" Giray Bey'in dosyalarını getirir misiniz bana "
Tam bir haftadır uykusuz bir şekilde çalıyordu Miray.
İşler büyüktü. Ve çoktu.
Ömer iş için Dubai'ye gitmişti. Konaktakilere ise Miray'ın da kendisi ile gideceğini söylemişti.Tabi genç kadının halinden haberi yoktu.
" Mira hanım Sercan ağa avukat istiyor. Bunun için sizinle bir toplantı talep ediyor.
Antep'ten Erdem Bey'ler de toplantı talep ediyor.
Ankara'dan, Kayseri'den, İzmir'den, Kocaeli'nden, Trabzon'dan , İs-"Şaşkınca kafasını kaldırdı Miray. İşlerin bir haftada bu kadar birikmesi imkansız gibiydi.
" Sen toplantı taleplerini bu bir haftaya yay. Hepsi bitsin mümkünse. Sonra programı bana at. Sercan ağaya söyle bir saate gelsin. Eğer gelemem derse gönderemeyeceğimizi söyle avukatları. Iıı şey birde Konya'da iflas eden şirkette ki avukatlarla online toplantı hazırla akşam saat 9.40 a. "
O kadar yoğundu ki her yerdeki bürolar. Bir haftadır gece gündüz çalışmasına rağmen işleri bitmemişti.
" Mira hanım maaş günü yarın. Şirketler paraları yatırmış. Ama muhasebe kısmında ki arkadaşların bazılarının izinleri bugün ve yarın bazılarıda özel durumdan izin aldılar. Nasıl yapalım"
" Hallederim be bir şekilde sen bana sert bir kahve daha getirir misin? Ha bu arda izin günün dündü ve kullanmadın. Yarından sonra pazartesiye kadar gelme. Dinlen lazımsın sen bana "
Tebessüm ederek çıktı odadan.
Miray o kadar yoğundu ki bir haftadır Ömer dahil kimseyle konuşamamıştı.Ömer : iyi misin?
Ömer : ben Dubai'deyim.
Ömer : iki gün oldu telefona bakar mısın artık.
Ömer : Miray otelde de değilmişim nerdesin?
Ömer : Bin kere mi arayalım Miray aç şu telefonu
Ömer : çıldırtma insanı 5 gün oldu hala görmedin
Ömer : Miray korktuğum başıma gelmesin. Hadi güzelim aç şu telefonu
Ömer : mirayyy aç şu telefonu
En son mesaj az önceye aitti.Ömer : Dönüyorum ve bunun hesabını soracağım:(
70 cevapsız arama vardı sadece Ömer'den.
Arama kısmına girip direkt olarak Ömer'i aradı .
Çalıyor...
" Efendim "
Sesi soğuk geliyordu genç adamın.
" Yoğun bir haftaydı bakamadım telefona. Döndün mü neredesin?"
Derin bir soluk aldı Ömer. Bir hafta ne kadar yoğun olabilir diye düşündü ama zaten büronun aşağısındaydı.
Yüzüne kapanan telefonla şaşırıp kaldı Miray." Manyak adam ya bir haftadır uğraştıklarım yetmezmiş gibi bide bunun tribini çekiyoruz. Benim tirp at -"
Söylemesi çalınan kapı ile bölündü.
" Gel "
" Mira hanım kahveniz. "
" Sağol "
" Birde Mira hanım bir misafiriniz var çok yoğun olduğunuzu söyledim ama ismimi söyleyin yeter dedi. "
Bıkkın bir nefes verdi Miray. Zira yorgunluktan ölmek üzereydi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DİLHUN
Teen FictionO gün Mardin'den iki feryad duyulmuştu Mira Mira'm Ama tek cenaze çıktı Mir Ağa'nın kızı Mira Ağa