Merhaba Sevgili Kitap Dostlarım ❣️Kitaba başladığınız tarihi buraya bırakmayı unutmayın.
Benim yazmaya başladığım tarih
❣️24.04.24 ❣️🌈 Keyifli okumalar 🌈
Neredeyim?
Burası neresi, bu koku, bu histe neyin nesi?
Karanlığa bakan kızıl gözleri hiçliği bulurken, burnuna dolan is kokusunun zihninde bıraktığı iz, çıplak ayaklarına değen közün karasına karıştı. Rüzgâr kızıl saçlarını çıplak omzundan savurarak geriye attığında çırılçıplak göğsü ortaya çıktı. Şaşkın ve pervasız bakışları çırılçıplak kalmış bembeyaz bedenini bulduğunda hemen kafasının üzerinden uçarak geçen bir yırtıcının çığlığını duydu.
Kendini korumak için korkuyla yere eğildiğinde elleri istemsizce yüzünü kapattı. Kesik ve hızlı hızlı aldığı nefesi aralanmış pembe dudaklarının arasından sızan birkaç közün diline yapışmasına sebep oldu. Az önce üzerinden uçarak geçen şey her neyse uzaktan tekrar çığlığı duyulduğunda titremesine rağmen ellerini yüzünden ayırdı.
Etrafında yer yer yanan ve patlayan lavın yaydığı kızıl ışınlar sayesinde ellerini karanlıkta zar zor seçtiğinde, titreyen parmaklarına bulaşmış közün beyaz parmaklarında bıraktığı karanlık ize baktı. Siyaha boyanmış parmaklarının arasından, kendisine doğru karanlıkta hızla uçarak yaklaşan bir çift turuncu gözleri gördüğünde dudakları korkuyla aralandı.
Daha olanları kavrayamayan bulanıklaşmış zihni donuklaştı. Hemen birkaç metre ilerisinde patlayan lavdan yayılan kızıl ışın demeti kendisine hızla atılan yaratığın aslında simsiyah bir ejderha olduğunu gözler önüne serdi. Korkuyla aralanmış pembe dudaklarından bir çığlık koptuğunda kendisinin birkaç metre ilerisindeki ejderhanın gözleri bakış açısından çıktı.Ejderhanın ince, uzun ve simsiyah pençeleri çırılçıplak bedenini sarmaladığında çığlığı büyüdü. Ejderhanın hiç hız kesmeden yukarıya, hiçliğin ve karanlığın hakimiyet kurduğu gökyüzüne doğru yükseldiğini geriye düşen başıyla zar zor seçti. Ayakları, kolları ve başı yaratığın pençesinin içerisinden taştığı için yerçekimine karşı koyamayarak düşmüştü.
Kızıl saçları çıplak bedenini yalayıp geçen rüzgarla bir sağa bir sola dalgalanırken adrenalinin kol gezdiği vücuduna doğrultmaya çalıştı. Elleri yaratığın pençesine sarılıp kendisini çözmek için uğraşırken bakışlarını karanlıkta zar zor gördüğü ejderhanın kafasına çevirerek "Bırak beni!" diyerek bağırdı.
Ejderhanın turuncu gözleri direkt kendisini buldu. Ejderhanın sivri dişlerini sarmalayan dudakları ayrıldığında, beyaz ve çırılçıplak tenini sarmalayan siyah pençeleri de aralandı. Aniden havada yapayalnız kalan bedeni yerçekimin etkisiyle metrelerce belki de kilometrelerce yükseklikten yere düşmeye başladığında dudaklarında ardı ardı kesilmeyen bir çığlık ve zihnini kaplayan tek bir düşünce vardı.
"O güldü, Ejderha bana gülümsedi!"
📌
Giriş bölümünü beğendiniz mi?
Kitap hakkında genel bir düşünceniz oluştu mu?
Gelecek bölümler için meraklı mısınız?
⭐️
Oylarınızı eksik etmeyin çünkü verdiğiniz oylar sayesinde ancak beğendiğinizi anlayabiliyorum.
⭐️Gelecek bölümler için kitabı kütüphaneye eklemeyi ve bildirimleri açmayı unutmayın.
Kitapla Kalın❣️
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BÜYÜCÜNÜN GÖKKUŞAĞI
Fantasy🌈Cehennemin Soğuk Haritası, Harese: Soğuk Bedenler "Ölüm Dansı" ve Ödüllü Öykü Kitabı Kanatlarımın Altındaki Rüzgar'ının kitaplarının Yazarından🌈 Gökkuşağı Krallığı Serisi I - BÜYÜCÜNÜN GÖKKUŞAĞI "...bakışları istemsizce kadının aralanmış kırmızı...