*Tanıtım*

227 18 50
                                    

Normalde taslakta iki kitap vardı birini sildim diğeri GİZLİ karşınızda
Umarım beğenirsiniz🫶🏻
Bu kitaba başladığınız tarihi yazınn🌸


-----------------------------------------------------------

🖤

Gözlerimi açtığımda yine aynı leş koku burnuma gelmişti..

Ben kim miyim? Şuan nerde miyim?

Ben mit personeli Aybüke Gözüpek ya da sadece Aybüke fazlası yok.
Özel bir ekipte çalışıyorum yani çalışıyordum..

Birkaç gün önce gerçekleştirdiğimiz operasyonda esir alındım şuan leş bir mağaradayım.
Yaklaşık 2 günüdür burdaydım bu itler beni konuşturup devletimizi zor duruma sokmayı planlıyordular.

Ama atladıkları birşey vardı ben bir Türk'üm asla pes etmem ve vatanıma bağlıyımdır. Benim ağzımdan, Türk'ün ağzından laf almak kolay değildir.

Gelen postal sesleri ile bakışlarımı yerden kaldırıp gelen ite çevirdim
Marcus itiydi benim açığa çıktığım operasyonda ele geçireceğimiz itti ama benim açığa çıkmamla plan suya düşmüştü ama bizimkiler son dakika bile olsa benden bu itten aldığım bilgileri almıştılar.

Ekibimiz neden mi kurulmuştu?

Devletimize karşı yeni yapılanmaya başlayan düşmanların sonunu getirmek için. Bununla da kalmayıp devletimize düşman olan herkesin planlarını suya düşürmek ve gerektiğinde yok etmek için.

YAZARDAN:

Bu devletin hiçbir zaman düşmanı eksik olmamıştı, bizim varlığımızdan rahatsız olan,TÜRKLERİN varlığından rahatsız olanlar bizi bir çöküşe itmeyi,yok etmeyi kendilerine amaç edinmişti.

Bunu yıllar, yıllar öncede denemişlerdi, başaramamışlardı.Devletimizi çöküşün kıyısına kadar getirmişlerdi ama başaramamışlardı çünkü Mustafa Kemal çıkmıştı ortaya

Ulu önder Mustafa Kemal Atatürk KURTULUŞ savaşı ile beraber baştan yapmıştı herşeyi..

Kurtarmıştı vatanımızı, yanındaki Mehmetçikler ile yeniden ayağa kaldırmıştı.

Bu devletin şuanki konumuna gelene kadar binlerce düşmanı olmuştu,olmaya devam ediyordu.

Ama fark etmezdi
Türk'e düşman fark etmezdi çünkü sonunda yenen Türk olurdu..

Her zaman öyle olmuştu.

Atalarımız bize korkmamayı öğretmişti,bir darbe aldık diye pes edip gitmemeyi öğretmişti.

Bizim marşımız bile "KORKMA"diye başlıyordu.

Biz mi korkacaktık düşmandan?
Asıl korkması gereken düşmandı çünkü karşısına Türk'leri alarak en büyük hatayı çoktan yapmıştı.

GİZLİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin