Merhaba Sevgili Kitap Dostlarım ❣️Artık GÖKKUŞAĞI KRALLIĞI 'ndayız!
Yeni bölümün hemen gelmesi için oy vermeyi unutmayın.
Bakalım bizi neler bekliyor❣️
🌈 Keyifli okumalar 🌈
Lalin, beyaz mermerlerle bezeli koridorda attığı, her bir adımında zihnindeki karmaşık düğümü çözmeye çalışıyordu. Kalbi, zihninden akan irinlerle dolmuştu. Öfkeliydi, şaşkındı ve en çok da şüpheliydi. Neredeydi, saatlerdir neler yaşıyordu, göğüsleri arasındaki parıldayan kürenin yakıcılığı nelere gebeydi bilmiyordu. Bu bilinmezlik karanlık zihnini siyah bir dumanla doldurmayı başaracak ve nefesini kesmeye yetecek kadar güçlüydü."Lalin! Bekle yavrum, yedi yüz yaşındaki bu yaşlı ejderhayı peşinden koşturma!" diyerek kendisine seslenen kızıl saçlı adamı duyduğunda adımlarını durdurdu. Adamın yaşı hakkında söylediği sayı öylesine çarpıcı gelmişti ki zihnine... Adımları aniden durmuş, zihni uğuldamıştı.
Kral Çağıl, yeğeninin durduğunu gördüğünde adımlarını hızlandırdı. Çoğu sağlıklı ejderha bin yaşına kadar yaşıyor, ardından da ejderha ateşiyle yakılarak onurlandırılıp sonsuzluğa uğurlanıyordu. Kral Çağıl'da yedi yüz küsür yılı geride bırakmıştı ve oldukça yorgundu. Özellikle son yüz yılı Yakut Ateş Krallığı'nın vekilliğini yaptığı tahta oturarak geçirdiği ve Gökkuşağı Krallığı'nın sorumluluğunu yorgun omuzlarına aldığı için bitkin haldeydi. Yeğeninin sonunda Dünya'dan dönmesine ve yanında efendisi olduğu küreyi sağ salim getirmesine oldukça memnundu. Bu sayede geriye çekilerek istediğini elde etme kudretine sahip olacaktı. Ama bu şimdilik oldukça gizli tuttuğu bir sırdı.
"Lütfen bana dön ve dinle prenses!" dediğinde Lalin, şaşkınlığın baş köşeye oturduğu kızıl gözlerini adama çevirdi. Bedeni bakışını netleştirmek için geriye döndüğünde kızıl sakallı adamın yanındaki Yamaç'ın kendisine ilgiyle baktığını gördü. Önündeki iki adamın gerisinde, çıktığı kapının eşiğinde durmuş, kendisini bakışlarındaki dumanla izleyen Aras'ı fark etti.
"Neden ve niçin o insanı bu kadar önemsediğini anlamıyorum ama bunun sebebini hiçbir şey hatırlamamana bağlıyorum. Çünkü eğer hatırlasaydın eminim ki o insan adamı kendi pençelerinle parçalamak isterdin," Kral Çağıl samimi tutmaya çalıştığı ses tonuyla konuşmuştu.
Lalin şaşkınlığı bertaraf ederek, kalbinde bir kor gibi yanan öfkesine tutundu. "Sizin o insan adam diyerek iğrenerek betimlediğiniz kişinin adı Orkun! Onu neden bu kadar önemsediğimi mi öğrenmek istiyorsunuz?" dişlerini sıkarak ekledi. "Çünkü o adam benim hayatımı kurtarmak için canını tehlikeye attı. Beni önce MİT'in elinden sonra da..." kızıl gözlerinde yanan ateşin kamçılarıyla Aras'a baktı. "Beni öldürmeye çalışan siyah bir ejderhanın elinden kurtardı!" dedi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BÜYÜCÜNÜN GÖKKUŞAĞI
Fantasia🌈Cehennemin Soğuk Haritası, Harese: Soğuk Bedenler "Ölüm Dansı" ve Ödüllü Öykü Kitabı Kanatlarımın Altındaki Rüzgar'ının kitaplarının Yazarından🌈 Gökkuşağı Krallığı Serisi I - BÜYÜCÜNÜN GÖKKUŞAĞI "...bakışları istemsizce kadının aralanmış kırmızı...