur duyuyordu.

Onunda çok sevdiği müzik aletinin arasında keman vardı. Annemle bu sebepten dolayı tanışmışlardı ve sevmişlerdi. Yolda yürürken annemle birlikte Sevda teyzemlere gidiyorduk. Batu'yu çok özlemiştim onla oynamayı seviyordum.

Annemle birlikte evin bahçesine yaklaşmıştık. Bahçede Sevgi teyze, Ahmet amca ve Batu oturuyordu koşarak Batu'nun yanına gittim.

"Yavaş kızım." Dedi annem. Onu takmamıştım bile Batu'nun yanına gelmiştim bile beni fark etmişti fakat tabletinden bile kafasını kaldırmamıştı. "Batu." Dedim heyecanla yanına gidip.

"Elvin en fazla 3 dakika bekle ödevimi yapıyorum sonra senle oynayacağım." Dedi Batu. Onunla oynamayalı çok olmuştu o sora Ahmet amca konuştu.

"Batu odana çık dersine çalış Elvin tek başınada oynayabilir senin bu sene sınavın var ona çalışman gerek." Dedi sinirli bir şekilde Ahmet amca sonra devam etti. "Odana çıkmanı bekliyorum Batu. Hem Elvin'in anneside bana katılıyordur dimi Rüya." Dedi.

"Evet Batu'cum baban doğru söylüyor. Sınav senen bu sene oyun oynamaman gerek hem Elvin tek oynar hemde büyüdün bu yaşta ne oyunu?" Dedi annem yapmacık bir şekilde.

"Senin sözünü dinlemiyorum." Dedi Batu anneme doğru o sıra Sevda teyze araya girdi. "Batu öyle denmez hemen Rüya teyzenden özür diler misin?" Dedi Sevda teyze.

"Ona hiç bir şey dilemem ya da konuşmam." Dedi Batu. Ahmet amca sinirlenmiş olacak ki konuşmaya başladı. "Onun adı Rüya o değil ve hemen özür dileyeceksin Batu!" Dedi sinirli şekilde.

"Asıl senin ve Elvin'in annesinin hem anneme hemde Ömer amcaya özür dilemeniz gerekiyor!" Dedi sinirli bir şekilde Batu. " İstersen devam edeyim neden özür dilemen gerekti ile ilgili." Dedi devamında Batu.

O sıra gerçekten annem konuşmasından korkmuş gibi elimden tutup çekiştirdi beni. O sıra Batu konuşacaktı ki babası ona tokat attı.

"Batu'ya vurma!" Dedim bağırarak o sırada annemden kendimi kurtarmaya çalışıyordum. "AHMET! Kendine gel ve oğlumdan uzak dur ona elini kaldıramazsın!" Dedi Sevda teyze ve Batu'yu korumak adına kendine çekti.

"Yalan söylemesini önlüyorum!" Dedi Ahmet amca. Ne sanıyor bu kendini sadece Batu benim için yalan söylerdi onlar için değil.

"Batu hiç yalan söylemez! Sen asıl yalan söylüyorsun!" Dedim anne hışımla kolumu sert bir şekilde çimcikledi ve bana daha önce yaptığı gibi vurmaya çalıştı Sevda teyze hemen yanıma gelip beni annemden kurtardı.

"Olay ne bilmiyorum ama bu çocuklara el kaldırma hakkınız yok! Şimdi ikinizde çıkın gidin evimden!" Dedi siniri bir şekilde Sevda teyze.

"O benim kızım istersem döverim istersem severim. Seni hiç ilgilendirmez." Dedi annem.

"Şu kamere kayıtları hem ses hemde ne halt yediğini kaydediyor yeminim olsun ki polise giderim. Hiç kimse beni durduramaz Ahmet seninde itibarın diye bir şey kalmaz şimdi evimden DEF OLUN." Dedi Sevil teyze.

"Sen kimi evinden kovuyorsun?" Dedi Ahmet amca ve Sevda teyzenin üstüne yürümeye başladı. Batu ile ben Ahmet amcayı kurtarmaya çalışmıştık arkamızdan direk Sevda teyze çekti.

"Bu ev benim! Babanın ne yaptığını net bir şekilde hatırlaman gerek Ahmet gitmezsen yeminim olsun ki babanı ararım bolluk içinde sefalet çektirtirim." Dedi Sevda teyze sonra anneme döndü. "Elvin benimle kalıyor Ömer'i ararım gelir alır." Dedi. Annem bu lafı duyunca aşırı sinirlenmiş gibi tepki verdi.

"Sonra kocamın altına gir diye kızımı bırakayım dimi?" Dedi sinirli bir şekilde. Batu araya girdi. "Annem senin gibi değil! Hiçbir zaman senin gibi olmadı. Kendi yaptıklarını kimseye atma! Asıl senin babamın altına nasıl senelerce girdiğini konuşalım!" Dedi. Ahmet amca direk Batu'nun üstüne geldi ve ona vurmaya kalkıştı elini Sevda teyze tutu.

"Oğluma vurma." Dedi. Annem o sıra lafa girdi. "Artık yalan söyleme kocamla aramı bozmaya çalışma." Dedi. O sıra evin önüne bir araba geldi. Arabadan Batu'nun dedesi indi ve Ahmet amcaya yürümeye başladı.

"Sen nasıl Batu'ya vurursun!"dedi. Ahmet amca babasının olaya nasıl dahil olduğu anlamaya çalışıyordu o sıra. "Olay ne bilmiyorum ama hemen def olup gidiyorsun buradan ben söyleyene kadar gelmiyorsun!" Dedi.

"O kadın da gitsin dede." Dedi Batu. Dedesi Batu'yu dinleyip ikisinide gönderdi ve Batu'ya bakıp her şeyi anlatmasını söyledi. Batu anlatmaya başlamadan önce bana baktı sanki yanımda söylemek istemiyormuş gibi.

"Sizin dilinizde Elvin'in annesi babamın metresi." Dedi Batu. Metres ne demekti bilmiyordum ama kötü bir şey demekti o belliydi. Sonra da zaten babam geldi Sevda teyze ve Batu'nun dedesi ile konuştu beni alıp ikinci evimize gittik.

*******
Ayyyy bu biraz uzun oldu kızzzz.

Yoruldummm

Gerçekten aklımda böyle bir şey yoktu artık akışına bıraktım final nasıl olur bilemiyorum dkvkdkvkdkcl hadi öbürkü bölüm görüşürüzzzz🤝

ÖBÜR BÖLÜME GEÇELİM

Beklenmedik Numara|Yarı Texting Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin