36.Bölüm

13 4 5
                                    

Aradan dört hafta geçmişti Batu ile biz hastaneden çok ayrılmamaya çalışıyorduk. İşimiz olduğunda hastaneden çıkıp işimiz bitince geri dönüyorduk.

Bebeğin git gide durumu daha iyi oluyordu. Artık kendi nefes alabiliyordu. Batu elinde tepsi ile yanıma yürüyordu. İçinde poğaça,simit ve meyve suyu vardı.

"Hadi gel azıcık bir şeyler yiyelim güzelim."dedi. Kafamı salladım ikimizde hastanenin yanındaki çardaklara geçtik.

"Durumu daha iyi oluyor peki şimdi ne olacak? Yetimhaneye mi gidecek?"dedim. Elimdeki poğaçayı kırıp yerken. Batu da ikimizin meyve suyunu açıyordu.

"İşte bu durumu seninle konuşmak istiyorum kaç gündür." Dedi ve derin bir nefes aldı. Ondan önce davranıp konuştum.

"Benimde seninle konuşmam gereken bir şey var Yalçın." Dedim. Kaç gündür içimi kemiriyordu bu durum sonra devam ettim. "İlk ben konuşabilir miyim?" Dedim. Batu kafasını salladı ve ben konuşmaya başladım.

"Belki bu fikir sana saçma gelecek ama biz onu evlat edinelim mi? Batu evlenelim mi? Zaten evlenmeyi gelecekte ikimizde düşünüyorduk biraz erkene alsak bence sorun olmaz. Kabul etmek zorunda değilsin ama çok düşündüm Yalçın ben onu yalnız bırakmak istemiyorum. Dedim acaba babam onu evlatlık alır mı diye ama kendini aldatan bir meyvenin tohumunu almak isteyeceğini sanmıyorum." Dedim. O ise sanki aynısını oda söyleyecekmiş gibi bana bakıyordu sonra konuşmaya başladı.

"Kalbinin temizliğini seviyorum."dedi ve çardakta karşıma oturan Batu yanıma geldi. "İç güzelliğine aşığım kadın." Dedi ve elleriyle çenemi tuttu ve konuşmaya devam etti. "Bende senle aynı şeyi konuşacaktım."dedi ve bana sarıldı. Sarılmasına karşılık verdim.

"Peki bu duruma babamlar ne diyecek?" Dedim başımı onun boynuna gömerken.

"Konuşuruz ikimiz hem bugün doktor ne zaman çıkacağına karar verecek ikiside gelecek o zaman konuşuruz bir tanem."dedi ve başımdan öptü.

Her şey çok iyi idi bebek 5 gün gün sonra çıkacaktı sağlık durumu iyi idi sadece birkaç aşısı kalmıştı onuda Batu ile biz hallederdik.

Akşam olmak üzereydi babamları hastanede bekliyorduk. O sıra Batu ile bebeğin ismini düşünüyorduk.

"Niye hiçbir isim olmuyor ben bizimle uyumlu olsun istiyorum." Dedim oflayarak. Kuvözün içinde haraket eden küçük bedene baktım. Batu başımdan öptükten sonra konuştu.

"Güzelim uyumlu olmak zorunda değil bizimle bence güzel bir isim bulacağımıza inanıyorum."dedi. Hala düşünüyordum aklıma isim gelmiyordu.

Biz isim düşünürken babamlar gelmişti. Onlarla bu durumu bugün konuşmak istiyorduk ama nasıl tepki vereceklerini kestiremiyorduk. Hep birlikte hastanenin önündeki çardaklara gelmiştik. Bizi karşılarını alıp bir şey konuşmak istediklerini söylemişlerdi. Hemen söze girdim.

"Baba bizimde size söylememiz gereken bir şey var."dedim Batu'nun elini tutarak. Sonra devam ettim. "Ama siz ilk önce söyleyin."dedim. Babam derin nefes alıp konuşmaya başladı.

"Biz Sevda ile evlenmeye karar verdik ve bebeği evlat edinmek istiyoruz." Dedi babam.

"Ne?"dedik Batu ile.

"Biliyorum bu sizi şaşırttı aslında size evlenmek istediğimizi şöyleyecektik fakat bu bebek işi çıktı. Bizimde onu yetimhaneye bırakmaya gönlümüz el vermiyor. Biyolojik annesi ve babası ile ne yaşadığımız önemli değil biz onu evlat edinmek istiyoruz."dedi babam ve Sevda teyzenin elini tuttu. Derin nefes alıp konuşmaya başladım.

"Sizin çok iyi anne ve baba olduğumuzu bizzat gördük ama şimdi anne ve baba olmak seneler sonra size biraz ağır gelirmiş gibi düşünüyorum. Beni yanlış anlamayın size yaşlı demiyorum. Aksine size güveniyorum ama siz bebeğin dedesi ve anneannesi olmaya ne dersiniz?" Dedim. Bu sefer şok olma sırası babamlara geçmişti. Batu konuşmaya başladı.

"Elvin'e katılıyorum biz evlenip onu evlat edinmek istiyoruz belki size yaşımız küçük görünebilir ama yaşımızda anne ve baba olanlar var. Sizi biz anneanne ve dede olmanızı istiyoruz." Dedi.

"Yapabilecek misiniz?" Dedi Sevda teyze.

"Sizinle öğreniriz. Sonuçta bizi büyüttünüz sizden öğreneceğimiz çok şey var." Dedim. Babam ve Sevda teyze birbirine baktı.

"Tamam kızım size güveniyoruz bebeğe bakımınızda yardım ederiz. Biz onun anneanne ve dedesi oluruz."dedi babam. Sonra aniden aklıma bir şey geldi. Evet aşırı uyumlu olmuştu isim.

"Bebek değilde Elçin Yalın desek daha mantıklı olmaz mı?" Dedim. Batu bu isme şaşırmıştı uyumlu olmasını isterken bu kadar uyum beklemiyordu.

"Elvin ve Elçin çok güzel uyumlu. Yalçın'la ise Yalın bence Elçin Yalın hayatımıza çok güzel şeyler katacak." Dedim.

Ailemize hoş geldin Elçin Yalçın Kaya seni annen,baban, deden, anneannen çok sevecek.

*****

AYYYYY ÇOCUKLARIN ANNE BABA OLDU🥹

BATU ÇOK GÜZEL KIZ BABASI OLACAK

Doğurarak ya da para vererek anne baba olunmaz ona sevgi verirsen anne baba olursun.

Elvin ve Batu bu işi çok güzel bir şekilde halledeceklerini biliyorum.

HADİ ÖBÜR BÖLÜME GEÇELİM🫡

Beklenmedik Numara|Yarı Texting Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin