" Miray işlerin bitmedi mi ?"
Derin bir nefes aldı Miray. Sabah saat 4.30'du. son dosya kalmıştı.
Diğer toplantı öğlen 13.00 daydı." Son dosya. Sana eve git dedim Ömer ne diye burda bekledin onca saat?"
Ömer sadece bir yardımı dokunur diye kalmıştı ama Miray yapılacak pek bir şey söylemedi.
" Avukat olmak bu kadar zor mu ya"
Ağzının içinden konuşuyordu Ömer. Daha önce birisi avukatların bu kadar yoğun çalıştığını söylese inanmazdı." Bitti"
Miray son dosyayı da bilgisayara aktardığı için çok mutluydu. Her an her yerde uyuyabilirdi.
Eşyalarını toplarken göz ucuyla Ömer'e baktı.
" Hadi çıkalım"
Ömer Miray'a baktığında dikkatini çeken şey sadece gözleriydi. Kıpkırmızı olmuş gözleri.
" Bu halde araba kullanamayacağını biliyorsun değil mi?"
Sadece tebessüm etti Miray.
"Tabi ki kullanmayacağım kocamın arabası varken birde kendimi bunun için yoramam"
İşler hafiflediğine göre Ömer'le uğraşabilirdi.
"Ne demişler hanıma hizmet vatana hizmettir. Buyrun Miray hanım"
Tüm yorgunluğuna rağmen güldü Miray. Ve Ömer'in önünden ilerleyip otoparka indi.
Ömer'in aklını karıştıran şeyler vardı. Mesela bir haftadır halüsinasyon görüyor mu? En çok merak ettiği buydu.
Arabada sessiz yolculukları devam ediyordu. Tabii sessizliği bozan Ömer sayılmasaydı.
" Bu bir haftadır gördün mü hiç Mira'yı?"
Miray sorulan soruyla bakışlarını yoldan alıp Ömer'e çevirdi.
" Hayır bu bir haftada kendimi bile görmedim ki Mira'yı göreyim "
" Miray sana çok açık konuşacağım. Bunun bir hastalık olduğunun farkındasındır diye umuyorum. Hemde çok büyük bir hastalık"
" Hasta bir kadınla evlendiğin için üzül o zaman Ömer. Hatta dur düzelteyim. Şizofren bir kadınla evlendiğin için kendini çok şanssız hissediyor olmalısın."
Arabanın aniden fren yapması ile Miray hafif öne savruldu. Ömer şefkatle bakıyordu Miray'a.
" Kabullendin mi?"
" Neyi ?"
" Hastalığını"
" Sandığın gibi paranormal şeyler yaşamıyorum Ömer. Sadece bir travmanın sonuçlarını görüyorum. Bu beni şizofren yapmaz. Sadece travma sonrası stres bozukluğu yaşıyorum o kadar. Her ne kadar şizofren gibi dursada şiz-"
Cümlesini tamamlayamadan Ömer'in söylediklerini duydu.
" Travma sonrası stres bozukluğu değil. Eğer öyle olsaydı Mira'nın senden birşey alamaycağını bilirdin. O kadar ilerlemiş ki hastalığın ileride bir çocuğun olursa onu farketmeden bile öldürebilirsin. Tedavi görmelisin Miray"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DİLHUN
Teen FictionO gün Mardin'den iki feryad duyulmuştu Mira Mira'm Ama tek cenaze çıktı Mir Ağa'nın kızı Mira Ağa