İyi okumalar:)
....
***
Tüm bu olaylar olurken Kraliçe Olga'nın yanındaydı. Kızının, Mina'nın saldırısına uğradığını duyduğunda çok endişelenmişti.
Olga zaten çok zor bir hayat yaşamıştı, en azından evdeyken kendini güvende hissetmeliydi. Bu olayın onu duygusal olarak çok kötü etkilemesinden korkuyordu.
Bu yüzden de kızının yanına gitti ve o uyuyana kadar yanından hiç ayrılmadı. Diğer kızının yaptıklarından ve oğluna olanlardan henüz haberi yoktu.
( Kraliçe Anna) " Ne zamandan beri sana böyle davranıyor?"
" İlk defa bu kadar ileri gitti. Merak etme anne, ben iyiyim. Babam da çok endişelenmişti. Bunun için minnettarım ama lütfen bu konuda endişelenmeyin."
...
Olga uyuduktan sonra, kraliçe Anna baloya geri dönmüştü ama ortalıkta balo falan yoktu! Bu büyük bir cenazeydi!
Olanları kocasından dinledikten sonra oğlunun yanına giden kraliçe kapısının önüne geldiğinde Arhon'un sessiz ağlayışlarına şahit oldu.
İlk defa oğlunu ağlarken duyuyordu.
" Bu Arhon'un sesi ama... çok yabancı geliyor."
Cesaretini toplayıp içeri girdiğinde oğlunun yatağın arkasına oturup ağladığını gördü. Kraliçe Anna'nın sarsıldığı ilkinci seferdi.
İlki Olga'nın kaçırıldığını duyduğu zaman olmuştu. Oğlunun yanına oturup sırtını sıvazladı. Arhon ağlamalarını durdurmaya çalışsa da başarmıyordu.
Annesi bu duruma daha da üzüldü ve oğluna sarıldı:
" Ağlayabilirsin Arhon. Ben buradayım."
Arhon özgürce ağlayabileceğini duyduktan sonra kendini tutmayı bırakmış annesine sarılarak doya doya ağlamıştı...
Ağladıktan sonra rahatlayan ve doğru düşünmeye başlayan Arhon ilk önce arkadaşlarının durumunu sormuştu:
( Arhon) " Onlar...iyi mi?"
( Anna) " Beş kişi tamamen iyileşti, altı kişinin iyileşemeyecek yarası var. Ve Julius o...komada. Hâlâ uyanmadı."
( Arhon) " Laneti olsun! Bu neden oldu anne?! Nerede yanlış yaptık?!"
( Anna) " Fazla sevgi de tıpkı nefret gibi insanların gözünü kör eder Arhon. Biz de kördük. Gözümüzün önünde büyüyen kötülüğü görmedik. Mina'nın kalbi tamamen kararmış. Onu iyileştiremeyiz."
( Arhon) " Ama o daha çocuk."
( Anna) " Ve o çocuk bu gece kaç kişiyi öldürdü? Sence bunun sorumlusu o iblis miydi? Dinle Arhon iblisler insanları yönlendirir bu doğru ama asla kararlarına müdahale edemezler. Bu kararı almak tamamen Mina'nın kendi seçimiydi! İblisin tek günahı kendi gücünü ona vermekti. Bunun sorumlusu şüphesiz Mina'dır!"
( Arhon) " Anne! O senin kızın! Bu çok acımasızca!"
( Anna) " Mina'yı ne kadar sevdiğimi sen de çok iyi biliyorsun! Bizim sevgimiz ona yetmedi Arhon! Kalbi o kadar kara ki ne kadar seversek sevelim onun gözünde hiçbir değeri yok! Çünkü o sadece kendisini seviyor!"
Kraliçe bunu yerden kaldırılan cesetleri izlerken anlamıştı. Bunun sorumlusu bir insan olamazdı. Bu acımasızlığın kaynağı ancak bir şeytan olabilirdi.
Kızı onun için buydu artık... insanlığını kaybetmiş bir şeytan!
( Arhon) " Lanet olsun...ne yapacağım anne? Mina'ya ne olacak?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kötü Kadın Kahraman Olursa?!!
FantasyMelek Kaya, 28 yaşında bir şirketin mühendislik bölümünde çalışan sıradan biridir. Ancak bir gün bir kaza sonucu hayatını kaybeder. Ancak o da ne? Uyandığında başka birinin bedenindedir! Hemde sosyetenin baş belası ve veliaht prensin takıntılı aşığı...