Duyduklarından sonra hızla yola koyuldu Miray. İşlerin hepsini bırakmıştı.
Yok olacak küçük bir can vardı. Kurtarıcısını bekliyordu.Arabayı hastanenin önüne park edip koşmaya başladı.
Koşarak kadın doğumu arıyordu. İçinden bir ses yetişemezse diye darlıyordu ama susturmaya çalıyordu içindeki sesi.Sonunda kadın doğumun önündeydi.
" Hivda nerdeler"
Hivda başıyla odayı gösterdi.
Hızlıca odaya girdi Miray.
Yetişmişti.Sert bakışları Berat ve Özge'deydi.
Berat şaşkınlıktan küçük dilini yutmak üzereydi. Herşeyi gizli hallediyordu. Miray'ın bilmesi imkansızdı.
" Sen sen nas-"
" Berat seni elimden kimse alamayacak Berat"
Öfkeden kuduruyordu Miray.
" Özge kalk şu masadan"
Öyle bir bağırmıştı ki odadaki herkes korkmuştu.
" ÖZGE KALK ŞURADAN BENİ SİNİRLENDİRME"
Özge korkuyla toparlandı hızlıca kalktı ayağa.
" Çıkar şu üstündekileri yürü"
"Miray seni ilgil-"
Miray o an ki öfkeyle Berat'ı boğazından duvara yapıştırdı.
" Berat eğer nefesini kesmemi istiyorsan konuş! Konuş ki Maral kadın evlat acısı yaşasın!
Ağabeyimler seni yaşatır mı lan it? Siz ne halt yiyorsunuz? Senin nefesini keserim hele bir ağzını aç"Sakinleşmeye çalışıyordu ama nafile. Elini Berat'ın boğazından çekti.
" Özge düş önüme "
Özge korkudan titriyordu. Ona ne deniyorsa yapıyordu.
Hızlı adımlarla arabaya ilerlediler.Miray ona ait olan eve sürdü.
Yanındaki kadından iğreniyordu.20 dakikalık yolda arabada zerre ses çıkmamıştı.
" İn aşağıya"
Özge hemen denileni yaptı.
" Geç içeriye "
İçeriye geçip oturdu Miray. Özge ise ne yapması gerektiğini bilmiyordu. Ömer ve Ömür öğrenirse sonu olurdu.
" Anlat"
" Ne-neyi anlatayım"
" Özge hayatını mahvetmemem için anlat yediğin haltları zaten biliyorum.DOĞMAMIŞ CANI ALMAK SİZE Mİ KALDI. MADEM YEDİN BOKLARI ARKASINDA DUR LAN. SEN APTAL MISIN NE DİYE BERAT ŞEREFSİZİNE GÜVENİYORSUN HA? APTAL! SENİNLE YATARKEN KAÇ KIZLA DAHA BİRLİKTEYDİ HABERİN VAR MI? "
Sustu kendini sakinleştirmeye çalışıyordu ama nafile. Özge'nin ağlayışı bile umrunda olmadı o sinirle.
" Şimdi arasam Ömer'i. Özge hamile desem ne olacak. Seni 12 kızla daha aldatan birisi için öleceksin! Çok pardon ama kafatasının içimde beyin yerine ne var sende? Bu kadar mı kör oldun sen be 12 kız lan 12. Sen bile akraba dışında 12 kız tanımıyorsun."
Özge hâlâ ağlıyordu. Bir yandan da salaklığına yanıyordu.
Karnındaki çocuk ile ne yapacağını da bilmiyordu zaten." Miray "
" Özge ne yapacaksın karnındaki o bebekle"
" Aldıray-"
Miray sakinleşemiyordu. Hâlâ aldırmak diyordu." ÖZGE SENİ GÖMERİM "
Sakinleşmek istiyordu.
" Bu bir hafta burda kalacaksın kapının önüne korumaları çağıracağım. Tek yanlışında bak tek yanlışında bitiririm işini Özge. Canın birşey çekerse Yazgı seninle ilgilenir. "
...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DİLHUN
Teen FictionO gün Mardin'den iki feryad duyulmuştu Mira Mira'm Ama tek cenaze çıktı Mir Ağa'nın kızı Mira Ağa