(TW: implied
prostitution,.child abuse)Aoto, yetimhaneye getirildiği ilk günü o zamanlarda küçük olmasına rağmen hiç unutmuyordu.
Zaten gergin olan küçük kalbi etraftakilerin tavırları karşıda daha da eziliyordu. Görevli yetişkinler çok sert davranıyorlardı. Bu yüzden yardım istemek bir yana, ortalıkta durup dikkat çekmeyi bile istemiyordu.
Ne yapması ve hangi zamanda hangi mekanda olması gerektiği hakkında hiçbir fikri yoktu. Diğer çocuklar aralarında oyunlar oynarken bahçenin bir köşesine büzüldü.
Çöküp oturduğu yerde yalnız değildi. Kendisi gibi diğerlerinden ayrı duran biri yanı başındaydı. Kendisinden oldukça uzundu. Koyu teniyle bütünleşen kahverengi kıvırcık saçları vardı. Tıpkı Aoto gibi çekingendi. Aralarındaki tek bu uzun çocuğun daha güler yüzlü olmasıydı ama bu gergin bir gülüştü.
Sessizce yan yana oturdular. Arada çaktırmadan birbirlerine bakıyor ama tek kelime dahi etmiyorlardı. Diğer çocuklar oyunlarını bitirdi ve binanın içine doğru yöneldiler. Uzun boylu olan da yavaşça ayağa kalktı.
"Yemekhaneye gelmiyor musun?" Aoto, çocuğun yüzüne baktığında buraya geldiğinden beri ilk defa olarak içten bir gülümseme gördü.
"Benimle gelirsen sana yolu gösterim." Çocuk, Aoto'nun yeni geldiğinin ve bahsettiği çoğu şeyi anlamadığının farkındaydı. Kalkması için elini uzattı.
Aoto, kendisinde uzatılan eli başta şüphe ederek tuttu ama çocuğun tavrı ve içtenliği karşında bu şüphe gerisin geri kayboldu. "Teşekkür ederim."
"Adın ne bu arada?"
"Aoto."
"Ben de Tagi."
Gün o gündür, birbirlerinden hiç ayrılmadılar. Aralarındaki dostluk içinde bulundukları ortamda hayatta kalmalarını sağladı. Beraber güldüler, beraber ağladılar; korktuklarında birbirlerine sarıldılar, düştüklerinde yaralarını sardılar. Bir film şeridi gibi gözlerinin önünden geçen anılar eşliğinde beraber büyüdüler.
"Hadi, Tagi! Böyle giderse yemeğe geç kalacağız." Aoto, hala hazırlanmakta olan Tagi'ye seslendi. Diğerleri çoktan yemekhaneye gitmiş ikisi yalnız kalmıştı.
Koridordan geçerken konuşmakta olan iki yetişkinin onlara doğru gelmekte olduğunu duydular. Tagi, hemen Aoto'yu tuttu ve köşeli duvarın diğer yanına saklandılar.
"Evet, sarışın olan.. Takuma'ydı değil mi?" Adamların kendisinden bahsetmekte olduğunu duyan Aoto'nun kanı dondu.
"Yakında 18 yaşına giriyor, peki ya diğeri onu teslim etmek için neden bu kadar beklediler?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝑮𝒓𝒂𝒏 𝑬𝒔𝒄𝒂𝒑𝒆 | Aokota | Ginga E Kickoff!! ヅ (Victory Kickoff!!)
FanfictionTekinsiz bir yetimhanede zorluklarla dolu bir hayat süren Aoto ve can dostu Tagi, gizli bir örgütün yapmakta olduğu hain planları öğrendiklerinde kaçmaktan başka çareleri kalmaz. Bu büyük kaçış, kendileri de dahil birçok kişinin hayatını derinden et...