(Batu işi kaybettiği gün.)
Arabanın içinde Özbey ve Enes'in gelmesini bekliyordum. İki saattir gelmek bilmiyorlardı. Gerçekten ben niye onlarla buraya çalışmaya gelmiştim?
O sıra bunları düşünürken arabanın camına vurma sesi geldi cama baktığımda Özbey olduğunu görünce arabadan idim ve konuşmaya başladım. "Nerdesiniz amına koyayım." Dedim.
"Geldik ya piç. Hem ilk Kerem'e uğramak zorunda kaldık Gülizar'ın numara işini halletti ve Elvin'e senin numaranı verdi o yüzden geç kaldık." Dedi Özbey. O sıra Enes'in aklına bir şey gelmiş olacak ki konuşmaya başladı.
"Gülizar anlamadı dimi? Anlarsa o zaman sıçarız. Kız zeki çabuk anlamış olabilir." Dedi. O sıra üçümüz restoranın içine girmiştik.
"Anlarsa ben konuşurum neden yaptığımı anlatırım. Beni anlayışla karşılar." Dedim. Karşımda babamı görünce ona doğru yürümeye başladım.
"Nereden başlıyoruz?" Dedim soğuk bir sesle babama. "Nedim size anlatacak." Dedi ve yanımızdan gitti. Nedim abiye döndüm oda konuşmaya başladı.
"Üçünüz garson olacaksınız başka bir şey istemiyoruz." Dedi ve devam etti. "Size kıyafet vereyim onları giyin." Dedi ve bizi çalışanların giyinme odasına getirdi. Üçümüzün giyinmesi için kıyafet verdikten sonra çıktı. Bizde giyindikten sonra dışarıya çıktık ve Nedim abiyi aramaya başladık. Bir çalışana Nedim abinin nerede olduğunu öğrenince oraya gittik.
"Nedim abi biz giyindik." Dedim. "Çocukları şunun tadına bakar mısınız yeni karışık içecek." Dedi Nedim abi bende konuşmaya devam ettim. "Yok istemiyorum Nedim abi ama bizim çocukları bilemem." Dedim.
Sonunda Nedim abi bize tadına baktırmak için bir bardak içirdi. "Biraz ekşi ama güzel. Ben beğendim." Dedi Özbey sonra hepsini tekledi.
"Bende beğendim aşırı iyi. Her yerde içerim ben bunu." Dedi Enes ve bir bardak daha aldı. Gerçekten güzeldi ama benim hep içeceğim bir şey değildi. "Gerçekten güzel ama biz ne zaman başlıyoruz Nedim abi?" Dedim.
"Bir saate dolar burası çocuklar dikkat edin kendinize müşterilere iyi davranın." Dedi ve gitti.
"Hadi başlayalım beyler." Dedim. Nedim abinin dediği gibi gerçekten bir saat sonra salon kalabalıklaşmıştı ve üçümüz yetişemiyorduk. Sırf babam zorlanayım diye bu kadar kişiyi restorana almıştı. Artık yavaştan başım dönmeye başlamıştı. Yeni gelen müşterileri kapıdan alıp rezerve ettiği masalarına getirdim ve ne almak istediklerini sordum. İkiside aynı şeyi istemişti.
Siparişi mutfağa teslim ettikten sonra kutudaki sudan bir tane alıp içtim. 1 saate pestilimiz çıkmıştı. Öbürkü masaların siparişlerini getirdim sonra aynı siparişi veren çiftin siparişini getirmeye başladım. Masanın üstüne koyduktan sonra başka madakinin siparişini aldım.
Aldıktan sonra mutfağa giderken bu çift beni durdurdu ve konuşmaya başladı. "Neden soğuk bu yemek?" Diye sordu kadın."İsterseniz değiştireyim hanımefendi." Dedim nazikçe artık ayakta kalacak gücüm yoktu başım çok kötü olmuştu ve ben böyle müşteriler ile ilgileniyordum.
"Senden yenisini istemiyor. Neden soğuk olduğunu soruyor." Dedi yanındaki beyfendi.
"Beyfendi bunların hepsi mutfaktan daha yeni çıkarıp getirdik. Hepsi sıcaktı ama isterseniz yenisini getireyim." Dedim.
"İstemez sizin gibi birinden böyle bir şey paranızı veriyoruz aldığımız muameleye bak soğuk yemek." Dedi hanımefendi.
"Hanımefendi bunların hepsi sıcak." Dedim.
"Lafımın üstüne laf mı söylüyorusun?" Dedi. Gerçekten sinirlenmeye başlamıştım. Sonra hanımefendinin tabağını alıp mutfağa getirdim. Yoksa elimde kalacaktı.
İnşallah bu geceyi kazasız belasız atlatacaktım.
******
UYKUM VARRRR
Aslında devam edecektim ama şu an çok uykum var🥹
Hadi öbürkü bölümde görüşürüzzz BIYYYYY
ÖBÜR BÖLÜME GEÇELİMM
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Beklenmedik Numara|Yarı Texting
Teen FictionCinayet aşkı: Lan şunu olmayan beynine sok Cinayet aşkı:BEN GÜLİ DEĞİLİM Cinayet aşkı:Değilim DE-Ğİ-LİM Ben:bak bak şuna 🫵🏻 Ben:👈🏻 şuraya bak Ben:👉🏻 buraya bak Ben: 👆🏻yukarı bak Ben:👇🏻aşağı bak Ben:🖕🏻bu parmak senin götüne girsin *...