Öncelikle sizler Büyücünün Gökkuşağı'yla tanışmadan önce biz tanışalım istiyorum.
Ben Zilan Erbek Arıkan. 1998 yılında Kulu'da dünyaya geldim. 2018 yılında beri Fransa'da yaşıyorum.
Yazarım;
🗞️ 2024 yılında, Halk Gazetesi'nin 16.08.2024 tarihindeki Gazete baskısında RÖPORTAJIM YAYINLANDI!
🗞️ 2024 yılında, Halk Gazetesi ve Son Vakit Haber Sitesi'nin resmi internet sitelerinde 14.08.2024 tarihinde RÖPORTAJIM YAYINLANDI!
🗞️2024 yılında, Önce Vatan Gazetesi'nin 04.03.2024 tarihindeki Gazete baskısında RÖPORTAJIM YAYINLANDI!
📚 2024 yılında, Önce Vatan Gazetesi'nin 04.03.2024 sayılı Gazete baskısında ve gazetenin internet sitesinde RÖPORTAJIM YAYINLANDI!
📚2024 yılında, Yol Akademi Yayınevi'nin yaptığı edebiyat yarışmasında "ARIG" adlı öyküm kazananlar arasında yerini aldı. Ödül olarak 7 öykümü içerisinde barındıran "KANATLARIMIN ALTINDAKİ RÜZGAR (KAR)" adlı ÖYKÜ KİTABIM Yol Akademi Yayınevi aracılığıyla BASILDI!
📚 2020-2021 yılında, Güncel Sanat Dergisi'nin yaptığı yarışmada "Azap" adlı öyküm yayınlanmaya değer görülen eserler arasında yerini aldı.📚2021 yılında, Güncel Sanat Dergisinin Mart-Nisan ayındaki 71 numaralı sayısında, 44. Sayfada "Doğanın Diyeti" öyküm yayınlandı.
📚2021 yılında, 19 yaşında yazdığım, ikinci kitabım, Harese: Soğuk Bedenler BASILDI!
📚2018 yılında, 17 yaşında yazdığım, ilk kitabım olan, Cehennemin Soğuk Haritası kitabım BASILDI!
Kitap yazmanın zorluğunu ancak yaşayanlar bilir. Daima kararlılıkla ve umutla geçen uzun bir süreçten sonra yazarlık kariyerimde adım adım ve disiplinle çalışarak ilerliyorum. Tek dileğim benim ilmek ilmek sabırla işlediğim kitaplarımın; okurlarımın kalbinde yeşermesidir.Daha önce kalemimle tanışmış olanlarınız eserlerimin gerilim-gizem türünde olduğunu bilirler. Ama şimdi yeni bir kurguyla ve bambaşka bir türle karşınızdayım.
Büyücünün Gökkuşağı benim ilk yazdığım FANTASTİK roman ve sizlerle ilk defa bu platformda bir araya gelecek.
Sizlerle tekrardan yakın etkileşimde olmak bana ve kalemime iyi gelecektir. Yorumlarınız ve oylarınızı bekliyorum. Beni bu yolda yalnız bırakmayın sevgili kitap dostlarım🥰
Ben oldukça heyecanlı ve umutluyum!
Peki ya sizler,
BÜYÜCÜNÜN GÖKKUŞAĞI için hazır mısınız?
Beni yakından tanımak isteyenleri zilan_erbek_arikan Instagram hesabıma bekliyorum.https://www.instagram.com/zilan_erbek_arikan/
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BÜYÜCÜNÜN GÖKKUŞAĞI
Fantasy🌈Cehennemin Soğuk Haritası, Harese: Soğuk Bedenler "Ölüm Dansı" ve Ödüllü Öykü Kitabı Kanatlarımın Altındaki Rüzgar'ının kitaplarının Yazarından🌈 Gökkuşağı Krallığı Serisi I - BÜYÜCÜNÜN GÖKKUŞAĞI "...bakışları istemsizce kadının aralanmış kırmızı...