"Güzelim hadi kalk."dedi beni başımdan öperek yatakta ona sırtımı döndüm. Oda ben dönünce sırtımdan öptü. "Hadi güzelim kızımızı almaya gideceğiz daha onu çok özledim." Dedi ve devam etti. "Hem Enes'lerle konuştum evin tüm eşyalarını hazırlamışlar bize sürpriz yapmak istemişler şimdi bizim evdeler ve kızımızı almamızı bekliyorlar."dedi.
Onun tarafına döndüm ve bana gülerek baktığını gördüm bende ona gülerek karşılık verdim. Sonra uykulu bir sesle cevap verdim. "Hadi kızımızı almaya gidelim."dedim ve ayağa kalkıp lavaboya yürümeye başladım.
İşim bittiğinde çıktım Batu'ya baktığımda ise çok heyecanlıydı hemen giyinmişti. Kızımızı hemen almak istiyordu pusetini bile hazırlamıştı hata hastaneden çıkınca ne giydireceğine kadar seçmişti. Batu çok güzel bir baba olmuştu.
Ben hazırlandıktan sonra hemen Otelden çıkmıştık. Otoparkta arabamızı bulunca benim kapımı açıp bindirmişti sonrada kendi binmişti.
Benden bile fazla heyecanlıydı baba olmak Batu'ya yakışmıştı. Yol boyunca hiç konuşmamıştık ve hemen kızımızı almak istiyorduk.
Hastaneye geldiğimizde bile bu heyecanımız geçmemişti. Batu otoparka arabayı park ettiğinde ilk önce beni arabadan indirdi ve sonda arka koltuğun kapısını açıp puseti aldı. Sonra ise boş eliyle elimi tuttu.
İlk önce doktorla görüşmemiz vardı. Kızımızın her şeyi sağlıklı olsada yinede görüşmek istiyorduk.
Doktor İlker beyin odasının önüne gelince kapıyı tıklattık. Gel talimatını alınca içeriye girdik. Bizi görünce masasının önündeki koltuklara işaret yapıp oturmamızı söyledi.
"Biz Elçin için gelmiştik bugün kendisini alıyoruz da peki şu an ki sağlık durumu nasıl?" Diye sordu Batu. İlker bey, Elçin'i evlat edineceğimizi biliyordu bu konuda bizi çok yardımcı olmuştu. Batu'ya gülerek karşılık verip konuşmaya başladı.
"Merak etmeyin Batu bey kızınız çok güçlü ve çok sağlıklı." Dedi ve önündeki dosyadan bie kağıt çıkarıp bize uzattı. "Bu kağıtlar Elçin'in hastane çıkışını onaylamanız için kağıtlar imzaladıktan sonra kızını almaya gidebilirsiniz." Dedi. Batu ve ben kağıtları imzaladık ve kızımızı almamız için bizi bir hemşireye yönlendirdi.
Kızımızı aldığımızda hemen Batu aldığı kıyafetleri giydirmiş pusetına koyup pusetin önünü kapamış korkasın diyede azıcık aralık bırakmıştı. Arabaya geldiğimizde arka koltuğun kapısını açıp kızımızın pusetini yerleştirdi sonra yanıma gelip kapımı açtı ve kızımızın yanına oturttu. Arabayı çalıştırıp otoparktan çıktı ve evimize doğru gitmeye başladık.
Batu arada sırada aynadan pusetinde olan kızımıza bakıyordu onla göz göze geldiğimizde ise bana kocaman gülüyordu bende aynı şekilde karşılık veriyordum.
"Teşekkür ederim Elvin." Dedi ilk başta ne dediğini anlamamıştın ama sonra tekrar devam etti. "Hayatımda olduğun için benim kaderim olduğun için sana çok teşekkür ederim." Dedi.
"Asıl ben teşekkür ederim hiçbir zaman beni bırakmadığın için." Dedim. O sıra eve gelmiştik. Batu arabayı park edince kapımı açmış sonrada kızımızın pusetini çıkarıp almıştı. Sonra elimi tutmuştu.
Kapının zilini çaldığımızda hemen Enes kapıyı açmıştı ve konuşmaya başladı. "Hani yeğenim hani?" Dedi.
"Dur biraz daha yeni geldik hem uyuyor şu an sessiz ol." Dedi Batu. İçeriye doğru yürüdüğümüzde etrafın süslenmiş olduğunu fark etmiştik. Perdenin üstünde 'Hoş geldin Elçin Yalın Kaya' yazıyordu. Kızımız için amcası ve teyzeleri böyle bir şey yapmıştılar.
Sonra pusettaki kızımıza kafamı çevirdim. İşte kızım senin teyzelerin, amcaların, deden, anneannen ve büyük deden böyle biri sana bir şey olduğunda hepsi senin yanına koşacak kızım ağlamana bile izin vermeyecekler.
İşte kızım bu senin biraz çatlak ailen güzelim. Ailemize hoş geldin Elçin Yalın Kaya şunu hiç unutma annen ve baban seni çok seviyor.
Beni annem hiç sevmemişti, babanı da babası ama unutma kızım biz seni çok seviyoruz. İlk defa annemin ve babanın babasının bize iyi bir hediye vermişti o da senin doğuşundu kızım.
İyiki doğdun kızım şimdi asıl macera yeni başlıyordu kendi maceranı bulmayı öğreneceksin ve belkide aşık olacaksın kim bilir. Çünkü bizim babanla maceramız bitmişti seninle maceramız başlamıştı.
Bu lafı sana çok söyledim kızım biliyorum ama gerçekten unutma annen ve baban seni çok seviyor.
Bu satırları okuyan tüm okurlarımız bizim maceramız bitmiştir bizi okuduğunuz için teşekkür ederiz.
*****Bitti🥹
Şimdi size öbürkü bölüme geçelim diyemeyeceğim:)
Belki başka bir evrende tekrar karşılaşırız.
Şimdi benim hikayem tamamlandı🥺
Tamamlanma tarihi:07/07/2024
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Beklenmedik Numara|Yarı Texting
Teen FictionCinayet aşkı: Lan şunu olmayan beynine sok Cinayet aşkı:BEN GÜLİ DEĞİLİM Cinayet aşkı:Değilim DE-Ğİ-LİM Ben:bak bak şuna 🫵🏻 Ben:👈🏻 şuraya bak Ben:👉🏻 buraya bak Ben: 👆🏻yukarı bak Ben:👇🏻aşağı bak Ben:🖕🏻bu parmak senin götüne girsin *...