𝑭𝒊𝒏𝒂𝒍

137 17 68
                                    

Kapının kilidinin açılmasıyla tıkıltıyı bir sessizlik takip etti. Dış kapı gıcırtıyla açıldı...

Kota ve Aoto birbirlerine sıkıca sarılmış haldelerdi, gözleri endişeyle ileri bakıyordu. Buraya kadar mıydı?.. Kota, gelenleri görünce yüzünü Aoto'nun boynuna döndü ve ağlamaya başladı.

Ancak bunlar kurtulmuş olmanın verdiği mutlulukla akan rahatlama göz yaşlarıydı. Kapı polisler tarafından kilidi kırılarak açılmıştı. Yavaş adımlarla hep birlikte gecekondundan çıktılar.

Park edilmiş birkaç polis aracı vardı. İçlerinden birinden kardeşler ve Tagi çıktı. Gelmek için ısrar etmişlerdi. Operasyondan kaynaklanacak olası tehlike yüzünden arabada beklemişlerdi.

"Kota!" Ryuuji ve Ouzou ağabeylerine doğru gözyaşlarıyla koşup kemiklerinin çatırdamasına sebep olacak sertlikte sarıldılar. Tagi de Aoto'ya sarılıyordu.

"B-bizi nasıl buldunuz?.." Kota, kendine gelmesi biraz zaman aldıktan sonra sordu.

"Tagi sayesinde." Ouzou cevapladı.

"Aoto'nun çantasında sakladığı gizli dosyayı buldu. Elimizden geldiği hızla polislere ulaştırdık. Durumun ne kadar acil olduğunu anladılar. Dün gece yetimhaneye baskın yapıldı. Yakalanan üyelerin sorgulanması sonucunda yeriniz öğrenildi." Ryuuji, detaylıca açıkladı.

"Hepimiz çok endişelendik!" Ouzou, Kota'ya sitem etti. Ancak hala yaşlarla dolu gözleri bunun sadece ve sadece sevgiden kaynaklandığını bir zat kanıtlıyordu.

Kavuşmalarının ardından polis merkezine götürüldüler. Dava ve soruşturma işlemleri için daha fazla bilgi edinilmesi gerekiyordu. Olanları anlatmak zordu ama gerekliydi. Konuşmalar deneyimli psikologlar eşliğinde tamamlandı.

Ancak bir sorun vardı. Aoto ve Tagi henüz reşit değildi. Kanunlar gereği tekrardan bir yurt ya da yetimhanede kalmaları gerekiyordu. Ön yargınız oluşmasın veya korku yaşamayın. Önceden bulundukları yer bir yetimhane değildi, öyle gibi gösterilmiş bir cehennemdi. Sonunda yalan perdesi ortadan kalkarak gerçek açığa çıkmış ve, sözde, yetimhane kapatılarak örgüt çökertildi; tüm diğer çocuklar kurtarıldı.

Yine de, yaşanan bunca şeyden sonra, tekrardan yetimhaneye girmek istemiyorlardı. Tam bu sırada devreye Bay ve Bayan Furuya girdi. Olan her şeyden haberleri vardı. Ryuuji'den telefon aldıkları günün gecesi eve dönüş için yola çıkmışlardı. Gerçeklerin hepsi bir bir anlatıldı. Aoto ve Tagi'ye şöyle bir baktılar, karşılarında oğullarının kurtulmasını sağlayan gençler duruyordu.

İkisini de koruyucu aile olarak geçici bir süreliğine yanlarına aldılar. Evlat edinme gibi değildi, sadece reşit olana kadar birkaç ay onları barındıracakları. Furuya villası daha önce hiç bu kadar sıcak bir yuva gibi hissettirmemişti.

Bu birkaç ay içerisinde Galaksi Turnuvası oynandı ve Momoyama Predetors kazanarak İspanya'ya gitme hayallerini gerçekleştirdi. Aoto'nun baştaki amacı babasını bulmak olmuştu, eskiden. Ancak artık bunu istemiyordu.

"İspanya'da kalmak istemiyor musun?" Tagi, sordu.

"Beni burada tutacak bir şey yok."

"Peki ya baban?"

"O isteseydi beni bulurdu."

Japonya'ya döndükten kısa bir süre sonra ikilinin, sırasıyla, 18. yaşları kutlandı. Saionji Ailesi, sahip oldukları varlıklarını kullanarak Aoto ve Tagi'ye ait bir apartman dairesi ayarladı. Taşınma işleri pek uzun sürmedi.

Kota yüzünde bir gülümsemeyle yürüyordu. Mutluluğunun sebebi gitmekte olduğu yerdi. Apartmana girdikten sonra dairenin kapısını çaldı açan Tagi oldu. Büyük çoğunluğu yerleştirilmiş olsa da hala etrafta birkaç kutu duruyor. Tagi'yle selamlaştıktan sonra biraz konuştular.

🎉 𝑮𝒓𝒂𝒏 𝑬𝒔𝒄𝒂𝒑𝒆 | Aokota | Ginga E Kickoff!! ヅ (Victory Kickoff!!) hikayesini okumayı bitirdin 🎉
𝑮𝒓𝒂𝒏 𝑬𝒔𝒄𝒂𝒑𝒆 | Aokota | Ginga E Kickoff!! ヅ (Victory Kickoff!!)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin