22.Bölüm

18 3 0
                                    

(Elvin 10 yaşında.)

O günden sonra 1 hafta geçmişti. Ne Batu'yu görmüştüm nede Sevil teyzeyi ikisinide çok özlüyordum. Babamında işleri olduğu için bana Rabia abla bakıyordu.

"Elvin hadi bir tanem. Yemek yiyelim hem baban yemek yediğini duyunca çok mutlu olur." Dedi Rabia abla. Babamın mutlu olmasını istiyordum bu aralar çok mutsuzdu. Hızlıca Rabia ablanın yanına gittim.

"Peki yedikten sonra ona pasta yapsam mutlu olur mu?" Diye sordum. Canım çok pasta çekiyordu ama annem izin vermezdi ama böyle babama sürpriz yaparak yersem kızmazdı. Hem babamıda mutlu ederdim.

"Harika bir fikir Elvin baban çok mutlu olacak." Dedi. "Yaşasın." diyip elimi birbirine çırptım. Hızlı bir şekilde Rabia ablanın tabağıma koyduğu yemeği yemeye başladım. Hızlı yersem çok çabuk babama pasta yapabilirdik.

Yemeğimi yedikten sonra tabağımı kaldırdım o sırada Rabia ablada pasta malzemelerini hazırlıyordu. Pastayı yapmak tam tamına 2 saatimizi almıştı. Umarım babam mutlu olurdu.

Babamın gelmesini beklerken o sıra ben tabletimle oynuyordum. Bir ara Rabia abla beni kontrol etmeye gelmişti sonrada yemek yapmaya başlamıştı. Kapının zili çalınca kapıya koşmaya başladım.

"Yaşasın babam geldi. YAŞASIN." Dedim. Artık pastayı yemek istiyordum. Rabia ablayı beklemeden kapıyı açtım babam karşımdaydı. Onun kucağına gitmek istediğim için kolladımı havaya kaldırdım. Babam ne istediğimi anlamış gibi beni kucağına aldı.

"Böyle yanıma gelmeye neye borçluyuz küçük hanım." Diyip kafamı öptü. Rabia abla konuşmaya başladı. "Ömer abi biliyor musun? Elvin bugün tabağındaki her şeyi yedi ve sana pasta yaptı." Dedi. Babam bana bakarak konuşmaya başladı.

"Aferin benim kızıma. Bu zamanda babasını üzmediği için kendisine çok teşekkür ederim." Diyip tekrar kafamdam öptü. "Baba hadi pastayı yiyelim." Dedim kucağından inmeye çalışırken.

"Ömer abi ben çıkıyorum hayırlı akşamlar." Dedi Rabia abla.

"Gel bizimle pastayı ye Rabia o kadar uğraşmışsın." Dedi babam bende o sıra dolaptaki pastayı çıkartmaya çalışıyordum.

"Yarın Elvin'le yerim abi. Hayırlı akşamlar."dedi Rabia abla. Babam ardından konuşmaya başladı. "Bu zamanda yanımda olduğun için teşekkür ederim Rabia." Dedi.

"Vazifemdi abi hem ben Elvin'i çok seviyorum."dedi. "Yinede çok teşekkür ederim hayırlı akşamlar." Dedi ve bana döndü babam. "Küçük yumurcak konuşmamızı beklemedem yemeğe başladı direk." Dedi gülerek. O sıra Rabia abla gitmişti babamda yanıma oturup ona koyduğum tabağa pasta koydu. Bende o sıra ikinci tabağımı yiyordum.

Şu an annem yanımda olsaydı yememe bile izin vermezdi. "Kızım yavaş ye." Dedi babam. "Baba yemiyordum uzun zamandır. Senden istediğimde ise para bırakıyorum alırsın diyip bırakmıyordun." Dedim üzgün bir şekilde.

Babam elindeki çatalla öyle kaldı ve derin nefes aldıktan sonra konuşmaya başladı. "Elvin annen sana başka neleri yasakladı güzel kızım?" Dedi. Konuşursam annem giderdi o yüzden gerçeği söyleyemezdim. Babam konuşmayacağımı anladığında tekrar konuşmaya başladı.

"Güzel kızım belki şu an üzüleceksin  ama gelecekte beni net bir şekilde anlayacaksın. Bak annen bir daha gelmeyecek güzel kızım sana neler yasakladıysa artık sana ne kıza bilir nede azarlaya bilir. Ben yanındayım güzel kızım." Dedi.

"Neden baba neden gelemicek annem?" Dedim. Babam üzülmemiş miydi? Annem gittiği için. "Bir kaç sebepten dolayı boşanıyoruz kızım. Nasıl kötü bir kadın olduğu anladım sana bir daha karışamayacak." Dedi.

"Üzülmedin mi baba?"dedim heyecanla. "Hayır kızın üzülmedim bir tanem." Dedi. Boynuna atladım. Mutlu olmuştum çünkü babam gittiğine üzülür diye bana yaptıklarını söylememiştim.

"Şimdi güzel kızım bana anlat annen sana ne yaptı." Dedi babam.

"Oyun oynamamı yasaklardı, ya da sen gittikten sonra beni evden atardı senin gelmene yakın alırdı, zorla soğuk suda banyo yaptırırdı, hasta olduğumda da çok kızardı ama Batu hep yanımda olurdu korurdu beni. Baba Batu'lara ne zaman gideceğiz?" Dedim.

"Güzel kızım bir daha o kadın sana bunları yapamaz artık izin vermem. Öbürküsüne gelirsek bir daha Batu ya da Sevda teyzenle görüşemeyiz yasak bir tanem büyüdüğünde sebebini sana anlatacağım güzel kızım." Dedi.

Ne yani Batu ile bir daha görüşemeyecek miydim?

******

Kafama koydum ben bu kitabı internet gelene kadar bitireceğim🫣
(Bitirdim💪🏻)

HADİ ÖBÜRKÜ BÖLÜME GEÇELİM

Beklenmedik Numara|Yarı Texting Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin