20.Bölüm

23 4 1
                                    

(Batu ve Elvin'in küçüklüğü)

"Batu bana su atma." Dedim ama hala Batu bana su atıyordu. Sinirle ayaklarımı yere vurdum ve yere oturup ağlamaya başladım.

"Sende mızıkçılık yapma ilk defa ıslattım seni. Sen benim her yerimi ıslattın." Dedi Batu.

"Ama sen benden büyüksün sen beni bir kere ıslatırken sen heryerimi ıslatıyorsun." Dedim ağlayarak. Heryerim onun yüzüne ıslanmıştı şimdi annem beni ıslandığım için tekrar kızacaktı. "Islandım diye annem yine kızacak bana." Daha çok ağlamaya başladım.

"Ben yaptığımı söylerim. Yeter ki ağlama nolur ağlama ben söylerim yaptığımı." Dedi Batu ama ilk önce benim ıslattığımı söylerse yine kızardı annem. O yüzden ağlayabildiğim kadar çok ağladım.

O sıra annem ağlamamı duymuş olacak ki bahçeye geldi Sevda teyze ile birlikte. "Batu annecim ne oldu? Elvin niye ağlıyor?" Diye endişeli bir şekilde sordu Sevda teyze.

"Anne ben kazala onu ıslattım oda beni ıslattı sinirlendim daha çok ıslattım. Kıyafeti ıslandı diye ağlamaya başladı." Dedi Batu. Ağlamamı durdurdum annem ve Sevda teyzeye kötü bir şey yapmış gibi bakıyordu.

Batu benim için yalan söylemişti. Yalanı sevmiyordu fakat bana annem kızmasın diye yalan söylemişti ama bu sefer annem ona kızacaktı anneme döndüm.

"Anne yalan söylüyor ilk önce ben ıslattım. Sen bana kızma diye yalan söylüyor." Dedim. Annemin Batu'ya kızmasını istemiyordum.

"Batu hiç yalan söylemez şimdi yalan söylemeyi kes düş önüme üstünü değiştirelim." Dedi yapmacık bir şevketle onu takip ettim. Sevda teyzelerin evine girdik ve çantamı aldım ve üstümü değiştirmeye başladım.    

Anneminde üstümü değiştirmesini istiyordum ona soracaktım ama kızmasından da korkuyordum. "Anne üstümü giydir misin?" Diye sordum. Bana öyle bir sinirle baktı ki korkudan üstümü giyinmeyi bitirmiştim.

"O baban olacak aptal olmasa sen olmasan bu geri zekalı aile ile olmazdım." Beni işaret ederek konuştu. "Ve sen geri zekalı niye suda oynuyorsun mal gibi?! Nerene yetmedi bahçede oynamak? O Batu'ya da göstereceğim dua etsin ki annesi yanındaydı." Dedi sinirli bir şekilde.

"Sakın babana bunu anlatmıyorsun anlatırsan bir daha yüzümü bile göremezsin tamam mı?" Dedi. Kafalı hızlıca salladım. Annemin gitmesini istemiyordum onu çok seviyordum bunu göze alamazdım ama en önemlidi babamın üzülmesini istemiyordum.

"Batu'ya kızma anne onun suçu yok." Dedim çaresizce. Kolumdan sert bir şekilde cimcikledi sinirle yüzüme baktı. "Kes sesini ve sus." dedi. Kolum çok acımıştı kolumu ufalamaya başladım. Sonra içerine Ahmet amca girdi. Anneme bakarak konuşmaya başladı.

"Hoş geldiniz Rüya. Bende akşam size uğrayacaktım Ömer ile işimiz vardı." Dedi neşeli şekilde annemde ona aynı şekilde karşılık verdi.

"Çok sevinirim sizin gibi birini evimde misafir etmeyi hem sonra küçük bir yürüyüşte yaparız." Dedi annem. Ahmet amcanın gözü parıldadı ve bana döndü.

"Hadi Elvin, Batu'nun yanına gidin. Bende sizin eve geçeceğim babanla bir kaç işim var." Dedi Ahmet amca kafamı salladım bahçe kapısına yürürken annemin sesini duydum.

"Kızım bende Ahmet amcanla gidiyorum ıslak kıyafetlerini getireceğim." Dedi annem. Ardından duymayacağımı sanarak kısık konuştu. "Hem belki kardeşin olur." Dedi annem.

Kardeşim olmasını istediğim için sesimi çıkarmadım yetimhaneye gidip bana kardeş getireceklerdi. Sonuçta tüm bebekler ve çocuklar ordan çıkıyordu babamın dediği gibi.

*****
UYARI!!!!
SEVDA YERİNE SEVİL YAZMIŞIM YA DA SEVGİ YAZMIŞIM BÖYLE BİR KARAKTER OKUYORSANIZ O KİŞİ SEVDA TEYZE BATU'NUN ANNESİDİR!!!!!

Siz anladınız ne olduğunu aslında böyle bir şey yoktu.

Final çabuk olmasını istiyorum ama final yazmak için yazmak istemiyorum gerçekten final olmasını istiyorum. Olursa kan gazı ve bilmem kitabına daha çok zaman ayırabilirim😅

HADİ ÖBÜRKÜ BÖLÜM GÖRÜŞÜRÜZ BIYYYY🫶🏻🫶🏻🫠

Beklenmedik Numara|Yarı Texting Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin